חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין תעבורה: שיקול כלכלי שאיננו מובן מאליו

מאת: אביב יועציםדיני תעבורה04/11/20121155 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ככל שהזמן עובר נראה שהעולם נהיה מקום מסובך יותר ויותר לחיות בו. בינתיים אין לנו אלטרנטיבה אחרת, ואולי זה אני שמתבגר, אבל כל הזמן אני שומע על אנשים מסביבי שעובדים במשרות שלא ידעתי שבכלל קיימות. נראה שיש המון התמקצעות היום בהרבה תחומים וככל שהתחום מעמיק יותר, יותר קל לאלו שלא מבינים בו להפסיד בגלל זה כסף. בארץ יש כמות גדולה מאוד של עורכי דין, וכמובן כמות עוד יותר גדולה של אנשים להם יש עורך דין בו הם משתמשים בצורה תדירה למדי.

קחו לדוגמה עורכי דין לתעבורה. כולנו משלמים ביטוחים שונים, או לפחות את ביטוח החובה. לכולנו ברור שביטוח הוא דבר חשוב, ובסופו של דבר יתכן והוא אף יחסוך לנו כסף. אך לעיתים קרובות ללא עורך דין לא נוכל לקבל את הכסף שמגיע לנו.

שכירת שירותיו של עורך דין היא מעין הימור. ולא משנה מה יגידו לכם – כולנו די גרועים בהימורים. חשוב להבין מתי כדאי לשכור עורך דין, כיוון שלא בכל מקרה של תאונה יהיה רווחי לשלם לעורך דין. ההימור לרוב ישתלם, אך אנחנו יצורים די פסימיים. רוב האנשים שפנו לעורך דין פעם אחת ולא הרוויחו חזרה את כספם לא יפנו שוב לעורך דין. אבל אם אתם כמוני ואין לכם הכשרה מקצועית בכל הנוגע לתיקוני וקלקולי רכב, כדאי שתשקלו היטב את עניין העורך דין.

כמובן שכל תאונה, קטנה ככל שתהיה, היא עניין לא נעים. עניין לא נעים כי תאונות מפחידות אותנו ובצדק, ובנוסף אנחנו יודעים שנשלם אליהן גם אם הן לא היו באשמתנו. אם זה שהתאונה תגביר את החרדות שלנו מנהיגה, או שפשוט תבזבז לנו זמן כאשר אנחנו מחכים לגרר או מנסים להבין איך פועל המזגן ברכב החלופי. רוב האנשים פוטרים עניינים לא נעימים רבים פשוט בהתעלמות מהבעיה. וכמו תמיד להתעלם מהבעיה זהו אינו רעיון טוב. לרוב זו הסיבה בגללה אנשים לא פונים לעורך דין תעבורה – אנשים מעדיפים לא להתעסק עם ענייני התאונה יותר מדי. בעיקר אם התאונה לא קרתה באשמתכם, זה מובן שלא תרצו להתעסק עם עורך דין ועם ניסיון להשיג כספים מחברת הביטוח.

חשוב להבין שגם אם התאונה הייתה באשמתכם, פעמים רבות חברת הביטוח תשלם אם רק תדרשו זאת מספיק. הכסף הזה הוא שלכם: אתם משלמים בכל שנה לפחות מאות שקלים על ביטוחים שונים. ולמרות זאת, לרובנו לא נעים לדרוש. אין סיבה שלא יהיה לנו נעים אבל זאת עוד שיטה לא לתת לנו את הכסף שמגיע לנו. זהו חלק מהרעיון של אנשים שמבינים ומתמקצעים בנושא מסוים ולכן מצליחים בו יותר מאיתנו. אנשי חברת הביטוח מבינים בביטוח הרבה יותר מאיתנו. לכן הם יכולים לתת לנו את ההרגשה שלא מגיע לנו שום דבר גם אם זה לא נכון. לנו פשוט אין מה לומר על דברים שאנשים הביטוח אומרים לנו כי אנחנו לא מבינים על מה הם מדברים.

השיטה הטובה ביותר לעיתים היא להחליט שזהו עניין עקרוני. אנחנו מנהלים את הקרבות הטובים ביותר שלנו כשאלו קרבות עקרוניים. כך אנחנו לא נתייאש ונאמר לעצמנו שזה לא שווה את המאמץ.

***

נכתב בחסות משרד עורכי דין לתעבורה משה רבי - מתמחה בתחום דיני התעבורה ועוסק בתחום זה מזה כ-20 שנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162091 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162433 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161946 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161579 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161608 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161403 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161459 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182181 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161637 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica