חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול אישיותי באמצעות פרחי באך במרכז

מאת: מיכל זאימון אישי - כללי25/11/2012699 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול באמצעות פרחי באך הינו טיפול המשתייך לרפואה האלטרנטיבית. הוגה הרעיון טוען כי לכל צמח ממנו מפיקים תמצית ישנה השפעה על המצב הנפשי וההתנהגותי של בנאדם. במקרה שאחת מהתכונות אצל אדם יצאה מאיזון, על פי השיטה, יש לשלב טיפול רגשי פסיכולוגי עם נטילת תמצית הצמח האחראי על התכונה ובכך להחזיר אותה לאיזון בגוף.

מאמנים המעבירים אימון אישי במרכז בעיקר, החלו להשתמש בטיפול באמצעות פרחי הבאך במקביל לאימון האישי. כחלק מהטיפול מזוהה התכונה שיצאה מאיזון אצל הבנאדם ועל ידי שיחות ואימון בשילוב עם נטילת תמצית הצמח מחזירים את התכונה לאיזון ובכך משפרים את איכות חייו וביצועיו של האדם.

לדוגמא, צמח האשור, שאחראי על תכונות של חוסר סבלנות וביקורתיות כלפי האחר. מאמנים העוסקים בתחום של אימון אישי בתל אביב מצאו את הרעיון הזה ומשתמשים בו. על פי המחקר על פרחי הבאך אדם שמצטייר כאדם חסר סבלנות וביקורתי, ברגע שישלב טיפול אישי עם תמצית צמח האשור תחזור תכונת הסבלנות לאישיותו, הוא יהפוך לאדם רגוע יותר, סבלני יותר ובטוח יותר.

דוגמא נוספת לטיפול באמצעות פרחי באך במרכז היא לגבי אנשים בעלי חוסר ביטחון, חוסר ריכוז, מתקשה לקבל החלטות ותזזיתי במיוחד. תכונות אלה, במישור הפיזי יכולות לגרום גם לסחרחורות ובעיות במערכת העיכול והעצבים. על פי תורת פרחי הבאך , נטילת תמצית של צמח הקורנית יכולה לעזור במקרים הללו, להחזיר את הבנאדם לאיזון, לתת ביטחון עצמי ויכולת קבלת החלטות ולסייע גם במישור הפיזי להקל על סחרחורות ובעיות במערכת העיכול.

ככלל, ישנם 38 צמחים בתורת פרחי הבאך שבאמצעותם ניתן לטפל בכל מיני סוגים של בעיות, הן רגשיות והן פיזיות. ניתן לשלב מספר סוגים של פרחי באך ובכך ליצור תמצית עוצמתית המכילה בתוכה חיזוק לכל התכונות שאדם צריך בהן חיזוק. לאחרונה, טיפול בפרחי באך הפך להיות אלטרנטיבה לטיפול טבעי ללא התערבות כימיקלים בהפרעות קשב וריכוז שכן הם עוזרים לריכוז, להקשבה ולהרגעה של מערכת העצבים. עד היום, עדיין לא בוצעו מחקרים קליניים בנושא פרחי הבאך, אך יותר ויותר אנשים מאמינים בטיפול ומשתמשים בו וכן מדווחים על תוצאות חיוביות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143072 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143551 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143800 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144041 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144126 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144469 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144360 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205563 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196116 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194058 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173156 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173140 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162655 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162385 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica