חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי מנדפים והוספת מנדפים למטבח ישן

מאת: ronyotיבוא ויצוא17/11/20122325 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

הגיע הרגע ואתה מעוניין לשדרג את העסק שלך. קהל הלקוחות התרחב ואתה מעוניין להגדיל את המטבח שלך: להכניס כיריים נוספות, מנדפים נוספים מעליהם. אתה רוצה להחליף את החברה עמה עבדת עד כה, זו סיפקה לך את השירות של ניקוי מנדפים עד כה. מדוע לא תשדרג גם את רמת השירות שאתה מקבל בתחום זה? כיצד תדע מי היא החברה עמה אתה מעוניין לבוא בשיתוף פעולה?

קריטריונים לבחירת חברה לניקוי ותחזוקת מנדפים

חברה מקצועית בתחום אמונה על התקנות של מנדפים, מערכות סינון, מפוחים וארובות כאחד. חשוב כי אותה חברה תגיע אל בית העסק שלך על מנת להתרשם מהמקום ולבדוק מה ניתן לשנות וכיצד ניתן לפתח את המטבח כך שהתועלת ממנו תגדל. מתפקידה לשאול את השאלות הנכונות כדי לדעת מה היקף העבודה המתנהל במטבח, מה היקף העובדים בו, כמות הלקוחות המגיעים מדי יום ניקוי ארובות.

כמו כן, בכדי לדעת איזה סוג של מנדפים עליה להתקין במטבח שלך, היא צריכה לקבל מידע בנוגע לטיב המזון שמבושל, נאפה, מטוגן ומוקפץ במקום. זאת על מנת להתאים את המסנן הנכון עבור טיב המזון. מעבר לכך, כיריים אשר פועלות שעות על גבי שעות, חייבות במנדף הרבה יותר רציני ועמיד מאשר כיריים הפועלות פחות. החברה תבצע את חישובי ספיקות האוויר. המידע שצברה וכן חישובי הספיקות יקבעו את הגודל של המנדפים, את גדול הארובות וכן את גודל המפוח עצמו.

אותה חברה עתידה לספק לך את שירות הייעוץ וההדרכה בנושא. מעבר לתכנון, היא תבצע את ההתקנה על פי צרכי העסק שלך ובנוסף, במידה ומדובר בחברה רצינית בתחום, היא תספק עבורך גם מערך שלם של לווי יעיל וצמוד מול הרשויות של איכות הסביבה וכן מערך כיבוי האש. אתה זקוק לך מכיוון שמדובר על נושא שכרוך באש. התקנת מנדף הוא לא תחום שיש בו רק התייחסות לאיכות עבודה אלא גם לשמירה על הסביבה ולכן אופן ההתקנה חייב להיעשות על פי תקנות מיוחדות.

על כל פנים, כל התקנה תהיה מבוצעת בשעות עבודה שתהיינה נוחות לך. יום אחד ואתה מסודר. אלא אם כן מדובר גם בשיפוץ, כמו במקרה של מטבח קיים, בו יתכן כי השינויים שיבצעו, ידרשו זמן רב יותר. שים לב כיצד אתה משלב את חברת השיפוצים ואת חברת התקנת המנדפים יחד, על מנת לצמצם בזמן העבודה.

שינוי מטבח קיים

כאמור, מערכת המנדפים עבור יניקת העשן, ריח הבישול והאדים, מותאמת לסוג הבישול ולטיבו. עסק אשר משנה את כמות המזון ואת טיבו, נדרש לכיריים אחרות או שלא, אך עדיין, בהחלט יתכן, כי נדרש למנדפים שונים מאלה שיש לו. ניתן להוסיף מערכת נוספת של סינון אוויר, ניתן להזיז מנדפים ישנים או לבנות תקרה מנדפת שלמה, ניתן להחליף את המפוח או לשפר את ספיקת האוויר של המפוח הישן. חברת ההתקנות תוכל, ראשית, לבצע ניקוי מנדפים ישנים ואחר כן להתקין את המדפים החדשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ronyot

מאת: ronyotאתיקה06/05/133036 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: ronyotאיכות הסביבה06/05/1311980 צפיות
קיימים סוגים שונים של מנדפים. מנפים עבור הקמין הביתי, מנדפים עבור מפעלים ומרכזי תעשייה. יש מנדפים אשר מותאמים לעבודה עם חומרים מסוכנים במעבדה ויש מנדפים אשר יעילים עבור ממטבח הביתי ומטבח התעשייתי. יהיו אלה שיאמרו כי מנדף עבור המטבח הוא למעשה שדרוג של קולט האדים המוכר.

מאת: ronyotמידענות06/05/134433 צפיות
כל מנדף, ללא קשר לתחום בו הוא נמצא (תעשייה, מזון, תרופות, יהלומים, נשק) זקוק לבדיקה תקופתית כחלק בלתי נפרד מהתפעול היעיל שלו. מערכת מנדפים תקינה אשר מתבצע בה ניקוי ארובות ומסננים באופן קבוע, תספק יניקה מצוינת של אוויר מזוהם עבור כל מקום בו היא נמצאת. התקנים האמריקאים והישראליים מחייבים לפעולה. הסטנדרט הבינלאומי הקבוע בתחום מסייע ,כגרם חיצוני, לשמור על מערכת המדפים נקייה ויעילה לאורך זמן.

מאת: ronyotכלכלה17/11/126388 צפיות
ניקוי ארובות של מנדפים מחייב בדיקה תקופתית וגם ניקוי מנדפים קבוע. מערכת המנדפים יעילה ביניקת העשן של הבישול במטבחים תעשייתיים. ניקוי הארובות של המנדפים חייב להיות מבוצע על פי תקנים ישראלים ואמריקאים (NFPA-96 אמריקאי). הסטנדרטים הבינלאומיים מסייעים למערכת המנדפים לפעול כתקנם. הבטיחות והניקיון חשובים מאד עבור שמירה על תפקוד המנדפים לאורך זמן.

מאת: ronyotעבודה וקריירה - כללי17/11/122521 צפיות
תקרה מנדפת היא פתרון יעיל ואיכותי למטבחים פתוחים וגדולים. מעבר להיותה דקורטיבית, היא מספקת את איכות העבודה הנדרשת עבור חברות ובתי עסק בתחום האירוח המקצועי. באמצעות תקרה זו ניתן להוסיף אל המטבח כל מתקן בישול שהוא, ועדיין ליהנות ממרחב עבודה נוח, נעים ויעיל.

מאת: ronyotאיכות הסביבה17/09/122415 צפיות
אין לך אוויר, העשן לא יוצא כמו שצריך מהארובות של המנדפים שיש לך מעל הכיריים? הריח הוא בלתי נסבל? תראה, אתה לא חייב להוסיף מנדפים חדשים עבור המטבח שלך. יתכן בהחלט שאתה לא מבצע ניקוי ארובות יעיל וניקוי מסננים על פי ההוראות. לא אתה אמור לעשות את זה. זוהי עבודה של צוות טכנאים מוסמך, זה שהתקין לך את מערכת המנדפים. שאל והתייעץ עם בעלי מקצוע כדי להבין מדוע האוויר של המטבח שלך לא מסונן כמו שצריך.

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129212 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211016 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181996 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181067 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171463 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161929 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161983 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161727 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica