חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוכל לכלב

מאת: ישראל1948חיות מחמד29/11/20121142 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כלבים הם אינם בעלי חיים מפונקים, כפי שרבים מבעליהם נוכחים לדעת. רוב הכלבים אוהבים לאכול כמעט הכל, והרבה, וישנם כאלה שאפילו התרגלו לחבב ירקות ופירות – מרכיבי מזון שהם בהחלט לא אופייניים לבעל החיים הזה. אבל כל מי שדואג לכלבו ומטפח אותו כבר מבין שאי אפשר להאכיל את חיות המחמד האהובות שלנו בשאריות ארוחת הצהריים. תזונה נכונה של כלב מונעת מחלות, מסדירה את פעילות המעיים שלהם (איזור רגיש במיוחד אצל כלבים, במיוחד אלה שאוהבים ירקות ופירות), ומעניקה לפרוותם מראה נקי ומבריק כפי שהיא אמורה להיות. אז בשביל כל אלה, צריך לדאוג לאוכל טוב לכלב שלנו - שהוא איכותי ובריא.

אז איזה אוכל לכלב מכל המבחר הוא אוכל טוב?

קשה לענות על שאלה כזו בצורה ישירה. ישנם אינספור סוגים של אוכל לכלב, במגוון של מחירים, וכאלה שעשויים מלא מעט מרכיבים תזונתיים. נביא כאן סקירה קצרה של סוגים כללים של מזון כלבים:

מזון רטוב הוא מזון המגיע בקופסאות שימורים והוא מכיל בעיקר שומן ובשר מן החי. לרוב, ייחשב מזון כזה כמזון נחות, אולם כיום מיוצר גם מזון רטוב איכותי. כלבים אוהבים מאוד את סוג המזון הזה, ואפשר לפעמים לעשות בו שימוש כפינוק עבור חיית המחמד שלכם.

מזון יבש הינו מזון העשוי בעיקר מבשר מיובש, ומתוספים של ויטמינים ומינרליים חיוניים לכלב. הוא מגיע בצורת כופתאות קטנות, שלרוב מותאמות בגודלן לגיל הכלב ולגודלו. ישנו מזון יבש לכלבים קטנים וגדולים, וגם מזון יבש לגורים ולכלבים בוגרים. אוכל לכלב מהסוג הזה נחשב בריא וטוב יותר מפני שהוא לרוב מכיל את כל מרכיבי התזונה שהכלב צריך. יתרון נוסף שלו הוא שניתן להשאירו באויר הפתוח זמן רב מבלי שיתקלקל– יתרון חשוב לאלה מאיתנו שנוהגים להשאיר את הכלב לא מעט שעות בבית.

רצוי להעדיף מזון יבש על פני מזון רטוב, מהסיבה הפשוטה שמזון כזה מכיל כאמור את כל מרכיבי התזונה החיוניים לכלב, כך שעל ידי בחירת מזון יבש איכותי מסוג אחד – אתם "מכוסים" מבחינת הדאגה לתזונת כלבכם.

חשוב לבחור במזון איכותי, מפני שישנן לא מעט חברות לייצור מזון כלבים אשר חוסכות במרכיבים איכותיים ומייצרות את המזון משאריות ופסולת תעשייתית של תעשיית הבשר, כך שאתם מקבלים, בסופו של דבר, אוכל לכלב שהוא לא מספק מבחינה תזונתית ועלול לגרום לחוסרים חמורים בתזונתו – מה שעלול להוביל להיווצרותן של מחלות מעיים ומחלות אחרות שנובעות מחוסר במרכיבי התזונה החשובים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל1948

מאת: ישראל1948ריהוט 14/11/13817 צפיות
לא מעט אנשים חולמים להקים בר ביתי. מי שהחליט ללמוד לימודי ברמן ועובד במקצוע, בקי בציוד הבסיסי הנדרש. אך מה קורה כאשר מדובר בתחביב? בחלום מתוק בו החברים יושבים יחד בבית ונהנים מאיכות בר בנוחות ביתית? כל מה שנחוץ כדי לפתוח בר בבית, המאמר הבא

מאת: ישראל1948טיפול בעור06/11/131021 צפיות
ישנם טיפולים הנעשים ע"י רופאי עור מוסמכים, מקרים אחרים מופנים לטיפולן של קוסמטיקאיות רפואיות. המאמר דן בחלוקת סמכויות הריפוי בין רופאי העור ובין הקוסמטיקאיות הרפואיות.

מאת: ישראל1948בניין ואחזקה - כללי30/10/131231 צפיות
המאמר עוסק באבן הירושלמית או בשמה המדויק מיזית יהודית. המאמר מתאר את תכונותיה ומדגיש את האמירה העיצובית שיש בבנייה בסוג כזה של אבן. המאמר מזכיר את חוק הבנייה משנת 1918 המסדיר שקירות חיצוניים בבתים בירושלים חייבים בחיפוי אבן מסותת.

מאת: ישראל1948דיאטה ותזונה31/07/131016 צפיות
המאמר עוסק במזוטרפיה - כשיטת טיפול. בשלב הראשון ישנה סקירה הסטורית של השיטה. כן מתואר במאמר יעילות השיטה בהפחתת משקל. לבסוף המאמר דן בשאלה האם השיטה מתאימה לנו?

מאת: ישראל1948גינון22/04/13989 צפיות
המאמר סוקר סגנונות שונים של גינות שניתן לפיהם להקים גינה בינהם גינות לגידול תבלינים. סקירה של חלק מהתבלינים המקובלים לגידול באקלים הארץ ותכונות חשובות שיש לבדוק ברגע שמחליטים לגדל צמח תבלין בגינה. יש חשיבות להתיעצות עם אנשי מקצוע לפני בחירת צמחי התבלין שיש לגדל בגינה.

מאת: ישראל1948שיפוצים26/02/13989 צפיות
אמבטיה בסקירה הסטורית. חדר האמבטיה כסמל לסטאטוס ולמעמד חברתי. חיפוי אמבטיה כאמצעי לשיפוץ חדר האמבטיה וכדרך לשוות מראה איכותי ותחושת יופי ואסטיות לדירה כולה. החשיבות של פנייה לאנשי מקצוע מומחים בביצוע חיפוי לחדר האמבטיה.

מאת: ישראל1948תכשיטים02/12/121113 צפיות
החשיבות של הלימודים המקדימים לפני העיסוק בצורפות, מה בעצם הידע הנדרש מצורף טוב, טכניקות העבודה השונות המקובלות היום בתחום הצורפות

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810443 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175290 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176174 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/161999 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163194 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167797 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167918 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica