חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת בית אבות שהוא גם בית

מאת: כתיבת מומחיםגיל הזהב23/01/2013763 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בהרבה מאוד מצבים בחיים אנשים מחליטים שהם רוצים לעזוב את הבתים שבהם הם גרים, כי הם רוצים לעבור לחיות במקום כמו בית אבות. אין ספק שיש גיל שבו החברה של בית אבות יכולה להיות טובה, וכמו כן, דיור מוגן יכול לתת לאנשים מבוגרים את הרגשת הביטחון שלעיתים עלולה להיות חסרה בחיים בבית פרטי ולבד. בית אבות, כמו גם סוג כזה או אחר של דיור מוגן זה רעיון טוב מאוד, כי כך האנשים המבוגרים לא מרגישים לבד, ויש מי שדואג להם בכל שלב שבו הם עלולים להזדקק לעזרה.

איך לבחור את המקום

אם ההורים שלכם החלטתי שגם הם רוצים לעבור לחיות במקום כמו דיור מוגן, אתם צריכים לבחור ביחד איתם את המקום. יש משהו דומה בין בחירת הדיור המוגן ובין קניית דירה, כי אם כאשר קונים דירה מזמינים בדק בית יסודי, הרי שכאשר בוחרים את הדיור המוגן צריך לבדוק גם כן את המקום שאליו עוברים. מהותו של בדק בית היא לבדוק האם יש פגמים וכשלים בבנייה או במבנה, וכך גם כאשר אתם עושים סקר של בתי האבות בישראל, אתם למעשה בודקים היכן הוא המקום שיכול להתאים להורים שלכם בצורה הכי טובה. יש הרבה מקומות שיוכלו להתאים להורים שלכם, ולכן כדאי שתדעו מראש, פחות או יותר, מה אתם מחפשים ומה יכול להתאים להורים.

המיקום חשוב ביותר

המיקום של בית האבות או של הדיור המוגן שאליו ההורים שלכם עתידים לעבור חשוב לא פחות מאשר מה שהם יקבלו בו. אם המקום יהיה קרוב להיכן שגם אתם גרים או עובדים, תוכלו לנסוע לבקר אותם לא פעם ולא רק לעיתים נדירות, וזה יכול להיות מאוד מעודד עבורם. מעבר לכך, בימינו לא יהיה לכם קשה לבחור את המקום ולעשות השוואות, כי הרבה מהמידע תוכלו להוציא ישירות מאתרי האינטרנט של המקומות הרלוונטיים. אין ספק שאם תעזרו להורים שלכם לבחור את המקום יהיה לכולכם הרבה יותר נוח וקל עם המעבר לחיים במקום אחר וחדש אשר בו יש הרבה חברה.

 



תגיות המאמר: דיור מוגן, בית האבות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131112 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131240 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138627 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131304 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131148 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131156 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131267 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216106 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171853 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162019 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162137 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162053 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152039 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151706 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica