חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גורים קנייה או אימוץ

מאת: אלי לויתחביבים15/01/20131097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם מעוניינים לאמץ גור? לפני שאתם מקבלים החלטה, יש כמה דברים שעליכם לדעת: האם אתם מעוניינים בגור מעורב או גור גזעי?

גור גזעי יש לרכוש בדרך כלל בבית גידול . לעיתים גם חנות חיות או חנות גורים מוכרת גורים גזעיים.

היתרון של גור גזעי הוא שההיסטוריה הגנטית והרפואית שלו ידועה.

החיסרון הוא שגור גזעי עולה יותר מאשר גור מעורב.

גור מעורב ניתן לרכוש ע"ח חנות גורים או חנות חיות.

עלותו נמוכה יותר מעלות של גור גזעי.

יש לקחת בחשבון כי לעיתים לא ניתן לדעת בוודאות איזה זנים יש בכלב, מה שעלול ליצור הפתעות בנוגע לגודלו הסופי של הכלב, אופיו וכדומה.

 

גורים זקוקים לתזונה בריאה ומזינה. יש להאכיל אותם רק במזון המיועד לגורים.

גורים אינם ניזונים מאותו אוכל ממנו ניזונים כלבים בוגרים, ממש כפי שתינוק אינו אוכל אותו המזון שאוכל אדם מבוגר.

מזון לכלבים מותאם לגיל הכלב, למשקלו ולגילו.

כמו כן, גם ההנחיות בנוגע למספר הפעמים ביום בהם מומלץ להאכיל את הכלב משתנות בהתאם לגילו, כאשר גורים (ממש כמו תינוקות) אוכלים מספר מנות ביום, רצוי בהפרשים קבועים, כאשר הוראות היצרן ששל סוגי מזון לכלבים ממליץ על פעם אחת ביום (מקסימום פעמיים) לכלב בוגר.

מזונות כלבים נבדלים זה מזה במרכיבים שהם מכילים, כאשר המזונות היקרים יותר, לרוב מכילים מרכיבים איכותיים ומשובחים יותר.

כך למשל, יש מזון הוליסטי לכלבים : ארת'בורן מזון הוליסטי, שמספק לכלב את התזונה הכי טבעית שיש. ארת'בורן קל לעיכול ומספק תחושת שובע לאחר כמות מזון קטנה יחסית.

לפני שאתם מבררים על חנות גורים שקרובה למקום המגורים שלכם- קחו בחשבון שגור יש לאלף ולחנך לעשיית צרכים מחוץ לבית- מדובר בתהליך שדורש התמדה וסבלנות.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא כי גור גזעי או מעורב, אינו חפץ ש"אפשר להחזיר". ברור, איש לא יכריח אתכם לגדל גור אם אינכם רוצים, אבל על מנת להימנע מעוגמת נפש לכם, לגור ואולי גם לילדים שלכם (אם הם מעורבים באימוץ הגור) עשו חושבים וודאו שאכן יש לכם את הרצון והיכולת להתמודד עם גידול גור.

זכרו שגורים גדלים והופכים לכבלים בוגרים בעלי תוחלת חיים של 12-17 שנה. במובן זה, מומלץ שהתכוונות האימוץ שלכם תהיה לפרק זמן זה.

בסופו של דבר, אתם נקשרים לכלב והוא נקשר אליכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לוי

מאת: אלי לויחיות מחמד30/09/133027 צפיות
כל מי שמגדל חיית מחמד זקוק לחנות חיות שתספק עבור חיית המחמד שלו את הטוב ביותר. כאשר אנו אומרים "את הטוב ביותר", הכוונה גם למוצרים איכותיים, גם לשירות מקצועי, וגם לאנשי צוות הבקיאים בנושא ויודעים להעניק ייעוץ מעמיק ונקודתי לבעיות או דילמות הכרוכות בגידול חיות מחמד.

מאת: אלי לויצימרים16/09/13966 צפיות
אמירים משופעת בשפע של צימרים המתאימים למגוון אירועים: החל מצימרים ליחידים, לזוגות, למשפחות וכלה בסוויטות לזוגות שניאו או שחוגגים אירוע מיוחד. הנוף הנשקף מאמירים והטבע הסובב אותו הם כמובן פינוק בפני עצמו, בפרט לאלו מכם שמגיעים מהערים הגדולות והתוססות ומעוניינים בחופשה שקטה ואינטימית, ובפסק זמן מהלחץ שבשגרה.

מאת: אלי לויריהוט 16/09/131121 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול ואפיה ובין אם בישול אינו הצד החזק שלכם: המטבח הוא הלב של הבית. חלק ממה שמקנה לבית "תחושה של בית", הם הריחות העולים מן המטבח, שוב, ללא קשר לסוג התבשילים שלכם. מה יותר ביתי מריח של כוס קפה מהביל או חביתה?

מאת: אלי לויהסרת שיער15/09/131033 צפיות
אם בעבר טיפוח הגוף ושמירה על אסתטיקה היו בעיקר נחלתן של הנשים, הרי שכיום המודעות לאסתטיקה חלה גם על אוכלוסיית הגברים, ולמרות ההבדלים בין המינים- שני המינים מקפידים להסיר שיער מיותר מגופם, ובצדק. כולנו מעוניינים בגוף מטופח, נקי למראה, חלק משיער מיותר- טכניקת הורדת שיער בלייזר היא הטכניקה המתקדמת ביותר כיום לצורך עניין זה.

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/131005 צפיות
כאשר אנחנו עוברים דירה, יש לנו הרבה מאוד משימות וקשיים ביורוקרטיים שעלינו לעבור בדרך עד שנגיע אל המנוחה והנחלה החדשה שלנו, כמו למשל לבצע שינויים בדירה אליה אנחנו עוברים.

מאת: אלי לויריהוט 12/09/131081 צפיות
אנשים רבים שואלים את עצמם (ואולי גם אחרים) כיצד נכון לומר? האם יש לומר מזרן או שמא מזרון הוא הצורה הנכונה? השאלה הפילוסופית הזו כמו סוגיות רבות אחרות היוותה מקור לדיונים רבים, ולאחרונה אף חברת המזרנים (או המזרונים?) פולירון ביססה את הקמפיין הפרסומי שלה סביב השאלה הזו, אז... איך באמת נכון לומר?

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/13985 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נדרש לבצע צילום ביוב, אולם המכנה המשותף לכולם הוא כמובן איתור הגורם לבעיה חוזרת ונשנית...

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161859 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162890 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162288 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152458 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica