חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על עגילי זהב!!

מאת: ורד טויןתכשיטים05/11/2012920 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק שעגילי זהב הם התכשיט הפופולארי ביותר בקרב נשים, בכל גיל ובכל קצוות האוכלוסייה. עגילי הזהב הם תכשיט קלאסי ואלגנטי שמתאים לכל אחת, ומעניק ברק וזוהר לתווי הפנים ולאוזניים, גם אם מדובר בזוג עגילים קטן לכאורה. עגיליי הזהב יכולים להיות חלקים אך גם משובצים באבני חן או אפילו יהלומים. במידה והם צמודים לאוזן, הם נוחים מאוד במשך היום, ולא מתנדנדים או מגבילים את העונדת אותם כמו שרשת או צמיד על פרק היד. אין ספק שעגילי זהב מוסיפים למראה הנשי והאלגנטי, ומתאימים בכל עת ולכל אירוע, מכלה ביום חתונתה ,דרך אירועים חברתיים ועד לעבודה היומיומית במשרד.

אולם עגילי זהב הם לא רק בחירה אופנתית או תוספת למראה הכללי. לעיתים, עגילים הללו הן הפתרון היחידי לנשים אלרגניות. יש נשים שמפתחות אלרגיה ודלקות, כאשר הן מחדירות מתכות זרות לחור האוזן, ובדרך כלל מדובר במתכות שמייצרים מהן תכשיטים כמו ניקל וקובלט. לכן ענידת עגילי זהב, הן בעצם הפתרון היחיד לאנשים שמעוניינות לענוד עגילים, אך רגישות למתכות.

ניתן למצוא עגילי זהב בשני גוונים מרכזיים. עגילים בצבע זהב צהוב, יתאימו בעיקר לנשים עם גוון עור כהה, ובעלות שיער בצבע חום או שחור. לעומתם, לנשים בעלות עור פנים ורדרד ושיער בלונדיני או ג'ינג'י יתאימו יותר עגילי זהב בצבע לבן. כמו כן מומלץ להתאים את סוג העגילים למבנה הפנים. עגילים צמודים יתאימו לנשים עם מבנה פנים מאורך, ואילו לנשים עם פנים עגולות מומלץ לענוד עגילים ארוכים יותר שפונים כלפי מטה וישברו את המראה המעוגל. עגילי זהב עגולים בצורת חישוקים, יתאימו מאוד לנשים עם פנים במבנה ריבועי.

גם לאירועים השונים מומלץ להתאים את עגילי הזהב. חישוקי זהב, משדרים אופי קליל ונינוח, ואפילו מראה שובב, שיתאים לבילויים ולפגישות עם חברים. עגילי הזהב הצמודים על האוזן, מרמזים על מראה עדין ואלגנטי, ומתאימים בעיקר לעבודה ולפגישות פורמליות.  לעומתם עגילי זהב בסגנון "שנדלייר", מקל זהב ארוך שנופל מהאוזן ומשובץ באבנים נוצצות, מתאימים מאוד לנשפים ולאירועי יוקרה.

עגילים מזהב הם רעיון נפלא למתנה מיוחדת, לאישה מיוחדת. זו גם אינה מתנה שנתפסת  "מחייבת" כמו טבעת, אם בני הזוג אינם נשואים עדיין. כמו כן, אין ספק שרכישת עגילי זהב זו השקעה לטווח ארוך, שכן הזהב הוא חומר ששומר על ערכו לאורך זמן.

צריך להקפיד שעגילי הזהב לא יבואו במגע ישיר עם חומרי ניקוי, בושם או כלור, למרות שלכאורה הזהב הוא חומר חזק שעמיד בפני שדברים שכאלו. בנוסף אין לנקות אותם עם חומרים כימיים חזקים כמו חומצות, אלא באמצעות בדרך. בין החריצים הקטנים, ניתן להיעזר בקיסם או במברשת שיניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131339 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131354 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132123 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131850 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132005 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137006 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138258 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222691 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204991 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205065 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204911 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174171 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173451 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173455 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica