חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שערים חשמליים

מאת: דניאל אייזנברגאבטחת הבית25/10/2009810 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שערים חשמליים

שערים חשמליים מהווים פתרון מצוין לשמירה על פרטיות, ולעתים גם לאבטחה. ישנם בשוק סוגים רבים של שערים חשמליים, כאשר כל סוג מתאים לצרכים אחרים. במאמר זה נסקור את סוגי השערים השונים ונסייע לכם להתאים את סוג השער לצרכים האישיים שלכם.

מחסומי זרוע – לחניות ולחניונים

סוג אחד של שערים חשמליים הוא מחסומי הזרוע. מדובר במחסום בעל זרוע, אשר בהפעלה אלחוטית באמצעות שלט או טלפון – נעה הצידה או למעלה (בהתאם לסוג המחסום הנבחר) ומאפשרת מעבר של רכבים. מחסום זה מוצב בעיקר בכניסה לחניות פרטיות בבניינים ולחניונים ציבוריים, כאשר בחניונים ציבוריים ניתן להפעילם באמצעות לחיצה על כפתור במכשיר המנפק כרטיסי חניה, ועמו ניתן לפתוח את המחסום הממוקם ביציאה מהחניון (לאחר תשלום עלות החניה, כמובן).

שערים חשמליים נגררים

שערים חשמליים נגררים הינם בדרך כלל שערים מסיביים וגדולים, והם מיועדים בעיקר לשמש כמחסום במקומות בהם דרושה אבטחה ברמה גבוהה. כך למשל, שערים חשמליים נגררים מוצבים פעמים רבות בכניסות ליישובים, וניתן להפעילם באמצעות שלט או טלפון, שיש רק לחברי היישוב. פעמים רבות מוצב ליד השער שומר, המוודא שהנכנסים הינם מורשים בלבד, ומבצע בדיקה יסודית של הרכב על מנת למנוע חדירת גורמים עוינים. שערים חשמליים נגררים מוצבים פעמים רבות גם בכניסות למוסדות ביטחוניים או ממשלתיים, הדורשים, כמובן, אבטחה ברמה גבוהה.

מחסום חניה

מחסום חניה אפשר למצוא כיום כמעט בכל סוד של חניה. אם בחניה פרטית ואם בחניה ציבורית. ישנו מחסום חניה מתקפל וישנו עמוד חשוסם את החניה וישנה כמובן השרשרת הישנה והוותיקה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל תקליטן במסיבות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל אייזנברג

מאת: דניאל אייזנברגבניין ואחזקה - כללי20/09/101045 צפיות
רצפת פרקט - האם לכל אחד מתאימה רצפת פרקט? איזה סוג של פרקט מתאים לכם?

מאת: דניאל אייזנברגניקיון12/04/1012415 צפיות
מהו הצורך לשמירה על ניקיון? למה צריכים שירותי ניקיון חיצוניים?

מאת: דניאל אייזנברגבניין ואחזקה - כללי10/02/101222 צפיות
מהי חברת הובלות? כל מה שרציתם לדעת

מאת: דניאל אייזנברגשיפוצים17/01/104701 צפיות
מהי אחריות קבלן? מה תקופת האחריות? איך עושים את תיקון הליקויים? מהם חובותיכם בתור רוכשי דירה?

מאת: דניאל אייזנברגחינוך ולימודים - כללי10/01/101136 צפיות
מחפשים ציוד משרדי? מאיפה תקנו? באיזה חברה תבחרו? יש כיום מבחר גדול מאד של ספקים ובמאמר זה ננסה לעזור לכם לדעת באיזה פרמטרים כדאי להתחשב לפני שמזמינים ציוד משרדי.

מאת: דניאל אייזנברגבניין ואחזקה - כללי10/01/101172 צפיות
עוברים דירה? יש המון דברים שחשוב לדעת על מנת שהמעבר דירה יעבור בצורה חלקה. נציין לכם כאן 10 דברים שחשוב לא לשכוח.

מאת: דניאל אייזנברגאירועים וחתונות – כללי10/01/101004 צפיות
מדוע לבחור בגן אירועים? קבלו מספר סיבות - עיצוב, מרווח, ציוד לאירועים, הכברה, קייטרינג ועוד

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201630 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201327 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201199 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191555 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191973 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181808 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181453 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica