חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי אבות במרכז - יתרון הגודל

מאת: מיכל זגיל הזהב27/11/2012964 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על מנת למצוא מענה  מיטבי לאנשים הזקוקים לפתרון דיור מוגן ואיכותי, לרבות באחד מבין בתי אבות סיעודיים מומלץ להיעזר בידע ובניסיון של אנשי מקצוע האמונים על הגדרת צרכים, בחינת אפשרויות, הצעת חלופות, ובעיקר- השמה נכונה ומיטבית עבור קשישים בכלל וקשישים תשושי נפש וסיעודיים בפרט.

בתי אבות במרכז נותנים מענה אפקטיבי לאוכלוסייה הגדולה שמתגוררת במרכז בעוד בתי אבות בצפון נותנים מענה לציבור גדול של אנשים המתגוררים בחבל ארץ זה.

בשל חשיבות הנושא, מורכבותו ורגישותו, נדרש טיפול מקצועי, זהיר ומושכל, כאשר הפתרון שצריך ויכול להימצא הוא פתרון משפחתי ולא רק פתרון ייעודי למי מבני הזוג הקשישים או לאחד מהם. באמצעות סיוע אנשי המקצוע  של החברה ייבנה המודל הטיפולי המתאים ובעיקר- ייקבע המיקום לשהותו של המועמד.

השירות המקצועי ילווה אתכם לאורך כל התהליך. האוזן הקשבת של אנשי הצוות תהיה כרויה לכל פנייה שלכם גם לאחר השמת המועמד בבית האבות. יש לכם כתובת לכל שאלה, פנייה, בקשה, משאלה, תלונה. הצוות המקצועי יסייע לכם למצות ולמקסם עת הזכויות המגיעות לשוהים בבית הסיעודי הן כלפי מוסדות המדינה והן בתוך בית האבות או בית הדיור המוגן.

לא הכול זה כסף

לא אחת חסמים ביורוקרטיים מעכבים את מימוש הזכויות השונות ובכך מעכבים את מציאת הפתרון הראוי, הרצוי והמשתלם לכל  המשפחה. כאשר יש לכם כתובת שבה תוכלו לקבל מענה לכל שאלה בנושא זה, עשוי תהליך המעבר וההשמה של המועמד לבית אבות להיות מהיר יותר.

רבים יגידו ויסכימו כי הכול קם הודות ליחסים אנושיים חמים  או, חלילה, נופל בגלל העדרם. החברה משלבת ידע מקצועי וטיפול ענייני עם יחס חם ואמפאטי. בשל חשיבות ההיערכות לקראת מעבר לבית סיעודי חשוב להיערך מבעוד מועד.

יש מי שעבורם בתי אבות סיעודיים הם רע הכרחי ובלתי נמנע ויש מי שעבורם הם פתרון  סביר ואף טוב. לאלה ולאלה חשוב להכיר את התהליך שנדרש לביצוע בחירה מושכלת של הפתרון, של מיקום הדיור המוגן או הבית הסיעודי, ושל מיצוי מלא של הזכויות המגיעות לקשישים. לשם כך מציעה לכם החברה את הידע ואת הרגישות ואת כל מה שעשוי לסייע לכם לאפשר להוריכם ואולי גם לכם לחיות בכבוד במקום הטוב ביותר האפשרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144037 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216110 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171853 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162019 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162137 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162053 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152039 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151706 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica