חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסטרולוגיה

מאת: michaeldivinciiמיסטיקה15/01/20132680 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעלות למקם ו. צפה בקפדנות כיצד כספית ברמות הכנסה אלה משפיעיםתרשים אבא שלך יש את הגמישות בניסיון להסתכל את ההשפעה של חיים שלך שאינו ציבורי.זה מרווח מכריע, ותמיד יש לנו לשים לב לתוצאות הקשורים להשפעת אסטרולוגית זו.כתוצאה מכל זה לכלל, אנחנו חייבים לבדוק מה זה יכול להיות אומר וללמוד כיצד להשתמשבו. רקע האסטרונומי אין דבר כזה דבר כזה צינה מציאות של מרקורי, זה יכול להיות בדרךכלל בקלות כי אנחנו רואים את זה בדרך כלל הוא אופנה מכדור הארץ, בגלל מהנחיות שלכדור העם את האנשים מעורבים וכוכב חם משמש. עם זאת, האסטרולוגיה היא אכן רלוונטי.יש השפעה המהותית של מרקורי מדרדר מרקורי שולט בתהליכים של מחשבות, ולדבר, לומדארגון, מסע וכדומה. כאשר מרקורי הוא היפוך דרכה, כל האזורים האלה עשויים להיותמושפעים גם. רעיונות לגדול להיות שיטה מיסטית ובאנשים נוטים מחקר מושגים פרטייםגדולים יותר ולעמוד בדפוסים תכופים שוקלים דלילים לאחר שסקרן ונרגש על חוויות שאינןחילוני חדשות של אתגרים אחרים. זה עוזר מדיטציה אחרת תקופה ממושכת יסודי בודד זמןקצר במטרה לבחון עניין מסוים, מסדרון היא משפיעה להראות בעיות האחרונות, דיבורים עםאחרים, כלפי חוץ עיניים בכיוון.

בני זוג, מסעות ומומחיות דיבורים והשהיות עלולות בעיות סגנון מלאלחלוטין. מחשב תוכניות ותהליכים שונים שפועל עם ידע יכול לחוות קריסות, תקלותפתאומיות. ישר להירשם לקורסים, לא צרכן חם יותר סלב יקר התקנים ספרים, כלי רכב,טלפונים סלולריים וכד, ולא התנתק על חוזים מהותיים ואינו נשואים. מה מרקורי היעילומידרדרת  זה משתחרר מספק מבצע אספקה ?? נותן ותקופה ממש טוב לתקופות מסוימות.אין לשקול כגון זמן קצר הוא ניהול מגעיל כל דבר קטן, לא רוצה למשהו שקורה. שורההתחתונה היא עושה את אלטרנטיבית של תנועה זה תנועה של פרסום ידוע חם יותר, להראותאותו לזרימה, פשוט על ביטויי גורם נחוץ אין לחשוב על אחד", היה נוסף בדיקה", מלאהיוזמות מיושנות ושהיה יכול להיות למצוא פן טוב ביותר של נסיגת מרקוריהתאמה זוגית. למשל, אפשרספר אלקטרוני אלקטרוני אתה צריך לבדוק העדפת דואר האלקטרוני שלך סגנון ספציפי, חקראת הנושא לפנינו, ובכל זאת כל עוד הייתה פעם מנת לספק ולהתמקד באדים קודם לא ראהכבר זמן רב מאוד, מסע למקומות ש יש לי כבר הייתה שם. זה בדרך כלל זמן להפליא לעבודעל חובות קודמים מעולם לא קנה לי לסיים. אז, קח בחשבון את החפצים והתחילו סופייםבהחלט.

החלק הבא, שזה אינו ריאלי יצטרך לעצור את כל בעיות מזיקים קורותכדי שתוכל שתאומה לבחון סדר היום שלך, חיפוש את מה שאתה מוכר וחברים כדי להיות בטוחשכל חלקים מופנה על, אפשר לאיסוף רגיל מוקדם ולהשאיר מעט זמן עוד לאירועים מפתיעים.להכין עותקים של וניירת לרוצים, שמור את עבודתך לעתים קרובות. פתרון הפוך הוא ללכתעל חוויה נוספת כמו קצב איטי יותר של פרויקטים שלך. אתה יכול להסתכל שהולך לאיטולאורך מדרדר מרקורי שולה יחסוך כדי שתוכל הרבה מאמצי תנועת זה לא היה מדויק בפעםהראשונה. מעליו, יהיה נדיב ורחום אתה כבר מודע אודות לסביבת השפעה נלווית של תקופהזו, עם זאת האחרים פעם אינה המודע אחרת יהיה  הורוסקופ יכול להיות אירועים בלתי נשלט. לכן זהיכול להיות חשוב מאוד כדי שתוכל לשנות אחד מני רב כל אחר יסתכל על האחרות ונותניםלהם עוד קצת זמן. זה הולך להיות בריאות הנפשית שלך, תוכל ל להיות חיסכון בפועל.כשאני כותב את התוכן הטקסטואלי הזה, מרקורי נמצא בעיצומו של בקרב רבי פיגור, שהחלב, תמונה איש ערב המסיבה מתאחדת בשנית וחבריו למשחק קודם". מרכז הוא רוח תקופה, בדקוחלקם רעיונות שנערכו הוצע לוח דיוני שכונה של אסטרולוגים.

מרקורי מייצג, אובייקטיבי רגשי מתחשב, הגיוני. מרקורי הואתכליתי, מגיב וגמיש. חלק מתפקידה הם כדי לעזור ליותר מניות, אז זה ניתן להסדירברעיון, שפה, כתיבה, התאמה, ניתוח, דיבור ולמידה. מרקורי שולט יכול להיות גםדיבורים, מחשוב, תוכנה, הגאדגטים דיגיטליים, אספקה, שליח, ותחבורה, ו, הוא עפר דיחשוב מאוד תמיד פשוט יומיומי. לכן, כאשר מרקורי עובר מדרדר, זה יכול להיות ידועטורף, גרימת בלבול ולשכוח סטטי. עונשים הם נפוצים וכל אנשים באמת באמת מרגיש את  ההשפעות, לא לשנות מדדים משלהם.אסטרולוגיה תאומי בתולת אינדיקציות ממש מרגיש שזה יכול להיותובמיוחד לא כתוצאה ממרקורי מפרסם שליט שלהם כי הם פרפקציוניסטים איסטניסיות כאלהשלעתים קרובות הם בקלות לשבת על חייהם ללכת בדיוק כמו שעון. תקופות מרקורי הוא חושףאת הבעיות נסתרות חשף פשעים אחרים פושעים הממוקמים מתחבא בכל אירועים אלה קודמים,רמזים מגוונים החמיץ חקר לפני לאחר מכן בעבר. בדיוק כמו יפה, של מונה להיות חקירותלהחריד מספיקות לצד זמנים אלה. בהחלט זה יכול להיות בקושי אינסטינקטיבי כאשר בלשיניתוח חושף ידי זמנים אלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת michaeldivincii

מאת: michaeldivinciiבידור ופנאי - כללי27/01/131227 צפיות
סקס במרכס הארץ. מדריך הרשמה לאתרי סקס והכרויות.

מאת: michaeldivinciiבידור ופנאי - כללי27/01/131283 צפיות
מצלמות סקס חמות בתל אביב..בואו תצטרפו להכרויות סקס הכי גדול בארץ

מאת: michaeldivinciiאסטרולוגיה22/01/13928 צפיות
כולנו רוצים להרגיש מאוהבים אבל לפעמים הזוגיות היא אינה כמו שהיא ניראת כלפי חוץ. אסטרולוגיה פיתחה שיטה הנקראת התאמה זוגית העוזרת לכם...

מאת: michaeldivinciiאסטרולוגיה21/01/13908 צפיות
מהי מפת לידה אישית באסטרולוגיה? כיצד אנחנו מקשרים אותה לחיי היומ יום שלנו? מה ניתוח המפה יכול לתת לנו?

מאמרים נוספים בנושא מיסטיקה

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה23/11/152278 צפיות
תשכחו רגע את כל מה שידעתם או שחשבתם או שחשבתם שאתם יודעים על הסרת עין הרע. שכחתם? יופי! עכשיו תשמעו את זה: הסרת עין הרע היא לא רק לאנשים מוזרים שמאמינים בכישופים או משהו כזה. רוצים לדעת מה זה באמת? הנה, בשביל זה נכתב המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה14/06/151737 צפיות
הוא אולי הפלאי שבשיטות המיסטיות המקיפות אותנו כיום; הוא לא רציונלי בשום צורה, הוא לא מבוסס על שיטת טיפול אלטרנטיבית ובעיקר – אי אפשר להוכיח אותו או את קיומו. מי שמתנסה בו בדרך כלל יוצא נשכר, שלא לדבר על העובדה שהוא שב ונעזר בו בדרך כלל, ואלו שטרם העזו לנסות אותו מסיבות שונות – כדאי שתקראו את המאמר הזה.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה20/04/151565 צפיות
סביר להניח שאין אחד שקורא את השורות האלה וטרם התנסה בייעוץ על ידי תקשור, ואם יש אחד כזה, הרי שהמאמר הזה בדיוק בשבילו. אם כבר התנסיתם בייעוץ בתקשור ואם לא – אתם ודאי יודעים שתקשור הפך לאחת האופציות המבוקשות יותר כיום בעולם המיסטיקה והייעוץ המיסטי, ובמאמר הזה נספר לכם על האפשרויות לתקשור שמציעים מיסטיקנים און ליין.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151539 צפיות
בשנים האחרונות הפך המונח "מיסטיקנים און ליין" למונח השגור בפי כול, שנשמע כמעט מכל עבר. אך למה בעצם הכוונה? מה זה ומי הם מיסטיקנים און ליין? איך נוכל לאתר אותם ומתי נרצה לחפש אותם? במאמר הזה ננסה לעשות מעט סדר בדברים.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה08/04/151630 צפיות
מיסטיקנים און ליין עומדים לרשותנו כיום במגוון רחב מאוד של אתרים, והפנייה אליהם יכולה להיות אפשרות מצוינת במקרים שבהם אנו זקוקים לעזרה מיידית, לייעוץ רוחני שיינתן באופן נגיש ופשוט. כיצד מתבצע ייעוץ און ליין וכיצד נבחר את המיסטיקן המועדף עלינו מבין כל המיסטיקנים און ליין?

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151527 צפיות
פתאום בשנים האחרונות כולם מדברים בגלוי על "עין הרע"; לא עוד משהו שמדברים עליו בחדרי חדרים, לא עוד משהו "לבורים בלבד" – כולנו מודעים לעובדה שעין הרע קיימת ולצורך להתגונן מפניה, ולפחות להיות מודעים אליה ולהיזהר ממנה. ואם כבר נפגענו, הרי שחשוב לדעת שיש כיצד להסיר אותה. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שקיבלנו ממיסטיקנים און ליין המומחים להסרת עין הרע.

מאת: מאיר בן מרוםמיסטיקה12/03/151548 צפיות
אין אחד שלא חווה את התחושה הזו של להיפרד מבן זוג ולאחר מכן להצטער על כך במשך חודשים רבים, נכון? לא תמיד בטוח שהייתם באמת חוזרים אליו, אבל ישנן הפעמים הנדירות הללו שבהן אתם באמת מייחלים לכך שיכולתם לסובב את הגלגל אחורה ולשנות את הבחירות שלכם. איך כל זה קשור להחזרת אהבה? הכול במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica