חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדרסים ביומכניים- מדרסים חכמים בהתאמה אישית

כל סוג של נעל מיוצר כסטנדרט לשיווק המוני. למרבה הצער ישנם כאלו אשר להם מבנה אנטומי שונה במקצת מהנפוץ באוכלוסייה והם אלו אשר יזדקקו למדרסים על מנת להימנע מפגיעה אורטופדית עתידית. מדרסים ביומכניים הינם מדרסים מותאמים אישית וזאת לעומת המדרסים הפשוטים יותר אשר אף הם מגיעים כסטנדרט ועלולים להחטיא את מטרתם בשימוש ארוך טווח.

הצורך של גוף האדם במדרסים

לכל אחד מאתנו מבנה אנטומי שונה של כף הרגל וכמעט שלא ניתן למצוא "כף רגל מושלמת" מבחינה אנטומית. מדרסים ביומכניים נועדו לקבע את הרגל במקומה בתוך הנעל אצל אנשים אשר סובלים מבעיות יציבה שונות אשר נובעות מבעיות של מבנה העקב והקשת כגון פלטפוס, אי סימטריה של מיקום העקב, קריסת הקשת הפנימית, בעיות בעצמות וכו'. מדרסים אלה מתאימים גם עבור ספורטאים אשר זקוקים לקיבוע מקסימאלי של הרגל בתוך הנעל על מנת למנוע פציעות ושפשופי עור בעת האימון.

התאמה אישית של מדרסים ביומכניים

מדרסים ביומכניים הינם מדרסים אשר מוכנים באופן מותאם אישית לכל לקוח. באופן זה ניתן להיות סמוכים ובטוחים כי לא משנה מהו מבנה הרגל או מהי הבעיה ממנה סובל הלקוח, עדיין יוכן עבורו מדרס שמתאים אך ורק לו ולמבנה כף הרגל שלו וזאת לשימוש ארוך טווח. על מנת לעמוד בייעודם לייצוב מקסימאלי של הרגל בתוך הנעל, על מדרסים אלו להיות קשיחים למדי ולהתמיד בקשיחותם לאורך זמן מבלי להתעוות. לשם כך מדרס ביומכני מיוצר מסוג מסוים של פלסטיק או מתרכובת פחמן חזקה ויציבה במיוחד (גרפיט).

התאמה אישית מוצלחת של המדרס תלויה באופן משמעותי בטכנולוגיה בה מודדים את כף הרגל על שלל רבדיה. מבין השיטות הבולטות לייצור מדרסים ביומכניים ניתן לציין:

  • שימושבתבנית רגל – יכולה להיות עשויה מספוג או מגבס. האדם עומד על פני המשטחומשאיר את תוואי כף הרגל שלו על פני השטח.
  • חיישןאלקטרוני – הלקוח עומד על פני משטח בעל חיישני לחץ וחום רבים. הנתונים זורמיםלמעבד המחשב והפלט מראה בדיוק רב ביותר את מבנה הרגל בדקויות המילימטר ומצביעגם על המקומות אשר דורשים התייחסות מיוחדת.

מדרסים ביומכנים הינם מדרסים חכמים וככל שנשכיל להשתמש בהם בהקדם כך נשמור על בריאות הרגל לאורך שנים רבות. חשוב לציין כי בין הסוגים השונים קיימים גם מדרסים אלגנטים שנועדו לשימוש עם נעלי עקב. למידע נוסף אודות מדרסים ביומכנים והשימוש בהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141553 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141315 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141165 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131236 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131271 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131312 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212845 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201427 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181328 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172603 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171749 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica