חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכרות עם שירותי ליסינג:

מאת: רונן חזירכב17/01/2013814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכרות עם שירותי ליסינג:

עלות קניית רכב:

רכב עשוי להיות מוצר יקר במיוחד. הרבה פעמים לא ניתן לנהל חיי יומיום סדירים ללא רכב זמין ואפילו שני רכבים זמינים במשפחות של שני הורים עובדים וקרייריסטים. אז איך קונים רכב עם עלויות גבוהות כל כך?, שלא לדבר על עלות התחזוק עצמו הכוללת טיפולים שונים ורבים באוטו, מוסך כשצריך, ביטוח שעשוי להיות גבוה למדי ועוד. ובכן, השיטה הטובה ביותר לאפשר לכם לקנות רכב בתנאים נוחים וסבירים, תופרט בהמשך.

למה לא כדאי לקנות רכב?:

כמובן שרכב כולל הרבה מאד הוצאות. אולם, הסיבה האמיתית שבגינה השקעה ברכב היא לא רווחית בעליל, טמונה בערך הרכב שיורד בכל יום שאנחנו עושים בו שימוש. זאת אומרת, מחיר של רכב נקבע הן על פי שנת הייצור שלו והן על פי קריטריונים כגון- טסטים אחרונים שהרכב עבר, כמות הקילומטרים שהרכב נסע בפועל (משתנה חשוב מאד!). לכן, אם תקנו רכב חדש מהניילון עכשיו, עוד כמה שנים ערכו ירד באופן משמעותי. כדי לתת אלטרנטיבה לאלו שממש רוצים אוטו אך לא יכולים להרשות לעצמם- פנו לאפשרות של שירותי ליסינג.

מה זה ליסינג?:

ליסינג פרטי, ליסינג מימוני וכן ליסינג בכלל, הפכו להיות מילים ששגורות על הפה שלנו במהלך היומיום. חשוב להבין את השיטה של קניית רכב על ידי ליסינג. זה עובד כך- אתם בוחרים רכב בו אתם מעוניינים. אתם נותנים מקדמה על הרכב וממשיכים לשלם בכל דורש את היתרה בפריסת תשלומים רחבה ביותר של כמה שנים. לאחר שנגמרת התקופה של ליסינג פרטי / ליסינג מימוני- תוכלו להחליט אם אתם קונים את הרכב על ידי תשלום היתרה שנותרה לכם או שאתם מוכרים את האוטו ומתחילם שוב את תהליך ההשכרה.

שלב הטריד אין עבור ליסינג פרטי, ליסינג מימוני או ליסינג פרטי:

ישנה אפשרות שכיחה למדי, שאותה חברה שמאפשרת שימוש ברכבים שלה בשיטת ליסינג פרטי או ליסינג מימוני, תקנה בסוף התקופה את הרכב מהלקוח. את הכסף הזה, יוכל הלקוח לשים כמקדמה על הרכב הבא ולהמשיך בהתאם.  כך אתם יכולים לעקוף את ירידת המחירים של הרכב ולהמשיך עם רכב חדש לתקופה הבאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141214 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142561 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141595 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141334 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141231 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141330 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141258 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213825 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213956 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214137 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204604 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195570 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196264 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193506 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica