חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור חברת אחסון?

מאת: שלום בורלאאחסון אתרים14/11/2012977 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתחיל דווקא מהמסקנה :חברת האחסון הטובה ביותר היא לאו דווקא חברת האחסון שמציעה את חבילות האחסון במחירים הנמוכים ביותר!

אם הפנמתם את השורות הראשונות שכתבתי אתם הבנתם והפנמתם את השורות שכתובות למעלה. המאמר הבא לא בשבילכם! אם אתם לא מבינים למה, השורות הבאות יעזרו לכם להבין בדיוק למה, ואני אוכל להעביר לכם את כל המידע שרציתי להעביר לכם.

תחקרו! תבדקו! תשוו ! תתנסו!

לחברת האחסון, ולחבילת האחסון שכל חברת אחסון תציע לכם יש השפעה מכרעת על קידום האתרים שלכם ברשת האינטרנט ועל הצלחת העסק שלכם בכלל. המשפט שאני ממליץ לכם לאמץ כאשר אתם באים לבחור ספק אחסון הוא: “ למדוד 7 פעמים, לחתוך פעם אחת". (כן כן, פתגם רוסי עתיק)

ניסיתי לרכז את כל המידע והניסיון שצברתי בנושא בחירת חברת אחסון בפסקה הראשונה, עבור הקצרים בזמן. אך בעבור אלה, שבאמת רוצים ללמוד איך לבחור חברת אחסון טובה באמת אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא:

כל כך הרבה אפשרויות בחירה!

כיום,בארץ יש מאות אם לא אלפי חברות אחסון, שלא לדבר על מאות אלפי חברות אחסון אשר מציעות שירותי אחסון בעולם כולו. אם אתם זקוקים לאחסון אתרים בארץ, זכיתם! אפשרויות הבחירה שלכם מצומצמות קצת יותר, ויהיה לכם קצת יותר קל לבחור ספק אחסון.
לצערי, על בסיס שיחות שאנחנו מבצעים עם לקוחותינו ביניהם גם אלה שכבר התנסו עם חברות אחסון שונות, למדתי כי אצל רבים מדי בסופו של דבר ההחלטה לגבי חברת האחסון מתבצעת על בסיס השוואת המחירים בלבד.
לכן, ריכזתי את קומץ הטיפים הבאים, שאני מקווה שיעזרו לכם בבחירת חברת האחסון שלכם (גם אם בסופו של דבר לא תבחרו בנו)

אני מאמין ששתי הדרכים הטובות ביותר לבדוק את חברת האחסון הן:

  • התנסות אמתית – אני מאמין שאיןכמו התנסות אמתית כדי לדעת אם מה שמבטיחים לכם, זה פחות או יותר באמת מה שאתםמקבלים בסופו של דבר.
    רוב חברות האחסון, הטובות יותרוהטובות פחות יציעו תקופת התנסות ללא תשלום, או שיאפשרו לכם לקבל התנסותבחבילה כזאת אם תדרשו זאת. במהלך התקופה הזאת, אני ממליץ לבדוק באופן עצמאיאת ביצועי האתר שלכם, ואת זמינות (יש מגוון כלים שמאפשרים בדיקה של זמינותאתר), וחשוב אף יותר, אני מציע לכם לבדוק את המענה והתמיכה הטכנית שחברתהאחסון שלכם תספק לכם. הרימו טלפון, ובדקואת טיב השירות שאתם מקבלים.
  • בדיקה עם לקוחות אחסון – אולי זהנשמע כמו מעשה לא קל, אך כפי שאמרתי, אני מאמין שזאת אחת משתי הדרכים הטובותביותר לבדוק את חברת האחסון ואת טיב שירותי האחסון שהיא מספקת ללקוחותיה.

איך לעשות זאת?

מציאת לקוחות אחסון של חברת האחסון הוא לא תהליך קשה. לעתים חברות האחסון מציגות לקוחות אחסון ראשיים ,כבר בעמודים הראשיים של האתרים שלהן. בדרך כלל חברות אלה יהיו החברות המרוצות ביותר משירותי האחסון. אבל, באמצעות הכלים שיש היום ברשת, ניתן לבדוק בקלות את הזמינות של אתרים אלה.ואתרים של לקוחות נוספים.

אם אתם לא מרוצים מהתוצאות של בדיקת חברת האחסון, אל תהססו! יש עוד הרבה חברות אחסון איכותיות בשוק אחסון האתרים. אם אתם מרוצים אך עדיין יש לכם ספקות בבחירת חברת האחסון, אתם מוזמנים להשתמש בעצות הבאות:

  • בדקו את האתרים של לקוחות האחסון.

עליכם לבחון את האיכות של האתרים עצמם, והמיקום שלהם במנועי החיפוש. חברות, עסקים ובעלי אתרים בעלי אתרים איכותיים, ברוב המקרים יאחסנו את האתרים שלהם בחברות אחסון איכותיות. מדובר, כמובן באפקט העדר, אך בבחירת חברת אחסון, “מה שכולם עושים" או הבחירה של כולם, תהיה ברוב המקרים המתאימה ביותר.

  • בדקו את זמינות השרתים/אתרים

מגוון כלים לניתוח זמינות שרתים קיימים ברשת. השתמשו בכלים אלו כדי לבדוק את שרתי האחסון שחברת האחסון מציעה לכם. זמינות שרתים נמוכה היא סיבה מספקת בשביל להתרחק באופן מיידי מחברת האחסון.

  • אמרו לא לאחסון ללא תשלום

אין דבר כזה אחסון אתרים חינמי או ללא תשלום. על כל דבר, במיוחד באינטרנט משלמים. אם אתם רוצים לקבל שירותי אחסון אתרים איכותיים ומקצועיים, כנראה שתצטרכו לגלם בכך עלויות. אני לא אומר שצריך לבחור בחרות האחסון היקרות ביותר, אך אחסון ללא תשלום יבוא על חשבון האתר שלכם, מיקום פרסומות, באנרים, איכות שירות ועוד הרבה דברים שמאוד יפגעו בביצועי האתר שלכם, וברווחים שלכם.

  • בדקו גמישות תשלומים

חברת אחסון טובה תאפשר לכם את פריסת התשלומים שאתם רוצים. תוודאו שאתם בוחרים בשיטת התשלום, ואת תנאי ההתנתקות כך שיהיה לכם נוח להתנתק מתי שבא לכם בלי להפסיד כסף.

אם יש לכם אתר מבוסס ASP או PHP, אתרים עם מערכת ניהול שאתם מכירים, תשאלו את הספק אילו שרתים מתקדמים הוא יכול להציע לכם, ואילו התאמות של חבילות אחסון מבצעת חברת האחסון.

  • השווה מחירים

מכיוון שיש מבחר רחב של ספקי אחסון, ניתן תמיד לבדוק אילו הצעות "חמות" קיימות ברשת, ותמיד תהיה עוד חברת אחסון שיכולה להציע לכם שירותי אחסון.

  • אומנם ציינתי זאת, אך חשוב מאודלהפנים!!!
    עלויות שמשלמים עבור שירות שלאחסון אתרים הם בהתאמה לגודל העסק, ולכן עסקים קטנים, בדרך כלל ישלמו סכומיםזעומים חודשיים עבור אחסון האתר שלהם.
    מתוך הבנה כי על שירות מקצועיואיכותי אנחנו משלמים קצת יותר, חשוב להבין כי על אחסון אתרים איכותי שווהלהשקיע עוד כמה עשרות שקלים בשנה.
    יש להתייחס לעלויות, אך לשירותיהתמיכה, איכות האחסון וזמינות האתרים שלכם יש חשיבות רבה הרבה יותר.

אנחנו ב Xhost מבינים כי הבחירה הנכונה בחברת אחסון יכולה להיות לא פשוטה, ולכן אנחנו מקווים שהמדריך הקצר שכתבנו יעזור לכם בקבלת ההחלטה הטובה ביותר לעסק ולאתר שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

xhost - אחסון אתרים שיתופי, ריסלרים,VPS, ושרתים ייעודיים

כתובת: http://www.xhost.co.il
דוא"ל:   info@xhost.co.il
טלפון: 072-250-9393
נייד: 050-5999333
פקס: 072-250-9394

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום בורלא

מאת: שלום בורלאאחסון אתרים21/01/13744 צפיות
העסק שלכם מתקדם בכיוון הנכון ואתם זקוקים לשדרוג ביכולות של השרת שלכם? בחירה של שרת אחסון ייעודי טוב במחיר הנכון יכולה להיות משימה לא קלה בכלל שתדרוש זמן השקעה רב. היכנסו, ותוכלו לקבל את הטיפים הנכונים שיעזרו לכם לבחרו שרת אחסון ייעודי מתאים!

מאת: שלום בורלאאחסון אתרים21/01/13736 צפיות
אם חבילת האחסון בשרת השיתופי כבר לא מספקת את המשאבים שהעסק שלכם זקוק להם, שרת אחסון וירטואלי הוא חבילת האחסון הבאה שאתם צריכים לשקול עבור העסק שלכם.

מאת: שלום בורלאאחסון אתרים21/11/12830 צפיות
קודם כל, חשוב להבין כי אחסון אתרים הוא שירות שמספקות חברות אינטרנט, ספקיות אחסון או חברות אחסון. שירותי האחסון כוללים אחסון, או אירוח, של תוכן אלקטרוני. תוכן זה יכול לכלול דפי אינטרנט , בתצורה של קוד, וקבצים שונים: תמונות, מידע, וידיאו, מוזיקה, מדיה שונה או כל תוכן אחר. כל תוכן כזה שמאוחסן על גבי שרתים של ספק האחסון צריך להיות נגיש למשתמשים המורשים של אותו השרת. ברוב המקרים, מדובר על שירות אחסון במטרה לאפשר למשתמשים מרחבי העולם להיחשף לתוכן שלכם ברשת האינטרנט.

מאת: שלום בורלאאחסון אתרים21/11/12790 צפיות
את שירותי האחסון מספקות חברות אינטרנט, ספקיות אחסון או חברות אחסון. שירותי האחסון כוללים אירוח של תכנים אלקטרוניים. תוכן זה כולל מגוון רחב של סוגי תכנים: דפי אינטרנט , בתצורה של קוד, וקבצים שונים: תמונות, מידע, וידיאו, מוזיקה, מדיה שונה או כל תוכן אחר שהלקוח רוצה לאחסן. כל תוכן שמאוחסן על גבי שרתים של ספק האחסון צריך להיות נגיש למשתמשים המורשים של אותו השרת. שירותי אחסון אתרים הם שירותי אחסון ואירוח אתרים עבור בעלי אתרים, חברות, או כל לקוח בעל צורך להעלות תוכן לרשת פרטית או לרשת האינטרנט.

מאת: שלום בורלאאחסון אתרים14/11/121010 צפיות
כיום, יש מגוון רחב של חבילות אחסון שונות, ומגוון עוד יותר רחב של ספקיות אחסון אשר מציעות שרותי אחסון. על מנת שאתם תוכלו לבחור בחבילת האחסון המתאימה ביותר לצרכים של האתרים שלכם, עליכם להכיר את ההבדלים בין סוגי חבילות האחסון השונות והמגוונות הקיימות כיום.

מאת: שלום בורלאאחסון אתרים16/02/111131 צפיות
המאמר שלפניכם יתן לכם קרע בסיסי בנושא שרותי האחסון וסוגי השרתים הקיימים כיום: שרת וירטואלי, שרת אחסון ייעודי, שירותי אחסון מנוהלים עבור שרתים ייעודיים ו Colocation hosting service ועוד...

מאת: שלום בורלאאחסון אתרים16/02/11984 צפיות
המאמר שלפניכם יתן לכם קרע בסיסי בנושא שרותי האחסון וסוגי אחסון הקיימים כיום. שירותי אחסון חינמיים, שירותי אחסון משותפים , ושירותי אחסון מסוג ריסיילר ועוד...

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173514 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153116 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica