חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על בית אבות בהרצליה

מאת: ask4web קידום אתריםגיל הזהב12/12/2012811 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעיתים רבות הצורך בבית אבות עולה במפתיע ובזמן קצר לסדר הדיון המשפחתי, הסיבות לכך יכולות להיות רבות, פטירת אחד מבני הזוג שמשפיע קשה מאד על הנשאר המרגיש מבודד ופגיע, הידרדרות לא צפויה כתוצאה משבץ או אירוע בזק דומה, או הדרדרות איטית שלפתע חוצה נקודה קריטית, התרחישים הם לצערנו רבים. לשם כך ישנם מספר בתי אבות רב המתאימים לפרופילים השונים של האירועים, עולמו וערכיו של הקשיש וכמובן מצבו בהווה, נציע כאן מספר קריטריונים לסייע בבחירת בית האבות המתאים.

כיצד לבחור בית אבות?

ראשית חובה להתאים את בית האבות לרמת התיפקוד של הקשיש, ישנם בתי אבות הנותנים בית לקשיש הסיעודי, ישנם בתי אבות הנותנים בית לקשיש תשוש הנפש, ישנם אחרים אשר  הינם רק מסגרת מסייעת, מפקחת, ותומכת לקשיש העצמאי. קטגוריית היכולות העצמאיות של הקשיש, ברמה הקוגנטיבית, הבריאותית, והרגשית הן אלו שמכוונות אל הפתרון המתאים עבורו. כדאי לבדוק את התחזוקה בבית האבות, רמת ההנגשה שבמתקני המקום לקשיש, מספר הארוחות ואיכותן, פעילויות חברתיות ותומכות,שעות הביקור המותרות.

חשוב לבחור בבית אבות שהאוכלוסיה הכללית בו מתאימה ומייצגת את עולמו של הקשיש, וזאת על מנת שיוכל לייצר קשרים חברתים סביבו. שאלת המיקום גם היא חשובה ביותר, כדאי לבחור בבית אבות קרוב למגורי הילדים כך שיהיה קל לבקר את הקשיש בתכיפות מרבית, לשם כך לדוגמא, לקשיש העצמאי שמשפחתו בשרון, יהיה בית אבות בהרצליה פתרון חם ומספק.

יכולת התנועה

משפחות מוצאות את שלב המעבר של ההורה האהוב אל בית אבות כשלב קשה רגשית, ולא בכדי, לכן על מנת להבין את מיטב האפשרויחות העומדות בפני הקשיש,  כדאי להעזר בשירותי יעוץ, יועצים מקצועים מקבלים את שכרם מבתי האבות ובעצם חושפים באופן חינמי את המשפחות ואת הקשיש לטווח האפשרויות האפשרי להם.

טווח זה נשען על גורמים רבים, הגורם הכלכלי הוא חשוב אך גם יכולת הקשיש להטמע בסביבה החברתית של בית האבות ולקבל את הטיפול החם המגיע לו. לכן לדוגמא כאי לבחור בבית אבות שממוקם במרכז ושהתחבורה אליו וממנו זמינה ותדירה, בית אבות בהרצליה מצוי במרכז העיר, ומאפשר לקשיש העצמאי לצאת ולשוב אליו ולבני המשפחה לבקרו בקלות.

 שירותי יועץ שיוכל ללות אותכם בשלבי בחירת בית האבות המתאים להורה האהוב יחשפו אותכם לבתי אבות איכותים ומרכזים לייצוב והטבת חייו של ההורה הקשיש, בית אבות בהרצליה הוא רק אחד מהם ומתאים למשפחה התומכת החיה בסביבתו הקרובה בעיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131783 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131833 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131640 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132089 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131538 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131681 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131678 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216129 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171856 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162021 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162142 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162056 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152041 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151709 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica