חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזוטרפיה - השיטה הצרפתית לרדת במשקל

מאת: ישראל1948דיאטה ותזונה31/07/20131015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין כל פלא בכך שצרפת, ארץ האהבה, הביאה לעולם דרך חדשה, המאפשרת לנשים להשיג את מראה הגוף אליו הן משתוקקות. יכול להיות שגם אתן מתעניינות בדרך הזו, אבל האם היא באמת כדאית? כמו טיפולים רבים השייכים לקטגוריית הרפואה האלטרנטיבית, אפשר לקבל תשובות רבות על כך. תלוי את מי שואלים.

מזוטרפיה , שיטת הטיפול הצרפתית שכובשת בימים אלה את העולם, פותחה בשנת 1952 על מנת לטפל במחלות של כלי דם, בפציעות ספורט, מחלות זיהומיות ועוד. השיטה כוללת הזרקה של תרופות בכמויות קטנות מאוד אל שכבת השומן הממוקמת מתחת לעור. הזרקה של תרופות בכמות קטנה, ממיסה על פי התיאוריה את שכבת השומן שאליה הוזרקו התרופות.

מאז 1952 שנת הולדתה של ה מזוטרפיה , משתמשים בה עשרות אלפי רופאים ברחבי העולם. בראשית הדרך היו טיפולי מזותרפיה נפוצים בעיקר בצרפת ובדרום אמריקה וכיום הם נפוצים ומקובלים ברחבי העולם. רופאים בצרפת ובארצות הברית המבצעים כמאה וחמישים טיפולי מזוטרפיה בשבוע, מדווחים על כך שהטיפולים יעילים עבור תשעים וחמישה אחוז מהמטופלים. לא רק יעילים אלא יוצאי דופן.

עד כמה יעילים טיפולי מזוטרפיה?

טיפולי מזוטרפיה יעילים מאוד. כמה מטופלים דיווחו על שיפור לאחר טיפול מזוטרפיה אחד בלבד, אולם רוב המטופלים מדווחים על ירידה במידת הבגדים או בהיקף החגורה לאחר כארבעה טיפולים בממוצע. רופאים בפריז ובניו-יורק מדווחים על שיפור משמעותי בהיקפים או במראה העור לאחר כחמש פגישות, אשר בכל אחת מהן מוזרקות חמישים עד מאה חמישים זריקות לעורם של המטופלים.

בנוסף להפחתת משקל וטיפול בצלוליטיס, רופאים בצרפת וארצות הברית משתמשים במזוטרפיה גם על מנת לטפל במצבים רפואיים וקוסמטיים נוספים בניהם: אובדן שיער, הרפס, תסמונת התעלה הקרפלית, פציעות ספורט ועוד. כמות התרופות הניתנות בטיפול מזוטרפיה עומדת על בין עשרה לעשרים אחוז מכמות התרופות שיש לקחת דרך הפה על מנת להגיע לאותה השפעה ומי מאיתנו לא היה רוצה להקטין את כמות התרופות שבה הוא משתמש.

האם טיפולי מזוטרפיה מתאימים לכם?

למרות שטיפולי מזוטרפיה הוכרו בשנת 1987 על ידי האקדמיה הצרפתית לרפואה, כחלק מהרפואה המסורתית, קיימות עדיין לא מעט התנגדויות לשיטת הטיפול. מספר רופאים טוענים כי אי אפשר ליצור קיצורי דרך לבריאות, כי טיפולי מזוטרפיה אינם יעילים לכל סוגי השומן וכי הם רק דרך לגרום למטופלים לראות תוצאות במהירות. כך או אחרת, למרות המתנגדים, מספר הטיפולים הולך וגדל מיום ליום. על מנת לדעת האם טיפולי מזוטרפיה מתאימים גם לכם, אתם מוזמנים להתייעץ עם מומחים בתחום ובמידת האפשר להתנסות בהם בעצמכם.

 



תגיות המאמר: מזוטרפיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל1948

מאת: ישראל1948ריהוט 14/11/13817 צפיות
לא מעט אנשים חולמים להקים בר ביתי. מי שהחליט ללמוד לימודי ברמן ועובד במקצוע, בקי בציוד הבסיסי הנדרש. אך מה קורה כאשר מדובר בתחביב? בחלום מתוק בו החברים יושבים יחד בבית ונהנים מאיכות בר בנוחות ביתית? כל מה שנחוץ כדי לפתוח בר בבית, המאמר הבא

מאת: ישראל1948טיפול בעור06/11/131021 צפיות
ישנם טיפולים הנעשים ע"י רופאי עור מוסמכים, מקרים אחרים מופנים לטיפולן של קוסמטיקאיות רפואיות. המאמר דן בחלוקת סמכויות הריפוי בין רופאי העור ובין הקוסמטיקאיות הרפואיות.

מאת: ישראל1948בניין ואחזקה - כללי30/10/131231 צפיות
המאמר עוסק באבן הירושלמית או בשמה המדויק מיזית יהודית. המאמר מתאר את תכונותיה ומדגיש את האמירה העיצובית שיש בבנייה בסוג כזה של אבן. המאמר מזכיר את חוק הבנייה משנת 1918 המסדיר שקירות חיצוניים בבתים בירושלים חייבים בחיפוי אבן מסותת.

מאת: ישראל1948גינון22/04/13989 צפיות
המאמר סוקר סגנונות שונים של גינות שניתן לפיהם להקים גינה בינהם גינות לגידול תבלינים. סקירה של חלק מהתבלינים המקובלים לגידול באקלים הארץ ותכונות חשובות שיש לבדוק ברגע שמחליטים לגדל צמח תבלין בגינה. יש חשיבות להתיעצות עם אנשי מקצוע לפני בחירת צמחי התבלין שיש לגדל בגינה.

מאת: ישראל1948שיפוצים26/02/13989 צפיות
אמבטיה בסקירה הסטורית. חדר האמבטיה כסמל לסטאטוס ולמעמד חברתי. חיפוי אמבטיה כאמצעי לשיפוץ חדר האמבטיה וכדרך לשוות מראה איכותי ותחושת יופי ואסטיות לדירה כולה. החשיבות של פנייה לאנשי מקצוע מומחים בביצוע חיפוי לחדר האמבטיה.

מאת: ישראל1948תכשיטים02/12/121113 צפיות
החשיבות של הלימודים המקדימים לפני העיסוק בצורפות, מה בעצם הידע הנדרש מצורף טוב, טכניקות העבודה השונות המקובלות היום בתחום הצורפות

מאת: ישראל1948חיות מחמד02/12/121343 צפיות
חשיבות התספורת להרגשה הכללית הטובה של הכלב, סקירת סוגי התספורות הקיימות, סקירת השירותים המוצעים כחלק מהטיפול בכלב במספרות הכלבים

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181691 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181276 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189656 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181487 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181561 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica