חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה מיתוסים על נערות ליווי

מאת: aleshkinaבגידות04/11/20121676 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נכון שלהיות נערת ליווי זהו לא מקצוע יוקרתי במיוחד, אולם אנשים רבים אינם מבינים בדיוק מהי משמעותו של מקצוע זה, וכיצד הוא שונה מזנות למשל. בנוסף, קיימים מיתוסים רבים על חייהן של נערות ליווי, אשר ברובם הם אינם נכונים. מטרת מאמר זה היא להפריך כמה מהמיתוסים הנפוצים ביותר על נשים אשר עוסקות בשירותי ליווי:

אין הבדל בין שירותי ליווי לזנות

בפירוש לא נכון. אמנם נערות ליווי יכולות לקיים יחסי מין עם הלקוחות שלהם, אולם הן לא עובדות ברשות סרסורים, לא תמצאו אותן עומדות בצמתים, ואם כבר הלכתם לאחת, תגלו שמדובר על הרבה יותר ממין. במקצועות הליווי הדגש הוא כמובן על הליווי. מדובר על בחורות שמציעות את הליווי שלהן לערב שלם, לאירוע, או ללילה, ולא תמיד לילות כאלה נגמרים במין. שירותי ליווי מציעים ללקוחות שלהם ליווי על ידי בחורות נאות ומושכות, וכמובן תמורת תשלום. כמובן שיש מי שיאמרו כי כל מקצוע בו מין מוענק תמורת תשלום נקרא זנות, אולם חייבים לקחת בחשבון כי בניגוד למקצוע הזנות, נערות ליווי יכולות לבחור אם להעניק שירותי מין במפגשים שלהן, כאשר שירותים אלה מיועדים גם עבור אנשים אשר אינם מחפשים מין, אלא ליווי בלבד.

נערות ליווי לא בוחרות את המקצוע שלהן

עוד טעות נפוצה. זה נכון שנשים רבות אשר עוסקות במקצועות הזנות למיניהם באמת "נקלעו" אל המצב כמוצא אחרון לשרוד, מאשר בחרו בו. מקרים כאלה הם מצערים ומעוררי זעם, אולם לא כל המקרים הם כאלה. ישנן הרבה נשים במקצוע אשר מעידות על עצמן כי הן אוהבות מין, כסף, ואין להן בעיה לשלב בין השניים. נשים רבות בוחרות בעיסוק זה משום שהוא מאפשר להן להרוויח סכומים גדולים של כסף בזמן יחסית קצר. בעידן כה מתירני כמו העידן בו אנו חיים, היה זה רק עניין של זמן עד שנשים שאינן נמצאות במצוקה קיומית ישקלו להציע ליווי. בשביל נשים אלו, הדעות הקדומות אודות נשים ומין אינן קיימות, עבורן מין מהווה אמצעי להרוויח כסף מהיר, והרבה. כמובן שאפשר להתווכח על מה שמביא את הנשים האלה לרצות לעסוק במקצוע, אולם אי אפשר להתווכח עם העובדה שהן בחרו אותו.

נערות העוסקות בליווי מגיעות ממשפחות הרוסות

כאן מדובר על מיתוס פופולארי שנקשר פעמים רבות אל מקצוע הזנות, אשר מהווה מפלט אחרון לנשים רבות מרקעים קשים וממשפחות הרוסות. ככל שזה נוגע למקצוע הליווי, אחוז הנשים אשר מגיעות ממשפחות הרוסות הוא נמוך בהרבה. תופתעו לגלות כי נשים רבות אשר מגיעות ממשפחות "טובות", אמידות ובריאות, בוחרות לעסוק במקצוע. כמובן שלכל אחת מהו יש את הסיבות שלה, אולם בראש ובראשונה מדובר כאן על כסף. שירותי ליווי מהווים מקצוע אשר טומן בחובו משכורות גבוהות בהרבה מן המשכורת הממוצעת בשוק. על כן, נשים רבות מרקעים שאינם מאופיינים במצוקה, בוחרות לעסוק במקצוע זה. גם כאן ניתן להתווכח על הסיבה שגרמה לנשים אלו לבחור במה שבחרו, כאשר אפשר לטעון שתמיד מדובר כאן על גורם שלילי כגון טראומת עבר, אולם לא ניתן להתווכח עם העובדה כי נשים אלו אינן מגיעות מבתים הרוסים, משכונות עניות, ומחוסר ברירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המומחים באסטטיקה, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת aleshkina

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131329 צפיות
הוא התלבשוירד למטה לאכול ארוחת בוקר והצטרף לבת שלובמטבח. איש מהם לא דיבר על מה שקרה מחוץלחדר האמבטיה,ודן ציינו שהוא צריך לצאת ללכתלאונים . לואיז ציינו שהיא הולכת רכישה עם חבר בבית הספר והם היו גם לחזור לביתו ביחד כמו שלא היה סגל באותו שבוע. דן נישק את הבת שלו עלמצחוויצא לעבודה.

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131249 צפיות
לואיז.... לא מרגישה טובה מאוד ... . היא הרימה את מבטווראתה עלהתחת לבושי הביקיני הקטן מתפתלבכניסה שלהכלואיז חיפשו את המדף . אמנדה הגיעה והתחילה ללטף את התחת הקטן עם שתי האצבעות לוחצות ומשפשפת את חברתה. לואיז תפסה אתשדהמהמדף ומעדכהיה להיות ליטף את התחת שלה . שניהם נפלו על הרצפהואמנדה הייתה הראשונה לפעולה. לואיז נחתה על ארבעוהתחת שלה הזדקר . אמנדה תפסה אותה פעם נוספתוהסטה לגזרים את החומר, החלה להשתמש בלשונה על החברה שלה 10 שנה קודם לכן . היא דחפה את הלשון שלה בתוךהכוס נטולת שיער מעט לאחר מכן עלית

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131414 צפיות
לואיז הייתה עדיין מחזיקה את הקופסה, אבל את התוכןשנשפך על השטיח. מה איתך כוזב אמנדה, בבקשה להפסיק ........ להפסיק . היא התחילה ליהנות ממה שסיים להוהמשיכה למחות במתינות עלהפלישה לגופה. היא יכלה לראות את זין הצעצוע, על השטיח והופתעה עד כמה גדול היה חלק מהם . פתאום היא התרחקה והתעמתה עם אמנדה . הפנים הקטנה והמתוקות שלה הייתה מרוחברוק והוא או היא תפסה את לואיז שוב ונשקה אותהמלאבפה. לואיז השתנקה וניסתה לדחוף את אמנדה משם. כתחליף את ידה נגעה בתליוןוהיא או הוא החזיר את הנשיקה החמה, הלחה חלקלקה באופן מי

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131793 צפיות
כמות גדולה - כדי שתוכל הצלחהבשנה הקרובה הולכת להיותהרווח לא משנה את היתרונות הטובים להתעלות כמה 1 כי מסוים מפורסם שפע המזל שלך. זה 12 החודשים לפיה תוכל לפתח הזדמנויות רגשות טובות וסוף העמוד הדברים יכול להתאים לטובתךותאפשר כדי שתוכל 12 חודשים של כראוי לרווחתה ושגשוג -וכל קורסבלהעיף. נצל אתההזדמנות שלך להיות הרבה זה יכול להיות 12 חודשיםואל תהסס ללכת במקרה שאתה מתבקשלהישגים שיוכלו למקסם את האחוזים הפוטנציאליים כמה האחרון וקשים.

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131685 צפיות
מותג חדש לגמרי 12 חודשים מתחילים וכל מרווח מסמלבגין כזה מלווה בהנאה ובציפייה , כולנו מקוויםלשנה טובה גדול יותר, בכל המקום בחיינו, בשנהשהיה נותנת לנו את המתנות . כל אחד מאיתנו עשוי לרצות ללמוד על מה מוכן לנו12 חודשים , ייתכן שתצטרך עםתחזית שנתית שאינו ציבורי תוכל לגלות בעיות האחרון .

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131453 צפיות
כולנו מכירים את רעיון אסטרולוגיה. כולנו יודעים שיש אנשים המוצאים את עצמם שמאמינים שזה הסלבריטאים יכולים לנבא את העתיד בצורה זו או אחרת. אנשים המוצאים את עצמם לא מעט נוהגים לקרוא את הטור של הורוסקופ בעיתון. הורוסקופ הוא למעשה תחזית אסטרולוגיה אישית. הורוסקופ נכתב על כל מזל ומזל: על דלי, על דגים, על טלה, ועל כל שאר המזלות על עולה בקנה אחד עם סדרם בגלגל המזלות. אנשים רבים מתכננים את הנוכחי שלהם או את בשבוע שלהם על בתגובה התחזית שנכתבה בטור הורוסקופ בעיתון, ובטוחים שזה הדבר שמסייע להם לחיות את חייהם

מאת: aleshkinaזוגיות ואהבה05/12/121512 צפיות
ליווי עסקי נגמר הנוכחי המפתח על ההישג בשביל עקרון חברת ובעלי חברות קטנים וגדולים, כאלו שטמון בהם הפוטנציאל להשיג ולהתנהל בחכמה, מסדרון הם צריכים עזרה חיצונית שתאפשר להם להיות יותר מקצועיים ומובילים בתחום שלהם. ליווי עסקי הוא בדרך כלל מה שהופך מנהל ממוצע לראש חברה מבריק, לאחד שמסוגל להוביל את החברה שלו למימוש ולשגשוג אמתי.

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192562 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183183 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171665 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172992 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510507 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151750 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152170 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica