חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום של קליפ חתונה

מאת: אביצילום15/01/2013958 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בפרסום היום רציתי לשתף איתכם הקוראים מספר התחבטויות והמסקנות שהתמודדתי איתן מתי שהייתי צריך לבחור חברת צילום מקצועית באוגוסט האחרון עבור חתונה של חבר. אני רוצה להסיק שלחלקכם היו את אותן תהיות שהיו לי ועבור רבים מביניכם עוד יחוו. התחבטויות פשוטות כמו: "כיצד בוחרים צלם" וגם אילו פרטים לברר - מסיבה זוכתבתי לכם מס' נקודות למחשבה:

בוק לבת מצווה

תחילה, קחו בחשבון שהענף רווי בנותני שירות שחלק מהם מקצועיים בצורה ניכרת ושיש מיומנים פחות מהותית. בדיוק בגלל זה, אתחיל בטיפ:נסו לחשוב קיים מישהו שהכרתי , כזה שהייתי ממש מורשם מהצילומים שלו. סגנון הצילום זה היבט חשוב אך קודם כל לאדם הנבחר מהותי שיהיה ניסיון ובקיאות בציוד וזו הנקודה שאפתח בה במאמר.

יכולת טכנית


צלם טוב- מוכרח להכיר ולשלוט בציוד צילום כך למעשה יוכל להוציא תוצאות טובות הן מבחינת טכניות נטו והן עיצובית. במקרה שלי, שהייתי צריך נותני שירות לאירוע שציינתי הכרתי המון אנשים בתחום בלי ידע מה שבהחלט נראה בתמונות שצילמו, השמרו לכם.

עם זאת, איך ניתן לוודא יכולות טכניות? להמון לקוחות אין ידע טכני למרות זאת לרובכם קיימת ראייה אסתטית (תנו לעצמכם מחמאה וקרדיט) שמאפשרת לכם להבחין מתמונה איכותית לתמונהחובבנית, אז אל תבדקו את הצלם בלשון המקצועית , לדוגמא המושג ISO אלא תראו אלבומים שלקח ב פרוייקטים קודמים - בחנו פרטים כגון זוויות.

נקודתי הבאה: ציוד מספק

בררו עם נותן השירות איזה פלאשים יעמיד לרשותכם. נותן שירות נחשב כדאי שיהיה הבעלים של ציוד מקצועי ואיכותי ללמגוון שימושים. מוכרחים צילומי חוץ ולא קיים לאותו עסק את האביזר הנלווה המתאים? בדקו והמשיכו לצלם אחר! תוכלו למצוא הרבה צלמי אירועים במדינת ישראל.

עלויות משוערות:
יש בחוץ היקף מחירים גדול אשר כולל את מן מס' השעות ישקיע אותו צוות בצילום ומסך התמונות שעליו לעבד ולהגיש לכם. על מנת לקבל נותן שירות מקצועי שיספק לכם איכות תמונה תהיו חייבים להפרד מ אלפי שקלים חדשים. יש אופציה לקחת לעבודה עסקים שהתחילו לאחרונה שיבקשו סכום נמוך בהרבה, אך אל תשכחו שהרגעים הללו לא ניתנים להחזרה לפיכך אני ממליץ להמנע מלהתפשר.

שיקול אחרון: אישיות.

אותו צלם יוצר אינטראקציה ביחד עם כמות גדולה של אנשים ומהותי שהוא יוכל ליזום קשר בינאישי טוב. למה זה הכרחי אתם תוהים? חשבו שמישהו שמשדר הרגשה רעה בעיניכם יבקש לצלם אתכם רוקדים... רוב האפשרויות שלאו דווקא תשתפו פעולה. עקב כך, הקפידו שצוות האנשים הינו אדיב כדי שהמוזמנים יגיבו אליו בחיוב

דבר אחרון, אם אתם חפצים את זה שבחרתי הקליקו ותקראו ב-קליפ חתונה באתר זהתחשפו לעודמידע והכוונה - באתר זהמצאתי את האדם שבחרתי, ממליץ בחום! בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין לי חתימה מעניינת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביאינטרנט - כללי17/01/131069 צפיות
במקרה והשתמשתם בחברת תירגום מזמן, בטוח שידעתם שתרגום הינו עניין מסובך. הבקיאות המתבקשת בניבים היא ללא ספק כלל לא ברורה. תחום כזה מתבסס על לא מעט מימדים:

מאת: אבימשפחה וזוגיות - כללי17/01/131227 צפיות
מאז ומתמיד תכננתי להיות בעל מסעדה שדואג לקלינטים: תוצרים ברי איכות, שרותים מקצועיים והיגיינה גבוהה. הרבדים הנל מתלכדים יד ביד וככה יוצרים בית עסק מצליח ובעל לקוחות נאמנים. מבקשים לדעת הכיצד לתת לקהל הלקוחות שרותים מובילים? מצ''ב התשובה:

מאת: אביטיולים בחו"ל17/01/131155 צפיות
לוטשים עיניים לבקר בברלין? ככה תגשימו חלומכם: כיום, מעצמות לדוג' אירופה שינו ממש את תנאי מתן האשרה. אי לכך, כדי לטייל בהן, צריך לעמוד בכמה שלבים. וודאי, פעם זה היה קל לזכות באשרת כניסה, מה שכן בתקופתנו, מוכרחים לחוות הליכים בכדי להצליח. אעפ''כ, תודות להכנה מוקדמת אכן ניתן לעבוד בארהב. סקרנים להבין איכה?

מאת: אביבתים משותפים17/01/131095 צפיות
כולנו צריכים אמבטיה מעוררת עם תום יום העבודה. אין ספק, כמעט כולנו שבים לדירתנו, רואים את המשפחה, מחממים מזון ומתרחצים. אך, פה ושם נבין שלא נשארו מי רחצה. למען האמת, אנו מתנסים ביום בו דוד השמש כלל אינו מחמם ובייחוד בלילות קרים...

מאת: אביבר ובת מצווה17/01/131038 צפיות
בשנות נעוריי, כל שרציתי לבת מצווה שלי הסתכם במסיבה קטנה מלווה בשירים יפים שאח שלי משמיע, קולה, במבות וילדים מהביה''ס. אך בימינו, עת שילדיי שלי הגיעו לשנת המצוות, קלטתי שהזמנים הינם שונים והאטרקציות ששימחו את דורנו בכלל לאו ישמחו את הדור הזה.

מאת: אביעיצוב15/01/131101 צפיות
מתנה זה שמחה! כי זה מפגן של רצון לשמח. ניתן לחשוב על מגון ענק של דרכים להפתיע, המבוסס על גורמים מובחנים- לדוגמת סוג המאורע, טיב הקשר, התקציב, העדפות ועוד. חלק גדול מהאנשים מקדישים מחשבה כאשר מדובר בבחירת המתנות, הרי יש חשיבות להביא אובייקט איכותי ושווה, לא איזה מארז כלשהו שיונח בארון מיותר ויהרס כולו, או לחילופין צרור נוריות שהולך לפסולת אחרי שהתיבש. אפשר גם לעשות הפתעה ולהעניק מתנה יוצאת דופן, נניח מארזי ירק טריים. זאתי הפתעה מתוקה, משמחת ואיכותית.

מאת: אבימחשבים וטכנולגיה - כללי15/01/131144 צפיות
במקרה שנעזרתם במתרגם בתקופה האחרונה, מובן שתפסתם שהתעסקות הינה נושא חשוב. המומחיות המתבקשת בשפות כמובן לא דבר ברור. תחום כזה כולל בתוכו לא מעט נושאים:

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182956 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172912 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172078 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174047 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171776 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica