חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פותח מקום לעשות צילום סטודיו

מאת: אביצילום10/01/2013752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר היום ברצוני לחלוק איתכם הקוראים טיפ-טיפונת מהלבטים והמסקנות שהגעתי אליהן כאשר הפילו עליי לבחור ולשכור עסק צילום באפריל האחרון לחתונה שלי. אני מסיק שעבור רבים מכם חוו אותן התחבטויות שעברתי ועבור רבים מביניכם עוד יחוו בהמשך. התחבטויות פשוטות כגון: מי לבחור לעבודה ואולי ממה מורכב המחיר - זו הסיבה שרשמתי עבורכם כמה נקודות טובות להתחלה:

צילומי בתים

עליכם להכיר בכך שענף זה גדוש בחברות שחלק מהם מנוסים יותר בצורה משמעותית לעומתם חלקם מיומנים משמעותית פחות. מסיבה זו, אתחיל ואומר:בדקו האם ישנו מישהו מהתחום שנתקלתי בו , מישהו שהייתי מרוצה בטירוף מהצילומים שצילם. סגנון הצילום זה דבר בסיסי אבל בסיסי שלנותן שירות מהותי שיהיה ניסיון מוכח בצילום וזו הנקודה הראשונה להיום.

מקצועיות


צלם איכותי קודם כל חייב לשלוט במצלמות יכולת שבזכותה יוכל להפיק תוצאות טובות הן אור ונראות והן רעיונית עיצובית. לדאבוני, שחיפשתי צלם מקצועי עבור האירוע נפגשתי עם מספר רב עוסקים בתחום ללא ידע מה שבהחלט בא לביטוי בתמונות שלהם, הזהרו!

בטח תתהו כיצד לוודא יכולת מקצועית? להמון לקוחות לא ימצא ידע בתחום עם זאת לחלקכם ישנה הבחנה אסתטית כלשהי (הרי לכם טפיחה בשכם) איתה ניתן להבחין מתמונה איכותית לאחתחובבנית, מסיבה זו אל תבחנו נותן שירות בהכרתו במושגים כגון: אורך שדה אלא פשוט בקשו ובחנו צילומים שהפיק מ מספר אירועים - שימו לב לדברים כמו בהירות התמונה.

וודאו שקייםעדשות וציוד נלווה

תוודאו עם בעל העסק איזה אביזרים יהיו בשימוש. כל צלם מקצועי כדאי שיהיה בעל ציוד צילום ומגוון אביזרים למגוון פרוייקטים. זקוקים לצילומי מזון ואין לצלם זה את האביזר הנלווה המתאים? בדקו ועברו לנותן שירות הבא אחריו! ישנם לא מעט צלמים מקצועיים במדינתנו.

מחירים משוערים:
קיים בתחום טווח מחירים די גדול אשר כולל את ממס' השעות ישקיע אותו צוות בצילום הפרוייקט וממספר התמונות שעליו לקחת ולהדפיס לכם. בשביל לקבל אדם מקצועי שיספק תמונה מצויינת יהיה עליכם להוציא מכיסכם 6000 ומעלה. יש באפשרותכם לשכור נותני שירות בתחילת דרכם שידרשו מכם סכום קטן בצורה ניכרת. דאגו לזכור שרגעים אלו יקרו פעם בחיים לכן אוכל להמליץ לשכור צלם מיומן.

נקודה לסיום: חיוך הצלם

צלם יוצר דו-שיח עם כמות מכובדת של אורחים ומהותי שיוכל ליזום קשר בינאישי מוצלח. מאיזו סיבה זה קריטי אתם מהרהרים? דמיינו שנותן שירות שאינו סימפטי בהרגשה שלכם ידרוש לצלם את משפחתיכם... ניתן להניח שאתם לא תעופו על הרעיון. בעקבות זאת, הקפידו שאותו אדם הינו שירותי כדי שאורחים יסכימו לבקשותיו

דבר אחרון, אם אתם חפצים לשמוע יותר הקליקו וקראו ב-צילום סטודיו אשר בותקבלוטיפים והכוונה - דרכו הגעתי אל הצלם הסופי, היה מדהים! תהנו באירוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין לי חתימה מעניינת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביאינטרנט - כללי17/01/131068 צפיות
במקרה והשתמשתם בחברת תירגום מזמן, בטוח שידעתם שתרגום הינו עניין מסובך. הבקיאות המתבקשת בניבים היא ללא ספק כלל לא ברורה. תחום כזה מתבסס על לא מעט מימדים:

מאת: אבימשפחה וזוגיות - כללי17/01/131226 צפיות
מאז ומתמיד תכננתי להיות בעל מסעדה שדואג לקלינטים: תוצרים ברי איכות, שרותים מקצועיים והיגיינה גבוהה. הרבדים הנל מתלכדים יד ביד וככה יוצרים בית עסק מצליח ובעל לקוחות נאמנים. מבקשים לדעת הכיצד לתת לקהל הלקוחות שרותים מובילים? מצ''ב התשובה:

מאת: אביטיולים בחו"ל17/01/131154 צפיות
לוטשים עיניים לבקר בברלין? ככה תגשימו חלומכם: כיום, מעצמות לדוג' אירופה שינו ממש את תנאי מתן האשרה. אי לכך, כדי לטייל בהן, צריך לעמוד בכמה שלבים. וודאי, פעם זה היה קל לזכות באשרת כניסה, מה שכן בתקופתנו, מוכרחים לחוות הליכים בכדי להצליח. אעפ''כ, תודות להכנה מוקדמת אכן ניתן לעבוד בארהב. סקרנים להבין איכה?

מאת: אביבתים משותפים17/01/131094 צפיות
כולנו צריכים אמבטיה מעוררת עם תום יום העבודה. אין ספק, כמעט כולנו שבים לדירתנו, רואים את המשפחה, מחממים מזון ומתרחצים. אך, פה ושם נבין שלא נשארו מי רחצה. למען האמת, אנו מתנסים ביום בו דוד השמש כלל אינו מחמם ובייחוד בלילות קרים...

מאת: אביבר ובת מצווה17/01/131037 צפיות
בשנות נעוריי, כל שרציתי לבת מצווה שלי הסתכם במסיבה קטנה מלווה בשירים יפים שאח שלי משמיע, קולה, במבות וילדים מהביה''ס. אך בימינו, עת שילדיי שלי הגיעו לשנת המצוות, קלטתי שהזמנים הינם שונים והאטרקציות ששימחו את דורנו בכלל לאו ישמחו את הדור הזה.

מאת: אביעיצוב15/01/131098 צפיות
מתנה זה שמחה! כי זה מפגן של רצון לשמח. ניתן לחשוב על מגון ענק של דרכים להפתיע, המבוסס על גורמים מובחנים- לדוגמת סוג המאורע, טיב הקשר, התקציב, העדפות ועוד. חלק גדול מהאנשים מקדישים מחשבה כאשר מדובר בבחירת המתנות, הרי יש חשיבות להביא אובייקט איכותי ושווה, לא איזה מארז כלשהו שיונח בארון מיותר ויהרס כולו, או לחילופין צרור נוריות שהולך לפסולת אחרי שהתיבש. אפשר גם לעשות הפתעה ולהעניק מתנה יוצאת דופן, נניח מארזי ירק טריים. זאתי הפתעה מתוקה, משמחת ואיכותית.

מאת: אבימחשבים וטכנולגיה - כללי15/01/131143 צפיות
במקרה שנעזרתם במתרגם בתקופה האחרונה, מובן שתפסתם שהתעסקות הינה נושא חשוב. המומחיות המתבקשת בשפות כמובן לא דבר ברור. תחום כזה כולל בתוכו לא מעט נושאים:

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182950 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172903 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172209 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172073 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173792 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174041 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171771 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica