חפש מאמרים:
שלום אורח
27.10.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי מנדפים בתקרה מנדפת

מאת: ronyotעבודה וקריירה - כללי17/11/20122590 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

תקרה מנדפת היא פתרון יעיל ואיכותי למטבחים פתוחים וגדולים. מעבר להיותה דקורטיבית, היא מספקת את איכות העבודה הנדרשת עבור חברות ובתי עסק בתחום האירוח המקצועי. באמצעות תקרה זו ניתן להוסיף אל המטבח כל מתקן בישול שהוא, ועדיין ליהנות ממרחב עבודה נוח, נעים ויעיל.

יתרונות התקרה המנדפת

חשוב לציין כי תקרה מנדפת מאפשרת ספיקת אוויר נמוכה יותר, יחסית למנדפים רגילים ולכן מאפשרת חסכון גדול ועצום של אנרגיה לטווח ארוך. מעבר לכך, תקרה מנדפת הינה פתרון מצוין עבור הצורך ליצור תקרה נמוכה (תקרת גבס, תקרת פריקה וכדומה). עלותה נמוכה יותר והיא יכולה לכסות את כל השטח שמטרתו בישול. התקרה מאפשרת התקנת גופי תאורה ביעילות ובנוחות. גם בתחום המיזוג התקרה מהווה פתרון זול יותר לעומת האופציות האחרות היות ומאפשרת התקנה נוחה של מערכת מיזוג האוויר.

המראה התקרה הדקורטיבי מקנה למרחב בו היא מותקנת תחושה של אלגנטיות המשולבת באסתטיקה נעימה לעין. מכיוון שהיא יותר גבוהה ממנדפים רגילים, מתקבלת תחושה של מרחב ולא תחושה קלסטרופובית שלעיתים חשים בה כאשר עובדים עם מנדפים רגילים. מכיוון שספקי המפוחים קטנים, נוצר חיסכון נוסף בעלויות של אותן תעלות נידוף ובצורך ליצירת חתכים רחבים יותר על מנת להעביר כמות אוויר גדולה יותר. עלותו הראשונה של המפוח, כלומר רכישתו, זולה יותר מכיוון שהמפוח הוא בהספק קטן יותר. בסופו של דבר, החיסכון שבא לידי ביטוי בתשלום החשמל השנתי נמצא כדאי במיוחד. (זאת כאשר מדובר על תשלום מערכת מיזוג אוויר, יניקה וכן החדרת אוויר על ידי המפוחים).

מדוע דווקא תיקרה מנדפת?

ניקוי ארובות מעבר לכל המצוין לעיל, חשוב לציין כי אחד היתרונות הבולטים של יצירת מרחב תקרה שכזה, הוא העובדה כי בשל כך ניתן להזיז ולשנות את מיקום כל מתקני הבישול בתוך מערך המבנה, ככל שעולה על הדעת. ניתן "ל'שחק" עם כל אזורי היניקה של האוויר ואין צורך באנשי מקצוע על מנת ליצור את מרחב העבודה כפי שנוח ללקוח. אין צורך בהוספה של מערכות חדשות יקרות.

ניקוי מנדפים בשימוש משקע אלקטרוסטאטי

המשקע האלקטרוסטאטי מאפשר ניקוי מנדפים על ידי סינון של חלקיקי העשן. הוא בנוי בתוך מארז העשוי מפרופילים של אלומיניום בנוסף יש לו דלתות גישה העשויות מפח מגולוון. אותו משקע מגיע בגדלים שונים, על פי הגודל  של הספק היניקה. המשקע אלקטרוסטאטי מצוין עבור סינון של מגוון סוגי עשן כגון סינון של עשן סיגריות וסינון של חומרים כימיים. כמו כן, הוא יעיל גם עבור סינון של עשן תעשייה. העולם הקולינארי עושה שימוש במשקע אלקטרוסטאטי בתקרות אלה עבור סינון של עשן הבישול שנובע כתוצאה מכל הסוגים של המזון המוכן במקום. הוא יעיל בהחלט בסינון של עשן דגים.

לסיכומו של דבר, חברות רבות, בתחומים שונים, עושות שימוש בתקרה מנדפת בשל היותה חסכונית בחשמל ומאפשרת ניידות גדולה של כל המבנים המצויים בחדר וזקוקים לסינון העשן שלה. המשקע אלקטרוסטאטי מאפשר מגוון של סינוני עשן לכל מטרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ronyot

מאת: ronyotאתיקה06/05/133100 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: ronyotאיכות הסביבה06/05/1312045 צפיות
קיימים סוגים שונים של מנדפים. מנפים עבור הקמין הביתי, מנדפים עבור מפעלים ומרכזי תעשייה. יש מנדפים אשר מותאמים לעבודה עם חומרים מסוכנים במעבדה ויש מנדפים אשר יעילים עבור ממטבח הביתי ומטבח התעשייתי. יהיו אלה שיאמרו כי מנדף עבור המטבח הוא למעשה שדרוג של קולט האדים המוכר.

מאת: ronyotמידענות06/05/134489 צפיות
כל מנדף, ללא קשר לתחום בו הוא נמצא (תעשייה, מזון, תרופות, יהלומים, נשק) זקוק לבדיקה תקופתית כחלק בלתי נפרד מהתפעול היעיל שלו. מערכת מנדפים תקינה אשר מתבצע בה ניקוי ארובות ומסננים באופן קבוע, תספק יניקה מצוינת של אוויר מזוהם עבור כל מקום בו היא נמצאת. התקנים האמריקאים והישראליים מחייבים לפעולה. הסטנדרט הבינלאומי הקבוע בתחום מסייע ,כגרם חיצוני, לשמור על מערכת המדפים נקייה ויעילה לאורך זמן.

מאת: ronyotיבוא ויצוא17/11/122378 צפיות
הגיע הרגע ואתה מעוניין לשדרג את העסק שלך. קהל הלקוחות התרחב ואתה מעוניין להגדיל את המטבח שלך: להכניס כיריים נוספות, מנדפים נוספים מעליהם. אתה רוצה להחליף את החברה עמה עבדת עד כה, זו סיפקה לך את השירות של ניקוי מנדפים עד כה. מדוע לא תשדרג גם את רמת השירות שאתה מקבל בתחום זה? כיצד תדע מי היא החברה עמה אתה מעוניין לבוא בשיתוף פעולה?

מאת: ronyotכלכלה17/11/127690 צפיות
ניקוי ארובות של מנדפים מחייב בדיקה תקופתית וגם ניקוי מנדפים קבוע. מערכת המנדפים יעילה ביניקת העשן של הבישול במטבחים תעשייתיים. ניקוי הארובות של המנדפים חייב להיות מבוצע על פי תקנים ישראלים ואמריקאים (NFPA-96 אמריקאי). הסטנדרטים הבינלאומיים מסייעים למערכת המנדפים לפעול כתקנם. הבטיחות והניקיון חשובים מאד עבור שמירה על תפקוד המנדפים לאורך זמן.

מאת: ronyotאיכות הסביבה17/09/122467 צפיות
אין לך אוויר, העשן לא יוצא כמו שצריך מהארובות של המנדפים שיש לך מעל הכיריים? הריח הוא בלתי נסבל? תראה, אתה לא חייב להוסיף מנדפים חדשים עבור המטבח שלך. יתכן בהחלט שאתה לא מבצע ניקוי ארובות יעיל וניקוי מסננים על פי ההוראות. לא אתה אמור לעשות את זה. זוהי עבודה של צוות טכנאים מוסמך, זה שהתקין לך את מערכת המנדפים. שאל והתייעץ עם בעלי מקצוע כדי להבין מדוע האוויר של המטבח שלך לא מסונן כמו שצריך.

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129284 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/223299 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/223179 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187706 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187891 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187817 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188404 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179952 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica