חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיפוי אמבטיה

מאת: ישראל1948שיפוצים26/02/2013989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז ומתמיד השתמשו בני האדם בטכנולוגיות שונות, על מנת ליצור עבור עצמם מאגרים ומקווי מים בהם יוכלו לרחוץ. האמבטיה הקדומה ביותר בעולם נמצאה בכרתים, ולה הייתה את הצורה המדוייקת של האמבטיות המודרניות המוכרות לנו. ממצאים שנמצאים חדשות לבקרים מגלים לנו כי אמבטיות היו נפוצות ביותר בשימוש בעת העתיקה. במרוצת השנים התגלו ביוון וברומא מקווי מים שונים, ומערכות אינסטלציה שבעזרתן ניקזו את מי האמבטיות שהיו בשימוש, וגם הובילו אליהן מים מתוך אגמים ומאגרי מים חמים וקרים.

בהמשך, הפכו האמבטיות והרחצה בכלל לסמל סטטוס של אצילים ברחבי יוון ורומא. בכל מקום ברחבי הממלכה הרומית, בו נמצאו מקווי מים חמים - נבנה בית מרחץ עבור בני אצולה מקומיים ובמקרים רבים הפך המקום לאתר עלייה לרגל. דוגמא טובה לכך בארץ ישראל ניתן לראות בחמת גדר - אשר הייתה אתר רחצה מימים ימימה.

במרוצת השנים הפכה האמבטיה סמל סטטוס בכל בית, וגם יותר ויותר נפוצה, עד ימינו אנו, בהם יכול כמעט כל אדם לרכוש לעצמו אמבטיה ולהנות מחיפוי אמבטיה נקי ואיכותי. עם זאת, על חדר האמבטיה שלנו תמיד להיראות טוב, נקי ואיכותי, אחרת הופך הדבר לבחינת תפסת מרובה לא תפסת - סמל הסטטוס שלך והמקום בו אמורים בני הבית להנות מרוגע שלווה וזמן איכות עם עצמם, הופך למקום שלא נעים לבלות בו. הפתרון הטוב ביותר לשמירה על מראה נקי אסתטי של חדר האמבטיה הוא חיפוי אמבטיה.

חיפויי האמבטיות הם למעשה הדרך של בעלי הבית להעניק לחדר הרחצה מראה חדש אשר יחליף את חדר האמבטיה המיושן. עיצוב האמבטיה הופך לתהליך קל ומהיר הרבה יותר בעזרת חיפוי אמבטיה יפה וחדש. במקום להשאר עם המראה המיושן וחסר העניין אליו התרגלתם בחדר הרחצה - תוכלו להנות ממראה חדשני ומודרני שיתאים למראה שאר הבית. הרי אינכם רוצים לסבול בזמן שהותכם בחדר האמבטיה, הרעיון הוא שתוכלו ותרצו להשאר שם ככל שניתן יהיה.

חיפוי אמבטיה אין פירושו בהכרח שימוש באריחי חרסינה חדשים במקום הישנים. ברבים מהמקרים תוכלו להיעזר באנשי מקצוע אשר יבצעו עבורכם ניקוי וחידוש של האריחים הישנים, יסירו מהם שאריות של עובש ולכלוך, ואף יצפו אותם בשכבה מיוחדת של צבע אשר תעניק להם מראה חדש, נקי ואיכותי - בדיוק כמו מראה של אריחי חרסינה חדשים.

אל תוותרו על אנשי מקצוע המתמחים בביצוע חיפוי אמבטיה. כך, תהיו בטוחים שנעשה שימוש בחומרים מתאימים, ושהעבודה תיעשה לשביעות רצונכם המלאה.

 



תגיות המאמר: חיפוי אמבטיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל1948

מאת: ישראל1948ריהוט 14/11/13817 צפיות
לא מעט אנשים חולמים להקים בר ביתי. מי שהחליט ללמוד לימודי ברמן ועובד במקצוע, בקי בציוד הבסיסי הנדרש. אך מה קורה כאשר מדובר בתחביב? בחלום מתוק בו החברים יושבים יחד בבית ונהנים מאיכות בר בנוחות ביתית? כל מה שנחוץ כדי לפתוח בר בבית, המאמר הבא

מאת: ישראל1948טיפול בעור06/11/131022 צפיות
ישנם טיפולים הנעשים ע"י רופאי עור מוסמכים, מקרים אחרים מופנים לטיפולן של קוסמטיקאיות רפואיות. המאמר דן בחלוקת סמכויות הריפוי בין רופאי העור ובין הקוסמטיקאיות הרפואיות.

מאת: ישראל1948בניין ואחזקה - כללי30/10/131234 צפיות
המאמר עוסק באבן הירושלמית או בשמה המדויק מיזית יהודית. המאמר מתאר את תכונותיה ומדגיש את האמירה העיצובית שיש בבנייה בסוג כזה של אבן. המאמר מזכיר את חוק הבנייה משנת 1918 המסדיר שקירות חיצוניים בבתים בירושלים חייבים בחיפוי אבן מסותת.

מאת: ישראל1948דיאטה ותזונה31/07/131017 צפיות
המאמר עוסק במזוטרפיה - כשיטת טיפול. בשלב הראשון ישנה סקירה הסטורית של השיטה. כן מתואר במאמר יעילות השיטה בהפחתת משקל. לבסוף המאמר דן בשאלה האם השיטה מתאימה לנו?

מאת: ישראל1948גינון22/04/13990 צפיות
המאמר סוקר סגנונות שונים של גינות שניתן לפיהם להקים גינה בינהם גינות לגידול תבלינים. סקירה של חלק מהתבלינים המקובלים לגידול באקלים הארץ ותכונות חשובות שיש לבדוק ברגע שמחליטים לגדל צמח תבלין בגינה. יש חשיבות להתיעצות עם אנשי מקצוע לפני בחירת צמחי התבלין שיש לגדל בגינה.

מאת: ישראל1948תכשיטים02/12/121116 צפיות
החשיבות של הלימודים המקדימים לפני העיסוק בצורפות, מה בעצם הידע הנדרש מצורף טוב, טכניקות העבודה השונות המקובלות היום בתחום הצורפות

מאת: ישראל1948חיות מחמד02/12/121345 צפיות
חשיבות התספורת להרגשה הכללית הטובה של הכלב, סקירת סוגי התספורות הקיימות, סקירת השירותים המוצעים כחלק מהטיפול בכלב במספרות הכלבים

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223301 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201401 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica