חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לשלם וכיצד לקבל החזרים על מבחן TOFEL

מאת: טקטיקום לימודים בחו"ל13/11/2012971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מבחן TOEFL הינו מבחן הבודק את הידע של הנבחנים באנגלית ברמת הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, דיבור וקריאה. המבחן נדרש לרוב כחלק מתהליך קבלה של מועמדים למסגרות לימוד אקדמיות בארה"ב (אוניברסיטאות ומכללות) וכן כחלק מתהליך הקבלה לעבודה במקומות עבודה מסוימים בארה"ב. את המבחן ניתן לבצע מעשרות נקודות בחינה בעולם, וגם בישראל. הרישום לבחינה, וכל פעולה שמבקשים לבצע אשר קשורה לרישום או לבדיקת הבחינה כרוכים בתשלום. ישנה הקפדה של החברה המפעילה את הבחינה על התשלום ועל דרך התשלום, ומי שאינו משלם בהתאם לכללים אינו יכול להיבחן או לקבל ציון עד שישלים את התהליך כראוי.

דרכי הרישום עבור מבחן TOEFL

ניתן להירשם עבור מבחן TOEFL בשני אופנים עיקריים:

· באמצעות אתר האינטרנט של חברת ETS החברה המפעילה את כל מערך הבחינה. זו הדרך הנוחה והפשוטה ביותר.

· באמצעות הטלפון. מוקד טלפוני בין לאומי של החברה המפעילה את הבחינה נמצא באנגליה. פרטים על הרישום הטלפוני ניתן למצוא גם כן באתר הבחינה. אל המוקד הטלפוני יש לפנות במועדים קבועים מראש, בהתאם לשעות העבודה באנגליה.

אמצעי התשלום עבור מבחן TOEFL

בפני נבחנים מישראל עומדים כמה אופני תשלום עיקריים:

· דרך התשלום הנוחה ביותר היא באמצעות כרטיס אשראי. החברה מקבלת את כרטיסי האשראי הבאים: ויזה, מאסטר כארד ואמריקן אקספרס. מי שבוחר לשלם באמצעות כרטיס אשראי יכול לבחור לשלם בשקלים או בדולרים, בהתאם לנוחותו.

· דרך נוחה נוספת היא באמצעות Pay – Pal . Pay – Pal הוא מעין בנק אינטרנטי חינמי המאפשר העברת כספים בין ארצות שונות. המשתמשים ב Pay – Pal חייבים לפתוח חשבון באתר.

· E – check : דרך זו פתוחה רק בפני מי שיש לו חשבון בנק בארה"ב או באירופה.

מבחן TOEFL – תעריפי רישום למבחן

מחיר הרישום למבחן בישראל הוא 215$. מבחן TOEFL בישראל מתקיים במוקדים הבאים, כאשר בכולם המחיר שווה: חיפה, רמת אביב, רמת גן ותל אביב.

כל פעולה נוספת, או כל בקשה נוספת של הנרשם ממארגני הבחינה, כרוכה בתשלום:

רישום מאוחר (עד שלושה ימים לפני מועד הבחינה הרשמי ולא יאוחר מכך) כרוך בתוספת של 35$.

שינוי מועד הבחינה, לאחר שהנבחן כבר נרשם ושילם כרוך בתשלום נוסף של 60$.

גיליון ציונים נוסף – 18$ לכל עותק. חשוב לדעת כי החברה שולחת ישירות את הציון אל גורם היעד (האוניברסיטה או המעסיק הפוטנציאלי) ולכן נבחנים המעוניינים שהציון יישלח ליותר מגורם אחד יצטרכו לשלם על כל עותק נוסף.

בדיקה מחדש של כל אחד מהחלקים (כתיבה או דיבור) 80$.

עמלה על צ'ק חוזר: 20$.

קבלת החזרים

נבחן שיבקש לבטל את הרשמתו למבחן יוכל לעשות זאת לא יאוחר משלושה ימים לפני המבחן, כאשר ימים אלה אינם כוללים את יום ההודעה ואת יום המבחן. ההחזר לא יעלה על 50% מדמי הרישום.

מבחן טופל הינו מבחן קבלה למוסדות לימוד ומקומות עבודה אמריקאיים בעיקר, והרישום אליו כרוך בתשלום.

 



תגיות המאמר: מבחן toefl


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טקטיקום

מאת: טקטיקום לימודים בחו"ל20/12/12841 צפיות
קורס TOEFL הינו קורס אשר נבנה במיוחד עבור מבחן TOEFL. בניגוד לקורסים אחרים לשיפור האנגלית, קורס זה ממוקד בסגנון השאלות המופיע במבחן TOEFL בלבד, ומותאם לרמת האנגלית הגבוהה הנדרשת במבחן זה. התלמידים בקורס טופל איכותי מסיימים אותו כאשר רמת האנגלית שלהם בכל התחומים: דיבור, הבנת הנשמע, הבנת הנקרא וביטוי בכתב גבוהה באופן משמעותי מרמתם בתחילת הקורס.

מאת: טקטיקום לימודים בחו"ל12/12/12929 צפיות
מבחן GMAT מורכב מארבעה חלקים: כתיבת חיבור, פרק ה- Integrated Reasoning, פרק כמותי ופרק מילולי. מאמר זה יתמקד בפרק הכמותי במבחן, ויציע טיפים לניהול נכון של הזמן בפתרון חלק זה במבחן, כך שניתן יהיה לפתור כמה שיותר תרגילים בזמן הנתון.

מאת: טקטיקום לימודים בחו"ל12/12/12881 צפיות
מבחן GMAT מורכב מארבעה חלקים: כתיבת חיבור, פרק ה- Integrated Reasoning, פרק כמותי ופרק מילולי. מאמר זה יתמקד בפרק הכמותי במבחן, ויציע טיפים לניהול נכון של הזמן בפתרון חלק זה במבחן, כך שניתן יהיה לפתור כמה שיותר תרגילים בזמן הנתון.

מאת: טקטיקום לימודים בחו"ל16/11/121003 צפיות
מבחן TOEFL הינו מבחן המשמש חלק משמעותי מתהליך הקבלה למוסדות להשכלה גבוהה בחו"ל ובמיוחד בארה"ב. המבחן בודק את רמת האנגלית של הנבחנים והאם היא גבוהה מספיק ללימודים אקדמיים בשפה זו. עבור מועמדים רבים, אשר מתכננים ללמוד בחו"ל כחלק מתהליך בניית הקריירה שלהם, מבחן זה מהווה אבן דרך משמעותית ביותר. כישלון במבחן עלול לדחות בזמן רב ויקר את הקבלה ללימודים או אף לגנוז את רעיון הלימודים בחו"ל.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182253 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161980 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152751 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147104 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147302 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147757 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132962 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica