חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעילויות לילדים ולגיל הרך

מאת: רוני מיכאלהורות02/01/2013717 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיי היום יום הלחוצים והדחוסים, בעבודה ובבית, גורמים לכך שהזמן הפנוי להורים לבלות עם ילדיהם במשך השבוע הוא קצר. השעות שהילדים נמצאים בבית הן השעות   שעל ההורים לדאוג להעסקתם. וכל מי שיש לו ילדים בגיל הרך או ילדים קטנים יודע שאין דבר גרוע יותר מילד שאין לו מה לעשות. הוא משועמם ולכן הורים רבים   מחפשים אחרי פעילויות לילדים בבית ומחוצה  לו וכן דרכים לפעילויות לגיל הרך.

הורים שרואים פסול בישיבה ארוכת שעות למול הטלוויזיה בצפייה בתוכניות החוזרות על עצמן ואינו מוסיפות דבר להתפתחות הילד, ומקפידות להגביל את הצפייה   למינימום אפשרי, צריכות לחפש אחר אפשרויות להעסקת הילדים בפעילויות שלא יבטלו את ילדותם.  להורים רבים יש ייסורי מצפון על כך שבימות השבוע לא תמיד עומדת בפניהם האפשרות  לשחק ולהעביר זמן רב עם הילדים. בחלק מהמשפחות הסבים וסבתות הם   אלה שמחליפים את ההורים בהשגחה על הילדים או במקרים אחרים המטפלת היא זו שעושה את העבודה. חלק מההורים מגיע מהעבודה רק בשעות הערב והזמן עד   שהילדים הולכים לישון קצר. חלקם  מגיעים מהעבודה ישר לעבודות  הבית.

הורים אלה מקדישים בדרך כלל את סופי השבוע והחופשות השנתיות בבילויים משותפים עם   ילדיהם.  פעילויות לילדים בכל הגילים ובכלל זה בגיל הרך יכולות להיות על ידי הפעלת ההורים או במקומות בהם יש מפעילים מקצועיים. אחד מהמקומות הרבים, המתאימים   לילדים צעירים ולילדים בגיל הרך, הוא הג'מבורי בו יכולים הילדים להשתעשע במתקנים הרבים המותאמים לכל הגילים.  חוגים הם גם אפשרות להעסקת הילדים.

מגיל צעיר ביותר יש חוגים להפעלת הילדים.  חוגי ספורט או ריקודים, ספריות המעבירות שעות סיפור לכל הגילאים. משחקיות   המופעלות במועדונים ובמתנס"ים.   יש גם אטרקציות משותפות לכל בני המשפחה. יציאה לחוף הים, לפרק מים או ללונה פארק, יכולה ללכד את בני המשפחה לזמן איכות וגם כמה שעות של פעילות    לילדים.  בתקופת הקיץ, בימים בהם החום אינו מבריח את האנשים לקור המזגן, עבור משפחות החובבות טבע וחיות יש מספר פעילויות ספורט משותפות להורים ולילדים והן   יכולות אף לשלב הנאה וליכוד משפחתי.

רכיבה על אופניים או צעידה בחיק הטבע, זיהוי סוגי פרחים, עצים או ציפורים או ביקור בגני חיות ובספארי. פינות לטיפת חיות   אותן ניתן למצוא במושבים סביב הערים יכולות להיות פעילויות לילדים האוהבים חיות ושאין להם חיה בבית.  ימי החורף הם התקופה הקשה ביותר עבור הורים להעסקת הילדים. מזג אוויר גשום סוגר את כל בני המשפחה בבית ולחץ הילדים גובר. דרך להעסיק אותם היא משחק   דמויות. הילדים יתחפשו ועל ההורים לזהות לאיזו דמות ומאיזה סיפור היא לקוחה.

כל הבגדים שאינם בשימוש ונמצאים בארגז מוצפן, כל התכשיטים והכובעים המוזרים   הנמצאים בו טובים למטרה זו.  תעסוקה נוספת מתאימה לימי החורף היא עבודות יצירה. אפשרות אחת היא לרכוש ארכה לעבודות יצירה יש אפשרות זולה יותר היא  להכין מבעוד מועד עיתונים   צבעוניים, אריזות מזון, קופסאות ושקיות עם קישוטים מספריים ודבק ולעשות מהם כל מיני דברים הכל לפי הדימיון.  

פעילויות לילדים יכולים להיות גם פאזלים המותאמים לגילאי הילדים וגם פאזלים של פעילויות לגיל הרך אפשר למצוא. מגניב ביותר הוא ליצור פאזל לבד. לגזור בכל מיני   צורות תמונות נוף או תמונות של חיות להדביק אותן על גבי קרטון רך ולהרכיב אותם מחדש.  ניתן למצוא פעילויות לילדים בכל הגילאים ללא השקעה כספית גדולה אולם למי שמעדיף לצאת עם הילדים לעיסוקים בחוץ יש מבחר גדול של מקומות לבילויי. מידע על   מקומות ושעות הביקור ניתן לקבל באתרי האינטרנט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157021 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152122 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156081 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153452 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142701 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141928 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141779 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214004 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204588 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204635 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201445 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201488 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica