חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטרותיה של כתיבת תוכן

מאת: שלומית ברטלניהול תוכן05/11/2012872 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתיבת תוכן יכולה להתחלק לשני חלקים. מדובר כמובן בתחום המורכב מקטגוריות שונות, עם אופציות רבות ומגוונות, אך בהסתכלות רחבה תוך חלוקה גסה, נחלק אותו לשניים. החלק הראשון יהיה לצרכי קידום האתר, נטו, בעוד החלק השני יהיה לצרכי עניין ומידע רלוונטי עבור הגולשים.

כמובן שאם ננהג בחוכמה, אנו נספק מאמרים איכותיים ומעניינים עבור הגולשים, תוך שילוב עם אותו תוכן המיועד לקידום וכך נשיג את הנוסחה המושלמת. אך ברשותכם, במאמר זה נעסוק בעיקר אם לא אך ורק בתחום של כתיבת תוכן לצרכי קידום. תוכן קידומי למי שלא יודע, צריך לענות על מספר רצונות ובקשות של החבר'ה בגוגל. הם אלו שקובעים את הקריטריונים לקידום במנוע החיפוש שלהם ולמעשה מעדכנים אותנו מפעם לפעם על שינויים, על מנת שנוכל להתאים את עצמנו ואת תוכן האתרים שלנו אל אותם השינויים.

כתיבת תוכן לקידום אתרים

כתיבת תוכן לקידום, תתמקד ברצונות של גוגל. אך רצה מקבל ההחלטות בגוגל והחליט שמה שגוגל רוצה, הוא בעיקר מה שהגולשים רוצים – איכות, רלוונטיות ועניין. התוכן הנכתב באתר אמור להיות רלוונטי ככל האפשר למילות החיפוש שאותן אתם מקדמים. למשל, אם מילת החיפוש תהיה "כתיבת תוכן", עדיף שהיא תוביל למאמרים ותכנים העוסקים בביטוי באופן מדויק ולא למשל בכתיבת ספרים, מוצרי כתיבה וכו'. גוגל לא אוהב התחכמויות ולכן עדיף ללכת ישר ככל האפשר. מה גם שאתם מכירים את הביטוי שמי שהולך ישר מגיע מהר יותר ובטוח יותר. האלכסון הוא אסון, אם תרצו. אז כפי שאמרנו, הכתיבה צריכה להיות רלוונטית למילות החיפוש, במידה והיא נעשית לצורך קידומי.

עניין נוסף חשוב לא פחות – נסו לקדם כמה שפחות מילות מפתח בתוכן אחד מסויים. ישנם הרבה אנשים, בעלי אתרים ואפילו חברות כתיבה גדולות שעושים את הטעות הבסיסית של להשתמש בעומס ביטויים, או "ביטויים תומכים". הכתיבה צריכה להיות ממוקדת ואיכותית.

לסיכום

כתיבת תוכן המיועדת לצרכי קידום אתר, צריכה להיות ממוקדת וממורכזת. אנשים רבים נוטים להתפזר ויותר מלא להשיג את המטרה מבחינת גוגל – הם מפספסים את המטרה מבחינתם. חבל ללכת לאיבוד ולחלוש על שטח נרחב. התמקדו כל פעם בתחום ספציפי, כתבו תוכן המיועד אליו בדיוק ואל תתפתחו לתפוס יותר ממה שאתם יכולים, כמאמר הפתגם המפורסם – תפסת מרובה לא תפסת.
זו האמת לאמיתה, בכל הנוגע לקידום אתרים. רכזו את החומר, השתמשו בידע המקצועי שלכם ובהכרתכם את התחום וספקו בעזרתם תשובות ועניין עבור הגולשים.

 



תגיות המאמר: כתיבת תוכן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מי אנחנו? - מרכז אופנה ישראלי ובית של בגדי מעצבים ושמלות ערב שללמעצבים צעירים
 
show room- שיווק שמלות ערב, בגדי מעצבים ואביזרי אופנה בסיטונאות וליחידים.
 
באתרנו תוכלו לפגוש פרטים ייחודיים בגדים מעצבים המתאימים כלבוש יומיומי, אביזרים לשדרוג ההופעה לערב, שמלות ערב ומגוון פריטים משלימים: מחטבים, חזיות פטנט, חגורות, תיקים, תיקי ערב, תכשיטים ועוד. 
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית ברטל

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/121233 צפיות
על מנת ליהנות מהמראה שכבש אתכם מלכתחילה, חשוב מאוד לדעת איך מבצעים ניקוי ספות עור, על מנת לשמור עליה במצב טוב, בכדי שהיופי ההתחלתי שלה יישאר לשנים ארוכות.

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/12926 צפיות
במידה ויש ברשותנו ספה רגילה, איך מבצעים ניקוי ספות בד בצורה איכותית, שגם תשמור על המרקם המקורי, לא תגרום לצבע לדהות, אך גם לא תאפשר לכתמים ופגמים אחרים להעיב על המראה החיצוני של המקום בו אתם מעבירים את השעות היפות ביותר בחייכם?

מאת: שלומית ברטלניקיון29/11/121052 צפיות
מערכת הישיבה שלכם נראית קצת מוזנחת לאחרונה? כתמים השתלטו על ספות הבד שלכם? יש לכם ספת בד ישנה במצב מעולה שרק צריכה קצת ניקוי יסודי? בחירת חברת הניקוי הנכונה יכולה להיות ההבדל בין ספה שמטופלת ביד מקצועית לספה שנהרסה לחלוטין.

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12944 צפיות
מוצרי קידום מכירות הינם אמצעי אפקטיבי חדשני המהווה כלי להגדלת פוטנציאל החשיפה של החברה המשתמשת בכלי זה על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות שלה. נהוג להשתמש בהם במסגרת כנסים או תערוכות, במבצעי קידום המוניים...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12955 צפיות
מוצרי קידום מכירות ופרסום מהווים מעל לכל ספק אחד מהכלים השיווקיים היעילים והאפקטיביים ביותר למינוף העסק בכל עת. בזירה כלכלית ותחרותית מאוד כשלנו, הצורך להשקיע זמן ומשאבים במינוף המכירות ופרסום, הם כורח...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12909 צפיות
מוצרי פרסום ומתנות כאמצעי לקידום מכירות מהווים אמצעי אפקטיבי ביותר למיצוב של חברה או ארגון בתודעה של הלקוחות, העובדים, והספקים, וכל אדם הנחשף להם.

מאת: שלומית ברטלפרסום14/11/12908 צפיות
ישנן שיטות פרסום לא מעטות על מנת לקדם את העסק בזירה הכלכלית. השיטות השכיחות הן פלאיירים, מגנטים, ברושורים וכרטיסי ביקור. קיימות גם שיטות נוספות יקרות יותר כמו פרסום בעיתון, לרוב מקומי...

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183778 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182821 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172867 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143243 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144137 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146046 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148388 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica