חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם התקשורת היא בעדנו או נגדנו

מאת: דורון עמיתיחסי ציבור04/01/20138463 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תקשורת, תקשורת, תקשורת...

ושוב תקשורת.

מספיק ניצוץ קטן של ידיעה שמתפרסמת אי שם באיזה צהובון קטן באחת מבירות העולם, ותוך שנייה כמו אש בשדה קוצים הידיעה הקטנה שהתפרסמה אי שם הפכה להיות הידיעה החדשותית שפותחת מהדורות עולמיות. CNN-BBC-SKAY ואיך לא מהדורת החדשות המרכזית בערוצים הישראלי השונים.

כן, נכון. תקשורת היא הנשק המסוכן ביותר הקיים עלי אדמות, תקשורת היא זאת שיוצרת את האירועים, ובפרט היום שכול ילד או ילדה גבר או אישה אי שם בתוככי הגלובוס כותבים פוסט ברשת החברתית שלו הדבר הופך להיות לכותרות ואוו איזה כותרות.

אם לא היו מספרים לנו שאיזה מישהו עשה הצגה עצמית והסריט את זה ב-I-PHONE שלו, העביר לרשת החברתית שלו ואחד מערוצי הטלוויזיה קלט, הראה והקפיץ את הצפיות לסרט המעניין או פחות מעניין לעולם כולו. (מה נשאר אחרי זה. כלום)

כ-יועץ עסקי אני יכול לכוון את האמרה הזאת גם לנושא החם של היום 04.01.2013 מכירת הרשת החברתית WAZE ל-APPLE. ומה מסתבר כי איזה אתר קטן משום מקום כתב ידיעה קטנה בעניין ומידיעה זאת זה הפך לכותרות השבוע, ספקולנטים התחילו להעריך את החברות, כלכלנים כתבו כי החברה צריכה לחכות, משתמשים כתבו כי הם פוחדים לאבד את המיזם הישראלי, מומחים התראיינו ברשתות הטלוויזיה ובמדורי הכלכלה בישראל ובעולם. ובסוף מה מסתבר "לא דובים, לא יער, לא כלום" עוד ידיעה שנופחה ללא כול פרופורציה.

כ-יועץ עסקי אני מבקש לתת משפט קצר על נושא הביטחון, המלחמה, רק אתמול אולפני הטלוויזיה היו מלאים בפרשנים מכול הקשת בישראל שניתחו את מלחמת עמוד ענן, התקשורת דיווחה 24 שעות ביממה, כול טיל שנפל נראה כמו צהלה ושמחה של קרייני החדשות לעוד אירוע מעניין, כול רשת הייתה מוכנה ודרוכה להעביר כול התפתחות הכי קטנה, לא זאת בלבד שהאולפנים בתל אביב ובעזה נפתחו לשני הצדדים וראיונות בנושא המלחמה שודרו אחד מול השני (מצד אחד יורים מצד שני מדברים) חסר היה רק שדיווחים כמו "עזם סגר את המכולת שלו ברחוב דיר אל אסד בעזה בגלל פצצה שנפלה לידו ועכשיו אין אוכל וסיגריות לתושבי השכונה" לרמת רזולוציה כזאת הגיע הטירוף התקשורתי.

כ-יועץ עסקי תארו לכם כי ביום תחילת המלחמה הטלוויזיה הייתה משדרת שירים (כמו פעם בתקופת מלחמה הרדיו היה משדר שירי מולדת) אז להזכירכם: מלחמת ששת הימים נגמרה ב-6 ימים, מלחמת יום כיפור נגמרה ב-14 ימים (כמדומני) וניצחנו, ולא ידענו מה קורה, ולא היה ליבוי של אש ומלחמה, ולא כול יורה טיל מעזה ידע תוך שניה עם הטיל שלו פגע או החטיא...שקט דממה. האם זה לא היה יותר טוב? וזה לא שאני חס וחלילה מאשים את התקשורת, אנו, העם שלימדו אותנו לשתות תקשורת בצמא רב. אנו דורשים זאת.

ואם נעבור לבית אינסטנט כוכבים של התקשורת כאשר אנשים אלמונים עולים לכותרות שרים שיר שניים מופיעים פעם פעמיים על במת האירוויזיון וזהו...נולדו מהר והתיישרו מהר. אבל אם ניקח את אותם כוכבים שעלו לאט ובטוח נחכים ונראה שאותם אנו יותר שומעים, שלמה ארצי, אריק איינשטיין, שרית חדד, אייל גולן, ועוד טובים אחרים. שהרי ידוע מה שניבנה לאט נבנה בבטחה ומה שהוזנק למעלה קורס מהר מטה.

זאת היא הסכנה שבתקשורת, היא אפשר בלעדיה כי לא נוכל שלא לתת לה את הציונים המגיעים לה אבל בלעדיה יכול להיות שהעולם היה קצת שונה או יותר נכון אם היא הייתה מבוקרת יכולנו לחיות קצת יותר נוח. ובבקשה, אל תכנו אותי במילה פרימיטיבי. כי אני ממש לא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/141461 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/141171 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/143305 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/141127 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/141150 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/141061 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/141170 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213690 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213655 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: בנימין קלינגריחסי ציבור08/07/213773 צפיות
קלינגר בן רישוי עסקים והיתרי בניה – משרד אדריכלים ומהנדסי בנין שנת יסוד 1983 שם נוסף קלינגר רישוי עסקים והתרי בנייה שם לועזי Klinger Building Permits, Business Licensing and Municipal Consulting דואר אלקטרוני klinger_b@bezeqint.net אתר החברה www.klinger.co.il טלפון 03-6990132 פקס 03-6990134 כתובת שטרייכמן יחזקאל 13/18, תל אביב יפו 6967112 שעות פעילות בשבת פניות חרום בלבד, ימים א - ה 08:00-20:00, יום ו 08:00-17:00 שפת שירות עברית, אנגלית, רוסית, גרמנית איזורי שירות כל הארץ

מאת: ישראל רף יחסי ציבור09/06/213918 צפיות
מתנות לסיום שנת הלימודים, עציצים ממותגים עם צמחים בעלי משמעות מיוחדת ממותגים לפי הזמנה עם מסר שלכם מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן במשך שנים רבות מתנה ייחודית, ערכית וחינוכית לשמירת הסביבה עציצים ממותגים עם מסר ירוק של צמיחה ופריחה אישית. מתנה שכל אחד ישמח לקבל. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יחסי ציבור13/08/176456 צפיות
המתנות שבעלי העסקים מחלקים במטרה לשמח, לחזק את הקשר, מסייעות לעסק לפרסם את עצמו, דוגמה למוצר פרסום ממותג מעולה עציץ ממותג מכיל גם את לוגו העסק ומהווה מתנה נפלאה וירוקה, עציץ ממותג מונח תמיד במקום בולט וחושף את העסק לקהל יעד נרחב במשך זמן רב, לכן ההצלחה מבטחת

מאת: ישראל רף יחסי ציבור28/07/175625 צפיות
למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות לראש השנה? כוחן של המתנות הממותגות כאקט שיווקי עסקי הוא משמעותי. כולם אוהבים לקבל מתנות ברכה ופרסום בעציץ אחד – עסקת חבילה מושלמת לעסק שלכם, העציץ הממותג נושא את שם העסק, הלוגו ודרכי ההתקשרות עם העסק שלכם ויוצב על שולחנם של הלקוחות זוהי מתנה יוצאת דופן, בעלת נוכחות בולטת ואפקט קידומי מנצח.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175608 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica