חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרי קופונים: דגשים חשובים

מומחים רבים רואים בבניית אתרי קופונים מכרה זהב, שכן רכישות חברתיות הוכיחו את עצמן ככלי יעיל לקידום מכירות.  זאת למרות העובדה שאתרי הקופונים הקיימים כיום אינם ממצים את הפוטנציאל המסחרי הטמון בהם, כי מגוון המוצרים והשירותים המוצע בהם הוא נמוך; כתוצאה מכך מצטמצם גם קהל היעד של האתרים האלה והיקף המכירות נשאר נמוך.

אחת הסיבות האפשריות למגוון הדל של המוצרים באתרי הקופונים הקיימים היא שאתרים אלה משרתים משווקים או יצרנים גדולים. לכן נראה שבניית אתרי קופונים כלליים, שאינם פועלים תחת משווק אחד או קבוצת משווקים, עשויה לתת מענה למגוון הביקושים ולמשוך גולשים רבים אל האתרים.

בניית אתרי קופונים עצמאיים אשר אינם פועלים לטובת משווק מסוים מאפשרת גמישות מירבית ומתן שירות לעסקים מסוגים שונים: גדולים וקטנים, מקומיים ומרוחקים, יוקרתיים או פשוטים. בצורה כזאת ניתן למשוך גולשים רבים אל אתר אחד, לרשום ולזכור את ההעדפות הצרכניות שלהם, להציע להם דילים נוספים שיכולים לעניין אותם, ולהגדיל משמעותית את מחזור המכירות ברכישות קבוצתיות ובדילים.

בבניית אתרי קופונים יש לזכור מספר כללים בסיסיים. ראשית כל, יש לשאוף לייצוג רחב ככל שניתן של ספקים, מוצרים ושירותים הנמכרים באתר. יש לסווג את המוצרים והשירותים ולאפשר לגולש למיין את המוצרים על פי קריטריונים שונים, כגון נושא, מחיר, מיקום, אחוז הנחה וכדומה. בנוסף, מומלץ לייצג את ספירת הזמן לאחור המציינת את תוקף המבצע; פעולה זו מפעילה לחץ מתון על הרוכש המתלבט. כמובן שיש לשאוף לממשק ידידותי, נעים וקל להתמצאות על מנת להקל על המשתמשים ולספק להם חווית גלישה ורכישה נעימה.

לסיכום, בניית אתרי קופונים היא תחום חדש ומתפתח, אשר טרם מיצה את הפוטנציאל המסחרי הטמון בו. בבניית אתרי קופונים יש לזכור שכל הצדדים מרוויחים מהעסקאות המוצעות בו, ולכן יש לפעול להגדלת מגוון המוצרים המוצע תוך הבטחת התמצאות נוחה באתר. אתרי קופונים הם כלי שיווקי יעיל, המאפשר לבתי העסק להציג את עצמם אל קהל לקוחות רחב בדרך נוספת, למשוך לקוחות חדשים על ידי מתן הנחות משמעותיות, ולקדם את המכירות באופן משמעותי.

 



תגיות המאמר: בניית אתרי קופונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131618 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131194 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131189 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213508 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184479 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172607 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162415 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163282 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153247 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153364 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica