חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילו כלים מקנה קורס TOEFL

מאת: טקטיקום לימודים בחו"ל20/12/2012841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורס TOEFL הינו קורס אשר נבנה במיוחד עבור מבחן TOEFL. בניגוד לקורסים אחרים לשיפור האנגלית, קורס זה ממוקד בסגנון השאלות המופיע במבחן TOEFL בלבד, ומותאם לרמת האנגלית הגבוהה הנדרשת במבחן זה. התלמידים בקורס טופל איכותי מסיימים אותו כאשר רמת האנגלית שלהם בכל התחומים: דיבור, הבנת הנשמע, הבנת הנקרא וביטוי בכתב גבוהה באופן משמעותי מרמתם בתחילת הקורס.

כמו כן מקבלים התלמידים כלים אשר יסייעו להם לפתור מהר יותר ונכון יותר את חלקי המבחן השונים. אפשר לחלק את היתרונות של קורס טופל לכמה חלקים מרכזיים: אמצעי לימוד ממוקדים וחדשניים, טיפים וטכניקות להתמודדות טובה יותר עם החומר בבחינה, ובקורסים פרטים, בניית תכנית אישית תוך התייחסות לקשיים הספציפיים של התלמיד.

אמצעי עזר ולימוד שיעזרו לעבור מבחן TOEFL בהצלחה

  • תוכנות לימוד אינטראקטיביות: החל משנת 2005 עבר מבחן TOEFL למתכונת אינטראקטיבית. משמעות הדבר היא כי המבחן נערך על המחשב, והוא מוגבל בזמן. השיטה החדשה נקראת IBT . גם סגנון המבחן עצמו השתנה והוא בודק לא רק את רמתו של הנבחן באנגלית באופן כללי אלא גם כיצד הנבחן יוכל להשתמש ביכולותיו במסגרת לימודים אקדמיים באנגלית (למשל תוך שילוב של יכולות שונות). בקורס טופל איכותי נעשה שימוש בדוגמאות בחינה ותרגול אינטראקטיביות הזהות בדיוק לסגנון השאלות בבחינה.
  • ספרי תרגול ולימוד עדכניים ומתקדמים: קורס טופל טוב מספק לתלמידים ספרי לימוד מורחבים, מפורטים ומעודכנים שיכינו אותם לבחינה בצורה הטובה ביותר.
  • מורים מקצועיים, ותיקים ומנוסים המתמחים בהכנה לסוג מבחן זה. מורים אלה מכירים את המבחן הספציפי על כל ה"מוקשים" שבו בעל פה. הם מכירים גם את הקשיים שסטודנטים יכולים לגלות וכלים וטכניקות כיצד להתגבר על קשיים ספציפיים אלו. וודאו שהקורס אליו אתם שוקלים להרשם מועבר ע"י מורים מהסוג הזה.

טיפים וטכניקות להתמודדות טובה יותר עם מבחן TOEFL בקורס טופל איכותי

  • טכניקות של קריאה אפקטיבית: במסגרת מבחן TOEFL נדרשים הנבחנים לקרוא קטע קריאה ולענות על שאלות. פרק זה מוגבל בזמן. על מנת להספיק לקרוא את הקטע במהירות אך גם להבין אותו, מקנה הקורס לתלמידים שיטות וטכניקות לקריאה אפקטיבית.
  • הכרות עם כל סוגי וסגנונות השאלות המופיעות במבחן בכל פרק ופרק. ההכרות המעמיקה עם כל סוגי השאלות מקלה על ההתמודדות עמן בשעת הבחינה.
  • הכרות עם ה"מסיחים" שתפקידם לנסות ולהטעות את הנבחן או שעלולים להפנותו לכיוון לא נכון בעת פתרון הבחינה. הכרות עם מכשולים אפשריים מקלה על הדילוג עליהם בזמן אמת.
  • לימוד שיטות לניהול נכון של הזמן בשעת בחינה. שיטות שיכולות להקל מאד ולהפחית את רמת הלחץ בזמן הבחינה.
  • העמקת הידע בדקדוק האנגלי והרחבת אוצר המילים בשפה האנגלית.
  • תרגול הדיבור וההאזנה תוך קבלת משוב בזמן אמת, ערך מוסף אותו לא ניתן לקבל כאשר לומדים לבד.

בניית תכנית אישית

בקורסים פרטיים בעיקר, מורי הקורס בוחנים את רמתו של התלמיד בכל אחת מהמיומנויות של מבחן TOEFL (דיבור, האזנה, קריאה וכתיבה) ומחזקים את התלמיד בתחומים בהם הוא צריך יותר עזרה (למשל, יכול להיות תלמיד שקל לו יותר בקריאה אך הוא יתקשה בדיבור וכן הלאה).

קורס טופל מקנה לתלמיד כלים, טכניקות ומיומנויות שיגדילו את סיכוייו לעבור את המבחן בהצלחה. 

 



תגיות המאמר: קורס TOEFL


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טקטיקום

מאת: טקטיקום לימודים בחו"ל12/12/12930 צפיות
מבחן GMAT מורכב מארבעה חלקים: כתיבת חיבור, פרק ה- Integrated Reasoning, פרק כמותי ופרק מילולי. מאמר זה יתמקד בפרק הכמותי במבחן, ויציע טיפים לניהול נכון של הזמן בפתרון חלק זה במבחן, כך שניתן יהיה לפתור כמה שיותר תרגילים בזמן הנתון.

מאת: טקטיקום לימודים בחו"ל12/12/12881 צפיות
מבחן GMAT מורכב מארבעה חלקים: כתיבת חיבור, פרק ה- Integrated Reasoning, פרק כמותי ופרק מילולי. מאמר זה יתמקד בפרק הכמותי במבחן, ויציע טיפים לניהול נכון של הזמן בפתרון חלק זה במבחן, כך שניתן יהיה לפתור כמה שיותר תרגילים בזמן הנתון.

מאת: טקטיקום לימודים בחו"ל16/11/121003 צפיות
מבחן TOEFL הינו מבחן המשמש חלק משמעותי מתהליך הקבלה למוסדות להשכלה גבוהה בחו"ל ובמיוחד בארה"ב. המבחן בודק את רמת האנגלית של הנבחנים והאם היא גבוהה מספיק ללימודים אקדמיים בשפה זו. עבור מועמדים רבים, אשר מתכננים ללמוד בחו"ל כחלק מתהליך בניית הקריירה שלהם, מבחן זה מהווה אבן דרך משמעותית ביותר. כישלון במבחן עלול לדחות בזמן רב ויקר את הקבלה ללימודים או אף לגנוז את רעיון הלימודים בחו"ל.

מאת: טקטיקום לימודים בחו"ל13/11/12972 צפיות
מבחן TOEFL הינו מבחן הבודק את הידע של הנבחנים באנגלית ברמת הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, דיבור וקריאה. המבחן נדרש לרוב כחלק מתהליך קבלה של מועמדים למסגרות לימוד אקדמיות בארה"ב (אוניברסיטאות ומכללות) וכן כחלק מתהליך הקבלה לעבודה במקומות עבודה מסוימים בארה"ב. את המבחן ניתן לבצע מעשרות נקודות בחינה בעולם, וגם בישראל.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182256 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161982 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152755 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147107 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147305 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147759 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132966 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica