חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הן הדרכים להרוויח כסף מעבר לעבודה?

מאת: דיאנה בן צביאימון לכסף24/01/20131189 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנחנו יודעים שעל מנת להתקיים בעולם הזה, אנחנו צריכים כסף כי בלי כסף לא נוכל לרכוש את מה שאנחנו רוצים לרכוש - בין אם מדובר באוכל, דברים לבית, השכלה, ביגוד או כל דבר אחר. אבל איך ניתן להרוויח את הכסף?

רוב רובם של האנשים מכירים רק דרך אחת של להרוויח כסף - בדרך של עבודה כשכירים - עובדים במקום עבודה מסוים, ומקבלים כסף על כל שעה של עבודה. זאת אומרת, על מנת לקבל את הכסף אנחנו או לומדים מקתוע מסוים ועובדים לפי המקצוע או שעובדי בעבודה מסוימת שנותנת לנו משכורת חודשית. כלומר אנחנו מוכרים את הזמן שלנו בכסף, והרבה פעמים מדובר גם בסכומים מאוד קטנים שאנחנו מקבלים לשעה וגם בעבודה שלא נותנת לנו שום סיפוק.

היום אני רוצה לדבר על דרכים נוספות כיצד ניתן להרוויח כסף ולגעת בדרך אחת מיוחדת במיוחד שבה אני מאוד מאמינה, למרות שאולי היא לא תתאים לכל אדם על ההתחלה.

ישנם מגוון דרכים להרוויח כסף, במיוחד היום בעידן שלנו, בעידן האינטרנט. אני אגע בכל הנושא של האינטרנט גם כן בקצרה אבל לפני כן אני רוצה לשאול אתכם שאלה - האם יצא לכם לקרוא את הספר המדובר של רוברט קיוסקי - אבא עשיר, אבא עני?

הספר הזה בעיקר מדבר על דרכים אחרות של להרוויח כסף לעומת הדרך המקובלת והמוכרת על כלל החברה - עבודה. הוא מדבר על שוק ההון ועל ההשקעות בנדל"ן. כמובן שזה דרך מעולה לעשות כסף אבל כדי לעשות זאת, זה גם דורש לימוד, הבנה עמוקה של איך עושים זאת.

אלו הם דברים שלא מלמדים בבית ספר ולא באף מקום אחר אלא אם כן אנחנו בעצמנו מראים רצון ללמוד נושא זה לעומק. זה מה שנקרא - השכלה פיננסית, אחד התחומים המשמעותיים בעיניי על מנת להבין איך הכסף עובד ולא לעבוד בשביל כסף. על כל הנושא של השכלה פיננסית אגע באחד המאמרים הבאים, אסביר בדיוק מה זה ועוד.

מלבד הדרך של השקעות בשוק ההון ובנדל"ן, ישנה דרך של אינטרנט - היום יש תכניות רבות באינטרנט כמו תכניות שותפים, תכניות שיווק שמאפשרות להרוויח כסף בדרך אחרת, עם השקעת זמן מינימאלית. מה שצריך זה כמובן ללמוד איך התחום הזה עובד, להכיר אותו לעומק ולהתחיל ליישם.

והדרך הטובה שאני מאמינה בה זה דרך של לבנות את הערך של עצמנו, ללמד את האנשים מה שאנחנו למדנו, לעזור להם, לתרום להם וכך לקבל תשלום על זה. אסביר למה הכוונה בדיוק. לרובנו יש ידע בחיים, נסיון, אבל הרבה פעמים אנחנו לא מנצלים אפילו שליש מהידע הזה שיש לנו.

ידע זה משאב שלנו. מעבר לזה, לכל אחד מיתנו יש כישרונות וכישורים שמיוחדים לנו. במקומות עבודה בהם אנחנו עובדים המנהלים יודעים "לנצל" היטב ת הכישורים הללו על מנת לקדם את העסק שלהם כאשר אנחנו מתוגמלים בצורה מינימאלית עבורם.

אצל אחד זה יכול להיות כישורי מכירה, אצל השני יכולת אומנותית, אצל מישהו אחר יכולת הקשבה ודיבור עם אנשים. כל אחד יש לו משהו ייחודי לו. תשאלו את עצמכם - בעבודה שאתם נמצאים כרגע - מה הבוס שלכם מעריך הכי הרבה אצלכם ולמה כדאי לו להאשיר אתכם אצלו? בטוח יש סיבה!

אני מאמינה בדרך של להכיר את עצמנו, את ה"אני האמיתי שלנו", לבנות את הערך של עצמנו בתחום שקודם כל אנחנו אוהבים וטובים בו או רוצים לפתח ולשפר ואז להעביר את הערך הזה לאנשים אחרים- זה יכול להיות בכל תחום: מוזיקה, ריפוי, טיפול, אימון, הוראה, הדרכה, קוסמטיקה. בטח אתה שואל - אבל איך עושים זאת?

הדרך שאני מאוד מאמינה בה זה דרך האינטרנט. הכוונה להקים עסק אינטרנטי עם השקעה מינימאלת, ללמוד את התחום הזה כמובן ולהתחיל לייצר ערך, להעביר את הידע שלנו לאנשים שצריכים אותו. זה מה שאני עשיתי גם בתחום הריקוד והכושר וגם בתחום האימון והתפתחות אישית, יצרתי שני עסקים אינטרנטיים במינימום השקעה בעסק אבל מקסימום השקעה בלימודים.

אני יודעת שלא הכל ברור כרגע מה שאמרתי. ארחיב בנושא זה במאמר הבא. המטרה שלי כאן הייתה לחשוף לכם דרכים אחרות שקיימות על מנת להרוויח כסף, לפתוח את הראש שישנם דרכים רבות אחרות ויותר טובות על מנת לעשות כסף ולהגיע לשפע, ודרכים אולי יותר כיפיות שדורשות פחות זמן מבחינת העבודה ויותר לימוד.

מה שעשיתי כאן זה הרחבתי את המודעות שלכם וזו הייתה המטרה האוליטמטיבית שלי. מאמר הבא אגע יותר לעומק איך אפשר בעצם להקים עסק ינטרנטי מניב פשוט על בסיס הידע והניסיון שיש לנו, שזוהי דרך כיפית, מהנה ומאתגרת, שמצמיחה ומפתחת אותנו.

בינתיים, מוזמנים לכתוב תגובה או לשתף בתובנות.

אם אתם רוצים לקבל 10 סרטונים - טיפים בנוגע לכסף לגמרי בחינם ובמייל, מוזמנים להיכנס לאתר הבא, לרשום שם ומייל וכב הטיפים יישלחו אליכם.

http://www.dianabenzvi.com/landing/special-tips-about-money-and-abundanc

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151460 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151391 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151757 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151508 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151428 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141840 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143071 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא אימון לכסף

מאת: בנימין קלינגראימון לכסף03/04/205447 צפיות
קורונה- כלכלת העולם משתנת מענק לעצמאים חובה!

מאת: דרור אטריאימון לכסף19/10/182823 צפיות
הבנק סירב למשכנתא? מחפשים מה לעשות ואיך לצאת מהפלונטר? נעים מאוד, שמי מרטין ואני יועץ משכנתאות- אני מתמחה בהשגת משכנתאות במקרים הכי מורכבים, כאשר הבנק מסרב ואתם לא יודעים מה לעשות.

מאת: לילה בן הרוש אימון לכסף14/02/173305 צפיות
סביר להניח שכמו כולם, גם אתה עובד בשביל הכסף שלך. וגם אתה גדלת על מערכת אמונות שקשורות בכסף. כסף צריך לחסוך, כסף הוא לא הכל בחיים, כסף לא גדל על עצים וכו וכו. בעולם שבו אנחנו חיים "בעל המאה הוא בעל הדעה". לאנשים עם כסף מתייחסים אחרת מאשר לאנשים עניים.

מאת: איילתאימון לכסף20/01/163956 צפיות
טיפים - איך לצאת מהמינוס מאת עורך הדין רוני ברוש: לא קשה לחלום על זכיה בלוטו כפתרון של קסם ליציאה מהמינוס. עם זאת, כדאי הרבה יותר להשקיע בכמה צעדים אופרטיביים שיהיו יעילים

לשתול מחשבות, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, שכנוע אובייקטיבי, איך לטפל בהתנגדות מכירה, התמודדות עם לקוח, טיפול אישי, מורה רוחני: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין של שכנוע ומכירות ולהשפיע על אנשים וכו', והנושא הוא מתייחס לעניין של דיבור בצורה אובייקטיבית ודיבור בצורה סובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי ומה זה אומר סובייקטיבי? אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון מצד עצמו סובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון מצד זה שמתבונן בדבר. לדוגמא נגיד שבן אדם אומר "היום הטמפרטורה ...

איך ללמוד NLP, טעויות של שכנוע, איך ללמוד לשכנע, ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד שכנוע, איפה ללמוד NLP, מטפל רוחני, מומחה: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחת מהטעויות של אנשים שלומדים שכנוע לומדים NLP לומדים שכנוע, לומדים מכירות לומדים ניהול משא ומתן או בעיקרון לומדים כל תחום, כן אבל כרגע נתמקד כי מה שאני אגיד עכשיו זה נכון גם בכל תחום אבל כרגע נתמקד באנשים שלומדים את כל הנושא של שכנוע ומכירות ואחת הטעויות שלהם. ואחת הטעויות היא שאנשים שהם מנסים ללמוד שכנוע בעצם לומדים איך לשכנע ...

לא רוצה להתאמץ, עצלנות לעבוד קשה, לא מצליח לעשות כסף, רוצה כסף, לא מוכן להתאמץ, רוצה להיות עשיר, אימון אישי לחיים, מטפל רוחני: מה הסיבה שלך קשה לעשות כסף או שלבן אדם קשה לעשות כסף מה הסיבה? אחת מהסיבות הסיבה היא בגלל שאתה לא באמת רוצה כסף יש משהו שאתה רוצה יותר מכסף, בגלל שאתה רוצה אותו יותר מכסף לכן הוא דופק לך את הדרך להשיג כסף. עכשיו מה אתה רוצה יותר מכסף? חופש ובגלל שאתה רוצה חופש בגלל זה אתה לא מצליח להשיג כסף כי כל פעם כשאתה צריך לעבוד בצורה מסודרת בצורה מאורגנת אתה אומר ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica