חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלוקי נחל

מאת: aaarocksmcגינון30/12/2012789 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדובר למעשה באבנים קטנות שהגיעו מן הים או מנהרות, נשחקו והוחלקו עם הזמן וההתנגשות המתמדת זו בזו ועם הסלעים והאדמה. לאחר שנאספו, עברו חלוקי הנחל ליטוש והחלקה ברמה מסויימת לקבלת ברק מיוחד, על ידי שימוש במכונה ייחודית או באמצעים אחרים.

חלוקי נחל יש מכל המינים, הגדלים והצבעים. הם מופיעים כמפוספסים, גולמיים וגסים או כחלקים ומבריקים, גדולים יותר או פחות, שטוחים או עגולים, ומשמשים פעמים רבות לנוי ולעיצוב הבית והגינה.

חלוקי נחל- מה ניתן לעשות איתם בגינה

עם האבנים המיוחדות ויוצאות הדופן הללו ניתן לכסות ולחפות על כל שטח. אפשר למשל לגדר באמצעותן איזורי צמחייה ועצים, מקורות מים או סתם להניח אותן בפינה מסויימת בגינה שאין בה צמחייה מעניינת. כמו כן, אפשר בהחלט לעשות איתן גם שימוש פנימי ולהציב אותן בתוך הבית בפינות נוי בסלון, במטבח או אפילו בחדרי האמבטיה והשירותים.

חלוקי נחל מסייעים רבות בשמירה על הלחות והחום המצטברים בקרקע ובכך מגינים על הצמחים והפרחים באיזור. זו אמנם נחשבת להתערבות מלאכותית של ידי אדם, אך עם זאת, האבנים הקטנטנות הללו מצליחות לשמר את המראה הטיבעי שלהן ועדיין להוסיף קסם רב לכל גינה.

מאחר וחלוקי נחל הם כמובן אבנים סטטיות, הם דורשים התייחסות מינימלית לאחר שהונחו על גבי הקרקע בגינה. אין צורך להשקות או לגזום אותם כמו הצמחייה הסובבת ולכן רבים בוחרים בהם כתחלופה אידאלית לגידול צמחייה טיבעית בגינה.

בין חלוקי הנחל הנפוצים שיש היום אפשר למצוא חלוקי נחל כחולים, בורדו, כפתורים, פצפוצים, פונטץ, ונילה, גרניט, והרשימה רחוקה מלהסתיים כאן.

על מנת ליצור את המראה המושלם, כדאי לקבל ייעוץ מאיש מקצוע שיגיע להעריך את השטח המדובר. בעזרת סרטי מדידה, הוא ימדוד את האיזורים בהם תבקשו להניח את החלוקים ויחד תבחרו חלוקי נחל מיוחדים ומרהיבים לגינה שלכם.

רוצים לשלב מסלעות, סלעים לגינה, או חלוקי נחל בגינה מסביב לבית? הגעתם למקום הנכון! אנו בסלעים.קום מתמחים בהצבת סלעים ומסלעות מכל הסוגים והגדלים לכל איזור או גינה שתבחרו. נשמח לקבל את פנייתכם ולספק לכם מידע נוסף והצעות מחיר אטרקטיביות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

התמחותנו היא במתן פתרונות לבעלי מקצוע בבניית אתרים המשלבים מגוון עשיר של אלמנטים דוממים וחיים מהטבע: אדמה, מבחר סלעים, טוף, חלוקי נחל, אדני רכבת, אריחים, חפצי אומנות ועוד. אצלנו תוכלו להשיג מוצרים ייחודיים, מקורות אספקה מיד ראשונה, שירות מיוחד לבעלי מקצוע והדרכה בשיטת עשה זאת בעצמך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת aaarocksmc

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191976 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191776 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182251 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811201 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181676 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183841 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174193 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica