חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לפרק את השומן עם דיאטת HCG

מאת: דיאטת HCGדיאטה ותזונה24/12/2012946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו רוצים להראות במיטבנו, רזים, חטובים ובריאים אך את הפער בין המצוי לרצוי לא תמיד אנו מצליחים לצמצם. בשוק קיימות אינספור דיאטות המבטיחות השלת משקל במהירות ובקלות, את רובן כבר ניסינו אך בכל פעם מחדש השלנו במשקלנו והעלינו מיד בחזרה. דיאטת HCG הינה דיאטה מהפכנית המבטיחה ירידה משמעותית במשקל ומונעת מהגוף לאגור שומן עתידי.

על מה מבוססת דיאטת HCG?

דיאטת HCG פותחה על ידי המדען הבריטי ד"ר סימונס עוד בשנות השישים, כאשר מטרתו העיקרית הייתה למצוא מזור לאלו הסובלים מבעיות עודף משקל. ד"ר סימונס גילה, לאחר מחקרים מקיפים, את הורמון ה HCG – הורמון הגונדוטרופין הכוריוני האנושי. הורמון זה תפקידו להבטיח את התפתחותו התקנית של העובר כבר בחודשי ההיריון הראשונים. תהליך זה נעשה על ידי פירוק מאגרי השומן בגופה של האישה ההרה והפיכתם לרכיבי תזונה חיוניים לעובר. הורמון ה HCG מבטיח את היוולדם של תינוקות בריאים גם כאשר תזונת האישה ההרה דלת קלוריות. בעקבות תגלית זו, ד"ר סימונס הבין כי הורמון ה HCG עשוי לתרום רבות לפירוק השומן בגופם של המעוניינים בכך, להעברת השומן ופיזורו בצורה מבוקרת בגוף והפיכתו למקור אנרגיה חיוני.

איך זה עובד?

דיאטת HCG מורכבת מתוסף תזונה אשר מחקה את פעילות הורמון ה – HCG ובעזרתו מאגרי השומן העודפים מתפרקים, מנגנון חילוף החומרים מתחדש ורקמת השריר אינה נפגמת. הדיאטה מתבצעת על ידי שילוב של תפריט תזונתי מוקפד, בן 500 קלוריות, לצד תרסיס תוסף התזונה וכל זאת לתקופה שאינה עולה על 40 ימים. מעבר לפעילות הרצויה של פירוק השומן בגוף, התרסיס מקנה תחושת שובע המאפשרת היצמדות לתפריט התזונתי ובכך, השלת המשקל בכל יום ויום. במהלך תקופת הדיאטה ניתן לבצע פעילות גופנית, אומנם חשוב לדעת, כי השלת המשקל והצרת ההיקפים נעשות גם ללא כל מאמץ פיזי.

למי מתאימה דיאטת HCG?

דיאטת HCG מתאימה לגברים ונשים כאחד, מתאימה לאלו המעוניינים להשיל משקל עודף, גם אם מדובר בחמישה קילוגרמים או פחות. בנוסף, התרסיס אינו מכיל סוכר או גלוטן ולכן מתאים גם לסוכרתיים. הדיאטה אינה מתאימה לנשים בהיריון, אנשים לאחר אירוע לב, אירוע מוחי ואנשים הרגישים ליוד.

 



תגיות המאמר: דיאטת hcg


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאטת HCG - מבית מאסל האוס, למוקד ייעוץ והזמנות - 077-5120014

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאטת HCG

מאת: דיאטת HCGדיאטה29/04/13856 צפיות
תשאלו כל אדם שניסה להשיל ממשקלו בשלב כזה או אחר כמה דיאטות הוא ניסה והתשובה תהיה בוודאי כמה בודדות לפחות, במקרה הטוב, וכמה עשרות במקרה הפחות טוב. המשותף לכל אותן דיאטות הוא שהן כנראה לא עובדות אם אותו אדם נאלץ לבחור בכל פעם דיאטה אחרת.

מאת: דיאטת HCGדיאטה ותזונה24/01/13977 צפיות
האם לדעתכם יש קשר בין אצות ים לבין דיאטה מוצלחת? אל תמהרו לומר שאין קשר בין הדברים. עוד מעט גם אתם תבינו שלא רק שישנו קשר חזק בין אצות לבין דיאטה, אלא שהדיאטה שנספר לכם עליה היא דיאטה מוצלחת במיוחד, קלה לביצוע ואין לה תופעות לוואי.

מאת: דיאטת HCGדיאטה ותזונה24/12/12896 צפיות
המילה דיאטה נקשרת תמיד עם המילים רעב, מאמץ, תסכול וקושי. מרבית האנשים אשר ניסו להשיל ממשקלם באמצעות דיאטות שונות ומשונות, נכשלו כבר באמצע התהליך או שחזרו למשקל גופם ההתחלתי, בתומו. דיאטת HCG הינה דיאטה יחידה מסוגה המבטיחה תוצאות מיידיות, בצורה בטוחה, בריאה ולכל החיים.

מאת: דיאטת HCGדיאטה18/11/121475 צפיות
יש דיאטות שבהן אנשים הצליחו להשיל הרבה מאוד קילוגרמים אך בסופו של דבר הם החזירו את הכול, כך שברור מהיכן מגיע הייאוש. יחד עם זאת, אם גם אתם רוצים לשנות את מצב הגוף שלכם ואם גם אתם רוצים להגשים את החלום הנושן שלכם ולהיות רזים, היום יש פתרון טוב מאוד! היום אתם יכולים לעשות את דיאטת HCG ולרדת במשקל את כל מה שחלמת עליו, כי אין זו חובה להמשיך להישאר שמנים כל החיים.

מאת: דיאטת HCGדיאטה02/10/121005 צפיות
אחד הדברים היותר קשים בלהוריד במשקל, הוא העובדה שאנחנו רגילים לעניין הזה שמדובר על "תהליך". אנחנו רגילים, מכל הדיאטות שכבר ניסינו בעבר, שמדובר על תהליך שלוקח הרבה מאוד זמן, והבעיה היא, כי במהלך הזמן הזה אנחנו לא פעם מאבדים את הנחישות שלנו. אם גם אתם מכירים את הבעיה הזו מקרוב, אתם בטח תשמחו מאוד לשמוע שהיום יש כבר פתרון אחר לעודף המשקל שלכם. זו לא חובה להישאר שמן, וזו לא חובה להמשיך לקנות בגדים כל כך זולים, כי היום יש פתרון מעולה שלא היה כמוהו.

מאת: דיאטת HCGדיאטה13/09/121236 צפיות
דיאטת HCG היא הדרך המהירה ביותר לרדת במשקל תוך פירוק מצבורי השומן המצטברים במקומות האסטרטגיים אצל גברים ונשים והפיכתם לאנרגיה זמינה, מבלי לפגוע ברקמת השריר. השימוש בהורמון המיוחד הזה על פי תגליתו של ד"ר סימונס בשנות ה-50 (ובימינו בתחליף צמחי) ובהקפדה על אכילת מזונות מסויימים בלבד מבטיחים לא רק ירידה במשקל אלא גם הצרת היקפים תוך זמן קצר מאד.

מאת: דיאטת HCGדיאטה22/08/121112 צפיות
דיאטת HCG פותחה על ידי ד"ר סימונס בשנות ה-50, בעת שחקר את הסיבות להשמנה ולעודף משקל. הוא שם לב לעובדה שנשים במזרח הרחוק ניזונו מתפריט בסיסי ודל, רחוק מהמזון העשיר בתוספות כימיקליות שהשתלט על המערב במהלך השנים שלאחר מלחמת העולם השנייה, ועדיין ילדו תינוקות בריאים.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201554 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191993 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181692 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181277 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189663 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181487 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181562 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica