חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח חובה בישראל

מאת: אלון ביטוח רכב26/10/20091239 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח חובה לרכב בארץ, הוא ביטוח שכל אדם המחזיק בבעלותו רכב חייב לרכוש גם אם המכונית לא נוסעת, יושבת בחנייה או בגארז'.
ביטוח חובה נדרש על פי חוק על מנת לעזור ולהגן במקרה של תאונה על המעורבים בה, ביטוח זה איננו כולל נזק רכושי.

רק בשנים האחרונות בעקבות יוזמת הרפורמה בביטוחי החובה לרכב, נשבר שור ביטוחי החובה שעד אז היה שוק יקר מאד כיוון שהיה מחיר זהה בין כל חברות הביטוח, ואיפשר מחירים גבוהים לצרכן, וניצולו. רק בעקבות הרפורמה בביטוחי רכב שהונהגה בחמש השנים האחרונות על ידי המפקח על הביטוח, החלו מחירי ביטוח החובה לרדת. רפורמה זו יצרה תחרות בריאה בין חברות ביטוח הרכב ותחרות אמיתית, דבר שהוביל להוזלה משמעותית במחיר ביטוח הרכב לצרכן.
בשנים האחרונות החל להיווצר שוני גדול במחירי ביטוח הרכב של חברות הביטוח השונות, אך ניתן לקבל מושג על מחירי ביטוח החובה לרכב באתר משרד האוצר באינטרנט.

חשוב מאד לחברות הביטוח לשמור על רווחיות גבוהה. חברות הביטוח נהנות מרווחים גבוהים ככל שמספר המבוטחים שלהם גדול יותר, בתוספת למספר תביעות קטן יחסית. לכן יש העדפה ברורה של חברות הביטוח למבוטחים שלא תובעים את חברת הביטוח שלהן, ותעריפי הביטוח בין נהגים שונים, יכול להגיע להבדלים של מאות שקלים בשנה.

גובה תשלומי הביטוח, הפרמייה, נקבעת על ידי חברת הביטוח על סמך גיל הרכב, שוויו וכו' וההיסטוריה הביטוחית של הנהגים ברכב.
פרמיית הביטוח נקבעת על סמך, בטיחות הרכב כגון כריות אוויר, שנת ייצור וכו', ועל סמך פרופיל הנהגים שבו (גיל, וותק נהיגה, היסטוריה ביטוחית ועוד).
בסוף שיקלול כל הנתונים הללו, תקבע חברת הביטוח מחיר הפרמייה עבור המבוטח. כשחברת הביטוח יכולה גם למסקנה שהיא איננה מעוניינת לבטח את אותו אדם כיוון שהוא מהווה סכנה לחברת הביטוח מבחינת הפסדים פוטנציאלים. במקרה זה אדם צריך לפנות ל pool בוא חברות ביטוח מחוייבות לבטח בביטוח חובה אנשים שפוטנציאל היקלעותם לתאונה גבוה. בדרך כלל מבוטחים אלה משלמים פרמיות גבוהות בהרבה מהמחירים הנהוגים בשוק.
רוצה פרטים נוסםים על ביטוח רכב .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

להשוואת מחירים על ביטוח מקיף:

http://xn--5dbigced8a3b8a.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון

מאת: אלון רכב17/05/101261 צפיות
מושגים בליסינג

מאת: אלון מו"מ18/04/101839 צפיות
נקודת המפנה החשובה ביותר בכתיבה אירעה כשהחלטתי לגבש שיטת עבודה מקיפה וסדורה. התייעצתי עם עשרות מנהלים בכירים מהמשק, ביניהם יעקב פרי, חמי פרס, יוסי ורדי, יוסף אקרמן, משה חורב, דוד קמיניץ, איריס שטרק, אמנון דיק, בני גאון ז"ל, בינה רזינובסקי, לואי רוט ונוספים

מאת: אלון ביטוח רכב23/03/101545 צפיות
רכישת ביטוח רכב באינטרנט חוסכת זמן וכסף

מאת: אלון ביטוח רכב23/02/101666 צפיות
סקר ביטוח רכב באינטרנט בארץ

מאת: אלון יופי וטיפוח - כללי17/02/101555 צפיות
טיפים על בוטוקס

מאת: אלון ביטוח רכב31/01/101572 צפיות
מה ההבדל בין נשים לגברים כשזה מגיע לביטוח רכב

מאת: אלון ביטוח רכב07/01/101650 צפיות
התאמת ביטוח רכב לצרכיכם

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171739 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164129 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163371 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163094 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163075 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143617 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147855 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica