חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיער כקובעת את מידת הגבריות, למה גברים משתילים שיער?

מאת: רמי שתילנשירת שיער02/11/2009947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל שנה אחוז הגברים העוברים השתלת שיער רק הולך וגדל, ויש לכך סיבות שונות, כשהסיבה הכי רצינית מבין כל הסיבות לכך שגברים משתילים שיער היא עניין הביטחון העצמי.

מחקר הבדק שביעות רצון שבוצע בקרב גברים שעברו השתלת שיער הראה שביעות רצון של 91% מבין הגברים הרבים שעברו את ההליך.
כשנשאלו מה הסיבה שהיו שבעי רצון, טענו הרוב שהשתלת השיער הביאה לגידול בביטחון העצמי שלהם ותחושת גבריותם.

למה אם כך השתלת שיער מביאה לגבר תחושת ביטחון עצמי כה רצינית, או יותר מדויק: איך זה שגבר עם שיער על הראש מרגיש מידת גבריות גדולה יותר ובטוח יותר מגבר קירח? ולעומת זאת גברים אחרים בוחרים לעבור הסרת שיער?

התהליך הוא בהחלט מורכב ממה שתואר עד כה, כיוון שתהליך איבוד הביטחון העצמי הוא תהליך המבוצע בהדרגתיות הנעשה בשלבים, ככל שהגבר מתקרח יותר הוא מרגיש פחות ופחות בטוח בעצמו, וברגע שהוא עובר את השתלת השיער יש זינוק משמעותי ברמת הביטחון העצמי שלו.

אם נחפש את הסיבה האמיתית לתלות זו בין ביטחון עצמי גברי לבין כמות השיער נגלה שהסיבות לקשר בין הביטחון העצמי והגבריות מבוססות במפתיע דווקא בעבר של המין הגברי.

פעם, לאורך תקופות ארוכות בהיסטוריה גבר עם שיער שופע נתפס בעיני החברה כגבר בעל חוזק עצמי וכריזמה, ואף בתקופות קדומות שונות בהיסטוריה שיער שופע היווה סימן לעושר כלכלי ועוצמה כלכלית רצינית, והסיבה לכך הייתה שכדי לגדול ולטפח שיער היה צורך בכסף רב, גבר חסר אמצעים כלכליים לא היה מסוגל לטפל בשערו ולכן לא היה יכול להרשות לעצמו לגדל רעמת שיער.

גבר ללא שיער, לאורך תקופות בעבר, נתפס כגבר מאוד עלוב וחלש, הבעלים של גברים שהיו נתפסים לעבדות היו מגלחים את ראשם של העבדים בכדי להוכיח אדנות עליהם, כך שכביכול העבדים איבדו את שערם ואת גבריותם וחירותם.

היום אין כל סיבה לתחושות עליבות וחוסר ביטחון הללו, ועדיין גברים רבים מרגישים חסר בטחון ופונים לכל מיני מכונים להשתלת שיער בכדי לטפל בבעיות התקרחות שלהם.

עם השנים והתפתחות בגנוס האנושי, יש להניח שמצב של קירחות יהיה המצב הרגיל ולכן יראה לחברה כמצב הגברי יותר.

 



תגיות המאמר: השתלת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מוביל באתר טיפש.נט בתחום השתלת שיער

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רמי שתיל

מאת: רמי שתילנשירת שיער02/11/09932 צפיות
האם התקרחות גברית היא התפסק בקרוב או שמא תמשיך לעד?

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161634 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152255 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151615 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica