חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבלן שיפוצים

מאת: אוהד פרקששיפוצים05/11/2012853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט כל אדם אשר בבעלותו נכס של דירה מוצא עצמו אחת לכמה שנים מחפש אחר קבלן שיפוצים אמין ומקצועי. אם זה עקב כך שהוא משכיר את הנכס ורוצה לשדרג אותו על מנת לגבות מחיר גבוה יותר, כמו שאומרים בשפה המקצועית להשביח את הנכס, או סתם רוצה לשדרג את הדירה שלו בשביל העיצוב והנוחות, סוג של שידרוג איכות חיים וכמובן בלאי שנגרם במשך השנים לצנרת, לתעלות החשמל. ישנן אין סוף סיבות לחפש איש מקצוע טוב ואמין.

כמעט כל מי שיצא לו לעבוד עם קבלן שיפוצים אמין ומקצועי שהוכיח שאיכות העבודה שלו שווה את התשלום עבורה, לא יחפש קבלן שיפוצים אחר.

אז איך מגיעים לבעל מקצוע כזה, הרי ברור לכולנו שיש המון שרלטנים בתחום שרק רוצים לעשות עלינו קופה, ולהשאיר אותנו עם חור בכיס ועבודה לא גמורה.

מה צריך לחפש בקבלן שיפוצים?

קבלן שיפוצים מקצועי הוא בעל יכולת תכנון גבוהה, כלומר עוד בשלב התכנון הוא יידע איך הדברים אמרים להראות בסופו של דבר, ממש להראות לבעלי הנכס איך הדברים שהם מבקשים יראו אם על גבי שירטוט או פיזית בתוך החלל איפה יהיו הדברים שהם מבקשים באיזה עמדה וכו'.

בעל מקצוע מיומן יישב עם בעלי הנכס ומנסה להעביר להם איך יראה החזון שלהם לגבי הדירה בסופו של דבר כמוצר מוגמר, כקבלן שיפוצים מיומן הוא גם יכול לתת להם טיפים שיכולים לחסוך להם הן זמן יקר והן כסף, הוא ימליץ להם על איזה חומרים אפשר להתפשר ועל אלו חומרים עדיף שלא.

קבלן שיפוצים אמין ובעל ניסיון יודע לתת הצעת מחיר מדויקת ככל שניתן ויאמר לכם איפה הנקודות הבעייתיות ששם המחיר יכול להשתנות וכמובן מאיזה סיבות יתכנו השינויים במחיר.

התכונה הכי חשובה בכל בעל מקצוע היא אמינות מכיוון שאנחנו מתעסקים עם סכומי כסף לא מבוטלים, אף אחד מאיתנו לא רוצה לשלם סכום כסף גדול ולהישאר עם עבודה לא גמורה, זה משהו שכבר בפגישה הראשונה עם אותו בעל מקצוע נוכל לאתר.

כאשר הקבלן שיפוצים יגיע אלינו למתן הצעת מחיר לרוב הוא לא ייקח על כך כסף, כי זה חלק מהשירות שהוא נותן, זכותנו כלקוחות לקבל ייעוץ והצעות מחיר ממספר קבלני שיפוצים ולבחור במה שנראה לנו הכי אטרקטיבי ואמין.

איך מאתרים בעל מקצוע כזה?

אנשי מקצוע בתחום השיפוצים ניתן למצוא דרך חיפוש ברשת האינטרנט, כשיפוצניק בעל ניסיון אנו יוצאים מנקודת הנחה שיש לו אתר ובאתר יש תיק עבודות של עבודות שיפוץ כאלה ואחרות, במיוחד אם מדובר בעבודות שיפוץ של עיצוב הבית. דרך נוספת היא על ידי המלצות מחברים ומשפחה.

שיהיה לנו בהצלחה בשיפוץ!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד פרקש עורך וידאו מקצועי

מברוק ימי הולדת מפעיל ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד פרקש

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205027 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204876 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205007 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204967 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201585 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: אוהד פרקשימי הולדת03/10/131168 צפיות
בואו נסכים שיום הולדת לילדים זה כבר לא כמו פעם, היום זה כבר הפך להיות הפקה של ממש, הרבה בחירות והחלטות שיש לקבל, על מנת להרים אירוע מושלם.

מאת: אוהד פרקשבידור ופנאי - כללי28/07/132005 צפיות
לא פעם שמענו את הקריאה הזו: "אימא תשימי לי קלטת..." אותה קריאת שעמום של הילדים שלנו איפה ניתן למצוא מגוון קלטות ילדים לצפייה ישירה?

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232606 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica