חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מספרת כלבים

מאת: ישראל1948חיות מחמד02/12/20121343 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ הגיע ואיתו החום, הלחות והזיעה. אנחנו לא היחידים שסובלים ממזג האויר הזה – בעלי החיים שלנו, סובלים הרבה יותר. תארו לכם שהייתם מכוסים בפרווה ארוכה באחד מימי יולי-אוגוסט... זה בהחלט מצב בלתי נסבל. ובאמת, לא קשה לראות שהכלבים שלנו סובלים. הם צריכים לשתות כל כמה דקות, הם מתנשפים רוב שעות היום ומתעייפים אחרי כל כמה מטרים של הליכה. אי אפשר להאשים אותם, הם מכוסים בפרווה!

הפתרון היחיד למצב הזה, אם כן, הוא ביקור במספרת כלבים. ביקור כזה יוביל לא רק לכך שהכלב שלכם יהיה שמח ומאוורר, אלא גם יראה טוב וירגיש קליל יותר. פעם, אנשים היו מגלחים את הכלבים בחודשי הקיץ, ואלה נראו כמו חיה רזה ומסכנה. היום, מספרת כלבים הוא עניין שבשגרה לאלה בינינו שבבעלותם הולכים על ארבע.

מגוון עצום של תספורות כלבים

יש מגוון אפשרויות לתספורות כלבים. ניתן לספר רק חלק מהפרווה ולהשאיר חלקים אחרים עם שעירים במידה כזו או אחרת, יש בעלי כלבים שמקפידים על תספורת לכפות הרגליים של הכלבים, בגלל נטייתם להכנס לבוץ ולאגור בהן לכלוך. כל ספר יודע מה תהיה התספורת שתתאים לכלבכם, אבל אתם צריכים להיות בטוחים שהגעתם אל הספר הנכון. ספרי כלבים טובים יהיו בקיאים באופנות האחרונות בתחום וידעו להתאים את התספורת לכלב בהתאם לגזעו, לצבע הפרווה ולעונות השנה (תספורות קיץ הן בדרך כלל שונות מתספורות של חורף).

מה כולל טיפול של מספרת כלבים?

מספרות כלבים טובות יכללו את כל שלבי הטיפוח מ-א' ועד ת': סירוק פרוות הכלב להתרת קשרים ו"ראסטות", הברשת הפרווה, אמבטית קצף בשמפו כלבים מיוחד, התאמת תספורת לכלב בהתאם לגזע ולסוג הפרווה, גזיזת ציפורניים (לא חובה – יש בעלי כלבים שמעדיפים לוותר על השלב הזה), ניקוי אוזניים וניקוי שיניים, וטיפולים מיוחדים נגד פרעושים וקרציות. אחרי טיפול כזה, הכלב לא יהיה היחיד שיהנה מהביקור במספרה – גם הבעלים שלו ייהנה וירצה לחזור!

עם כל זאת זכרו שהביקור במספרה הוא לא תמיד חוויה מענגת עבור הכלבים. כלבים רבים פוחדים מהסיטואציה הזו – כניסה למקום זר שבו עוד הרבה כלבים אחרים, אדם זר שנוגע בהם ומטפל בהם ורעש מכונת התספורת - אלה הם דברים שלא כל הכלבים יאהבו, עד כדי כך שהם עשויים לפגוע בסובבים אותם או אפילו בעצמם. לשם כך יש צורך להגיע אל מספרת כלבים מקצועית שהעובדים בה יודעים להתמודד היטב עם מקרים כאלה. ספר כלבים מנוסה ידע בדיוק כיצד "לקנות" את הכלב, ולגרום לו להנות מהחוויה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל1948

מאת: ישראל1948ריהוט 14/11/13817 צפיות
לא מעט אנשים חולמים להקים בר ביתי. מי שהחליט ללמוד לימודי ברמן ועובד במקצוע, בקי בציוד הבסיסי הנדרש. אך מה קורה כאשר מדובר בתחביב? בחלום מתוק בו החברים יושבים יחד בבית ונהנים מאיכות בר בנוחות ביתית? כל מה שנחוץ כדי לפתוח בר בבית, המאמר הבא

מאת: ישראל1948טיפול בעור06/11/131022 צפיות
ישנם טיפולים הנעשים ע"י רופאי עור מוסמכים, מקרים אחרים מופנים לטיפולן של קוסמטיקאיות רפואיות. המאמר דן בחלוקת סמכויות הריפוי בין רופאי העור ובין הקוסמטיקאיות הרפואיות.

מאת: ישראל1948בניין ואחזקה - כללי30/10/131234 צפיות
המאמר עוסק באבן הירושלמית או בשמה המדויק מיזית יהודית. המאמר מתאר את תכונותיה ומדגיש את האמירה העיצובית שיש בבנייה בסוג כזה של אבן. המאמר מזכיר את חוק הבנייה משנת 1918 המסדיר שקירות חיצוניים בבתים בירושלים חייבים בחיפוי אבן מסותת.

מאת: ישראל1948דיאטה ותזונה31/07/131017 צפיות
המאמר עוסק במזוטרפיה - כשיטת טיפול. בשלב הראשון ישנה סקירה הסטורית של השיטה. כן מתואר במאמר יעילות השיטה בהפחתת משקל. לבסוף המאמר דן בשאלה האם השיטה מתאימה לנו?

מאת: ישראל1948גינון22/04/13990 צפיות
המאמר סוקר סגנונות שונים של גינות שניתן לפיהם להקים גינה בינהם גינות לגידול תבלינים. סקירה של חלק מהתבלינים המקובלים לגידול באקלים הארץ ותכונות חשובות שיש לבדוק ברגע שמחליטים לגדל צמח תבלין בגינה. יש חשיבות להתיעצות עם אנשי מקצוע לפני בחירת צמחי התבלין שיש לגדל בגינה.

מאת: ישראל1948שיפוצים26/02/13989 צפיות
אמבטיה בסקירה הסטורית. חדר האמבטיה כסמל לסטאטוס ולמעמד חברתי. חיפוי אמבטיה כאמצעי לשיפוץ חדר האמבטיה וכדרך לשוות מראה איכותי ותחושת יופי ואסטיות לדירה כולה. החשיבות של פנייה לאנשי מקצוע מומחים בביצוע חיפוי לחדר האמבטיה.

מאת: ישראל1948תכשיטים02/12/121115 צפיות
החשיבות של הלימודים המקדימים לפני העיסוק בצורפות, מה בעצם הידע הנדרש מצורף טוב, טכניקות העבודה השונות המקובלות היום בתחום הצורפות

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810459 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175293 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176181 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162007 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163201 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167801 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167924 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica