חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואת גוף ונפש לשיפור עצמי בכל מימד

מאת: מיכל זאימון אישי - כללי13/11/2012718 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד היה רוצה להרגיש יותר יותר, הן במימד הפיזי והן במימד הנפשי, כי כשמרגישים טוב יותר, אפשר לעשות יותר, לפעול לעבר השגת מטרות, וכשמשיגים אותן, מרגישים עוד יותר טוב.

רפואת גוף ונפש היא דבר מורכב, ואפשר לשפר את המימדים האישיים השונים במגוון דרכים, אבל יותר משצריך את הטיפולים השונים, צריך הרבה מוטיבציה וכושר התמדה כדי להשיג את התוצאות הרצויות ולשמר את התוצאות שכבר הושגו.

הנה כמה שיטות מתחום רפואת גוף ונפש בתל אביב שאפשר להתנסות בהן עם מיטב המומחים בתחום:

טיפול nlp

ראשי התיבות של nlp הן: Neuro-linguistic programming. טיפול nlp הוא שיטת העצמה אישית שמבוססת על קשר בין תהליך נוירולוגי, לינגוויסטי (שפה) ודפוסי התנהגות שנרכשו דרך ניסיון אישי במהלך החיים.

טיפול nlp מתבצע בעזרת הגישה שלפיה ניתן 'לסדר' דפוסי התנהגות שנוצרו עם השנים בצורה כזו שתהיה יעילה לצורך השגת יעדים מסוימים בחיים.

למעשה, טיפול nlp לא בא לשנות את האדם, לא את התכונות שלו ולא את דפוסי ההתנהגות שלו, אלא להשתמש במצב הנתון בצורה יעילה, שבסופו של דבר תניב את התוצאות הרצויות.

דמיון מודרך

היום אפשר למצוא טיפול מסוג דמיון מודרך בתל אביב בעיקר, אך לא רק. הדמיון המודרך עוזר ליצור תמונה ברורה יותר של מה שרוצים להשיג בחיים. אומרים שהמחשבה יוצרת מציאות, או לכל הפחות יוצרת מוטיבציה ונכונות לשנות את המציאות בהתאם לה, וזה בדיוק הבסיס של דמיון מודרך- כשיש תמונה ברורה יותר של מה שרוצים, קל יותר לעבוד לקראת השגת המטרה; כשרואים בדיוק מה רוצים, הרבה ותר קל ליצור תוכנית פעולה ולבצע אותה.

קורסי העצמה אישית

קורסי העצמה אישית עובדים על האדם בכללותו. כלומר, מטרת הקורסים היא לא בהכרח להשיג משהו ספציפי, אלא להפוך את האדם לאדם שמסוגל להשיג את מה שהוא רוצה, וזאת על ידי העצמה, שכן ברגע שאדם מרגיש עוצמתי יותר, יש לו מסוגלות ללכת להשיג דברים שהוא רוצה.

יש עוד דרכים לשיפור הבריאות הפיזית והנפשית שאפשר לצעוד בהן ולהשתמש בהן למטרה זו. אבל לא משנה באיזו שיטה בוחרים, כאמור, מוטיבציה והתמדה הם גורמים חשובים בהשגת המטרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143072 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143551 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143800 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144041 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144126 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144469 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144360 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205564 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196117 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194058 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173156 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173140 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162655 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162385 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica