חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי מנדפים ואישורים נדרשים למטבח תעשייתי

מאת: ronyotכלכלה17/11/20126385 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

ניקוי ארובות של מנדפים מחייב בדיקה תקופתית וגם ניקוי מנדפים קבוע. מערכת המנדפים יעילה ביניקת העשן של הבישול במטבחים תעשייתיים. ניקוי הארובות של המנדפים חייב להיות מבוצע על פי תקנים ישראלים ואמריקאים (NFPA-96 אמריקאי). הסטנדרטים הבינלאומיים מסייעים למערכת המנדפים לפעול כתקנם. הבטיחות והניקיון חשובים מאד עבור שמירה על תפקוד המנדפים לאורך זמן.

מדוע חשוב לקבל אישור התקנה של מנדפים?

חשוב כי בתום הניקוי, אותו טכנאי אשר פעל במטבח יספק את התעודה והאישור כי ביצע את העבודה כדת וכדין. את האישורים הללו חשוב לשמור עבור חברת הביטוח. הם מאפשרים את מתן התוקף עבור פוליסת הביטוח של העסק, יעילות כאשר יש צורך בשירותי הצלה וכבאות, ונדרשות על מנת לקבל אישור רישיון על העסק. כמו כן, הם נדרשים עבור שירותי התברואה – הם מאשרים את הדרישות בתחום הסניטריה עבור שימוש במטבח, יעילים עבור פקחי משרד איכות הסביבה אשר בודקים אם מערכות הנידוף של העשן, לאחר התקנתם או לאחר ניקוי מנדפים, אינן פולטות אדים וריח בלתי נעים לסביבה אשר מהווים מפגע.

מהי חברה אמינה?

חברה עבור התקנה של מנדפים, המספקת גם את שירות התיקונים ואת שירות הניקוי התקופתי, חייבת להיות מקצועית ומתמחה במטבחים תעשייתיים. קיימים מנדפים גם בתחומים אחרים. חברות שמספקות שירותים בתחום עבור מעבדות, לדוגמה, אינן בהכרח חברות אשר תוכלנה לספק שירות איכותי ומקצועי עבור מטבחים תעשייתיים רק מכיוון שהן עוסקות בתחום המנדפים. על מנת להתרשם מעבודות קודמות וכן על מנת לוודא כי אותה חברה בעלת ניסיון רב, מומלץ להביט על פרויקטים קודמים ולבקש לשוחח עם לקוחות נוספים.

ניקוי הארובות של המנדפים

לא כל אחד יכול לבצע את העבודה על פי התקן הרצוי ובצורה טובה. אחרת כל בעל עסק היה חוסך בעלויות ומנקה בעצמו. יש צורך בידע רחב על אופן הפעולה של כל המנדף עצמו וכן בטיב החומרים אשר אכן יעילים עבור ניקוי ארובות כך שלא יפגעו בהן ושהניקיון אכן יהיה יעיל ומהיר. עבודה אפקטיבית ויסודית תתבצע על ידי טכנאי מוסמך. הארובה מכילה תעלות וכן פינות שלא תמיד פשוט להגיע אליהם. החומרים המשמשים את הטכנאי מפרקים את השומן המצטבר בארובה בכל מקום, את הלכלוך ואת הפיח. מדובר על חומרים שאנשים מוסמכים לשימוש בהם, יכולים לעבוד עמם.

מדוע חשוב לנקות את הארובה?

הארובה היא המרחב אליו נכנס כל האוויר אשר רווי באדים. השומן מצטבר בארובה עצמה ובמשך הזמן נוצרת שכבה של שומן אשר במידה ואינה מטופלת בזמן, עלולה לפגוע באדם העובד תחת המנדף (מול הכיריים), ובעסק עצמו. השומן קשיח בטמפרטורה נמוכה, אבל בטמפרטורה גבוהה הוא נמס ומתחיל לטפטף אל סיר הבישול או על האדם מתחת למנדף. מעבר לכך, השומן עלול להגיע אל להבת הכיריים ולהתלקח בעצמו: מצב שעלול ליצור שריפה מיידית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ronyot

מאת: ronyotאתיקה06/05/133036 צפיות
מערכת מנדף היא מערכת של סינון העשן, הפיח, האדים, הריח וכל הקיים באוויר בעת הבישול האינטנסיבי המתרחש במטבח תעשייתי. מטבח תעשייתי הוא מטבח המופקד על הכנת מזון בכמויות גדולות כגון מטבחים של בתי אבות, פנימיות, מסעדות, בתי מלון וכדומה. ניקוי ארובות מתבצע בעזרת טכנאים מוסמכים של חברה אשר מתקינה מנדפים ועל פי רוב מלווה גם את בית העסק (המטבח התעשייתי), במשך השנים הבאות בתחזוקה השוטפת של המנדפים. טכנאי בקי במנדף אותו הוא מנקה ולכן הוא יודע את המיקום של כל התעלות הקיימות בארובות.

מאת: ronyotאיכות הסביבה06/05/1311980 צפיות
קיימים סוגים שונים של מנדפים. מנפים עבור הקמין הביתי, מנדפים עבור מפעלים ומרכזי תעשייה. יש מנדפים אשר מותאמים לעבודה עם חומרים מסוכנים במעבדה ויש מנדפים אשר יעילים עבור ממטבח הביתי ומטבח התעשייתי. יהיו אלה שיאמרו כי מנדף עבור המטבח הוא למעשה שדרוג של קולט האדים המוכר.

מאת: ronyotמידענות06/05/134433 צפיות
כל מנדף, ללא קשר לתחום בו הוא נמצא (תעשייה, מזון, תרופות, יהלומים, נשק) זקוק לבדיקה תקופתית כחלק בלתי נפרד מהתפעול היעיל שלו. מערכת מנדפים תקינה אשר מתבצע בה ניקוי ארובות ומסננים באופן קבוע, תספק יניקה מצוינת של אוויר מזוהם עבור כל מקום בו היא נמצאת. התקנים האמריקאים והישראליים מחייבים לפעולה. הסטנדרט הבינלאומי הקבוע בתחום מסייע ,כגרם חיצוני, לשמור על מערכת המדפים נקייה ויעילה לאורך זמן.

מאת: ronyotיבוא ויצוא17/11/122325 צפיות
הגיע הרגע ואתה מעוניין לשדרג את העסק שלך. קהל הלקוחות התרחב ואתה מעוניין להגדיל את המטבח שלך: להכניס כיריים נוספות, מנדפים נוספים מעליהם. אתה רוצה להחליף את החברה עמה עבדת עד כה, זו סיפקה לך את השירות של ניקוי מנדפים עד כה. מדוע לא תשדרג גם את רמת השירות שאתה מקבל בתחום זה? כיצד תדע מי היא החברה עמה אתה מעוניין לבוא בשיתוף פעולה?

מאת: ronyotעבודה וקריירה - כללי17/11/122521 צפיות
תקרה מנדפת היא פתרון יעיל ואיכותי למטבחים פתוחים וגדולים. מעבר להיותה דקורטיבית, היא מספקת את איכות העבודה הנדרשת עבור חברות ובתי עסק בתחום האירוח המקצועי. באמצעות תקרה זו ניתן להוסיף אל המטבח כל מתקן בישול שהוא, ועדיין ליהנות ממרחב עבודה נוח, נעים ויעיל.

מאת: ronyotאיכות הסביבה17/09/122415 צפיות
אין לך אוויר, העשן לא יוצא כמו שצריך מהארובות של המנדפים שיש לך מעל הכיריים? הריח הוא בלתי נסבל? תראה, אתה לא חייב להוסיף מנדפים חדשים עבור המטבח שלך. יתכן בהחלט שאתה לא מבצע ניקוי ארובות יעיל וניקוי מסננים על פי ההוראות. לא אתה אמור לעשות את זה. זוהי עבודה של צוות טכנאים מוסמך, זה שהתקין לך את מערכת המנדפים. שאל והתייעץ עם בעלי מקצוע כדי להבין מדוע האוויר של המטבח שלך לא מסונן כמו שצריך.

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129212 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

מאמרים נוספים בנושא כלכלה

מאת: nirכלכלה28/06/213768 צפיות
בתקופות של משברים בשווקים (ובעיקר לאחר המשבר האחרון שפקד אותנו), אנו עדים לחברות שפושטות את הרגל ואינן משלמות את חובותיהן.

מאת: ירדן חוריכלכלה26/02/1417593 צפיות
עבודה מחוץ למדינה היא נחלתם השקטה של ישראלים רבים שבוחרים לעבוד מחוץ למדינה ומכניסים אליה הון זר, כמו גם הכשרה וידע על נהלי עבודה מחוץ למדינה.

מאת: אשר בוהדנהכלכלה11/12/1317355 צפיות
פרדוקס החסכון – קצת על צריכה במאה ה 21 - במאמר זה ננסה להתמקד המושג שנקרא פרדוקס החסכון, מושג כלכלי שלומדים בלימודי הכלכה בשנה הראשונה באוניברסיטאות, מעניין מאוד , כאן לא נביא את הנוסחאות היבשות כאן נעניין אתכם מאוד.

מאת: אשר בוהדנהכלכלה11/12/1316706 צפיות
פרדוקס החסכון – קצת על צריכה במאה ה 21 - במאמר זה ננסה להתמקד המושג שנקרא פרדוקס החסכון, מושג כלכלי שלומדים בלימודי הכלכה בשנה הראשונה באוניברסיטאות, מעניין מאוד , כאן לא נביא את הנוסחאות היבשות כאן נעניין אתכם מאוד.

מאת: אסף דוריכלכלה07/11/1318193 צפיות
השקעה בבורסה בזמן כתיבת שורות אלה יחידות ההשתפות של מניית שמן נפט וגז נוחתות כתשעים ושלושה אחוזים ומשקיעי המניה קרי: הציבור הרחב הפסיד הון תועפות שמסתכם בכחצי מיליארד שקלים.

מאת: קבוצת פארטוכלכלה14/03/132175 צפיות
בשנים האחרונות הולכת ומחריפה הירידה באיכות האוויר בישראל. ירידה זו נובעת מהעלייה המתמדת ברמת החיים, המביאה להגדלה ניכרת בפליטת מזהמי אויר לאטמוספרה בעקבות פעילויות כגון: יצור אנרגיה, שימוש בתחבורה ופעילות התעשייה.

מאת: קבוצת פארטוכלכלה14/03/132251 צפיות
מידי פעם מפרסמים משרדי הממשלה מכרזים לפרויקטים ציבוריים עתירי קרקע, המיועדים להקמה על קרקעות לא-סחירות. ישנו קושי בתמחור ערכן הכלכלי של קרקעות אלו ולרוב מיוחס להן ערך נמוך העלול להוביל לצריכת קרקע גבוהה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica