חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נשירת שיער – תשובות על שיטה לטיפול בתופעה

מאת: מיכל זנשירת שיער27/11/2012875 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם כשהבעיות הגדולות מציקות- בעיות קטנות יומיומיות גם הן בעיות קיומיות.  חלקכם יוכל לשאול אנשים  הסובלים משיער דליל ומחפשים טיפול לשיער דליל וחלקכם חשים את הבעיה הזו על ראשם...

בקליניקה טיפולית שבה יישמרו בקפידה ובמלואם כל התנאים המאפשרים לכם לשמור על פרטיות ועל דיסקרטיות  תוכלו לקבל מענה מלא- במלים ובטיפולים. תוכלו לקבל הסבר מפורט על אודות טיפול בנשירת שיער באמצעות שיטת מיקרו פיגמנטציה.

טיפול לשיער דליל מתאים לכל מי שרוצים להיראות בעלי שיער טבעי. החומר המוחדר לתוך הקרקפת הוא טבאי. ההחדרה נעשית רק לשכבת העור העליונה הדקה. היא אינה כרוכה בכאב, אין בה תופעות לוואי.

הצבע הוא הטבע...

גם בעין בלתי מזוינת אי אפשר להבחין כי הצבע ממלא את המקום שהטבע מחסיר...  מקרוב ניתן להבחין בזיפי שיער שנראים טבעיים בהחלט. את הטיפול מלווה צוות אנשי מקצוע שמסייע, ממליץ ומלווה בקפידה בכל התהליך. עמו תוכלו להתייעץ על הצבע והגוון המתאימים לכם.

 על פי רוב מדובר בסדרת טיפולים שאורכת בין שלושה לשישה מפגשים, בהתאם לסוג השיער, לשטח שבו יש לבצע את הטיפול וגורמים נוספים.

הטיפול מתבצע בחומרים ובציוד איכותי ומשוכלל, לאחר שאושרו לשימוש על ידי מכוני התקינה המקומיים והבינלאומיים. חשוב לציין, שטיפול זה אינו פוגע בשורש השיער שקיים.

בחינת יעילות טיפול לשיער דליל על פי משך הזמן שבו תקפה השפעתו היא אחת הבחינות שבהן נשקלת כדאיותו: בדרך כלל היעילות נשמרת למשך ארבע שנים לכל הפחות, אף כי כבר לאחר כשנה וחצי ניתן להבחין בדהייה ובטשטוש הגוון, לכן מומלץ למי שרוצים לשמור על המראה היפה והמרשים שהושג בסדרת הטיפולים לקיים טיפולי תחזוקה אחדים.

ממשיכים בסדר היום ללא מבוכה

 רבים יעידו על כך שהטיפולים לנשירת שיער אפשרו להם לשקם את  הדימוי העצמי שנחלש ואת הביטחון העצמי שהתערער כתוצאה מנשירת השיער.  ספק אם יימצאו מי מהטופלים שיתנגדו לקביעה כי על פי מבחן התוצאה ולפי שיקולי עלות תועלת הם לא היו יכולים לאחל לעצמם למצוא שיטה טובה ואיכותית ובעיקר- אפקטיבית יותר לטיפול בשיער דליל ובנשירת שיער.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191627 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181616 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica