חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דברים שחשוב לדעת בכל הנוגע לניקיון בית ומשרדים

מאת: רונן חזיניקיון31/01/2013657 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דברים שחשוב לדעת בכל הנוגע לניקיון בית ומשרדים

לכל אחד יש את התחומים בהם הוא מבין יותר ובהם הוא מבין פחות. עם זאת, ישנם תחומים שבהם רובנו ממש לא מבינים, אלא אם כן יצא לנו להתעסק איתם בעבר. ניקיון משרדים, ניקיון דירה חדשה וניקיון בתים בכלל הוא דוגמא טובה לכך. רובנו מפנטזים על כך שיבואו גמדים קטנים וינקו לנו את הבית ואת המשרד, אבל זה לא קורה ואנו נאלצים לשכור שירות של חברה לניקיון משרדים ובתים בלי שאנו מבינים בכך דבר וחצי דבר. מומלץ לקרוא את הכתוב מטה ולבחון מספר דברים עיקריים אשר חשוב לבדוק כאשר מחפשים חברת ניקיון למשרדים.

ניקיון הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. אף אחד לא רוצה לחיות בסביבה מלוכלכת ומזוהמת. כולנו מנקים ברמה כזו או אחרת את הבית שלנו ואת הסביבה שלנו. אבל לניקיון יש עוד פן חשוב מאוד, מלבד הצורך לחיות בסביבה נקייה: הניקיון משפיע על כל המראה של הבית שלנו ושל המשרד שלנו. עם זאת, ישנם הבדלים בסיסיים בין ניקיון משרדים לבין ניקיון דירה חדשה וריקה.

ניקיון משרדים

ניקיון משרדים עלול להיות דבר מסובך וקשה. למעשה, ביצוע ניקיון למשרדים מורכב מהמון פרטים גדולים וקטנים, שיש צורך לשים לב לכולם: ניקיון רצפה ושטיחים, ניקיון חלונות, ניקיון של האבק, ניקיון שולחנות משרדיים וכמובן עריכת סדר וארגון בבלגן שקיים לעיתים קרובות במשרדים. מכיוון שמדובר במשימה מורכבת, חשוב לבחור חברת ניקיון משרדים מקצועית ובעלת ניסיון. כמו כן, חשוב לסכם על כל המטלות במסגרת של ניקיון למשרדים, ולהתייחס לכל הפרטים הקטנים שאתם מצפים אליהם.

רישיונות וביטוחים

התחום של ניקיון למשרדים וכן ניקיון דירה חדשה עלול להיות מסוכן עבור העובדים בכך שעובדי ניקיון רבים נופלים במהלך עבודתם ושוברים איברים מגופם. אחרים שואפים חומרי ניקוי ונזקקים לטיפול רפואי. חשוב לברר כי החברה שמציעה שירות של ניקיון למשרדים או שירות של ניקיון דירה חדשה הינה חברה מורשת. כמו כן חשוב לוודא כי העובדים שעוסקים בתחום של ניקיון למשרדים מועסקים על ידי החברות כחוק ומבוטחים בביטוח הלאומי (ואם יש צורך בביטוחים נוספים), על מנת שלא יקרה מצב בהם הם ייפגעו ואנחנו נצטרך לשלם עבורם כיוון שהם לא היו מבוטחים בעת שהועסקו אצלנו.

טיפול בבעיות שמתרחשות בזמן אמת

אחד הדברים הנפוצים בתחום של ניקיון משרדים ובתחום של ניקיון דירה חדשה הוא בלת"מים – דברים בלתי מתוכננים שפתאום קורים. פתאום מגיע למשרד משלוח גדול אשר מותיר אחריו המון לכלוך. פתאום מחליטים לצבוע את הדירה החדשה וצריך לנקות היטב לאחר מכן. כאשר שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון משרדים יש צורך לוודא שהם מסוגלים להתמודד עם בעיות שמתרחשות בזמן אמת ולספק לנו את השירות שאנחנו צריכים.

ניקיון דירה חדשה – זבנג וגמרנו

לעומת ניקיון למשרדים, אשר נעשה באופן שוטף, ניקיון דירה חדשה הינו מעשה של "זבנג וגמרנו". לרוב, ניקיון דירה חדשה נדרש בתקופה לפני שנכנסים לדירה, לאחר שהסתיימו עבודות הבנייה, הצביעה והשיפוצים למיניהם. ניקיון דירה חדשה הינו מבצע של כמה שעות, בו נעזרים במכשירים שונים ובחומרי ניקוי חזקים על מנת להותיר דירה נקייה שיהיה נעים להיכנס אליה. כאשר בוחרים חברת ניקיון אשר תבצע ניקיון דירה חדשה יש לשים לב לחומרי העזר בהם היא משתמשת ולבדוק כי הם מותאמים לדירה שלכם ולא יפגעו בה.

כלים ומכשירים מתאימים

ניקיון למשרדים, כמו גם ניקיון דירה חדשה, דורש פעמים רבות הרבה יותר ממטאטא, סמרטוט ומגב. יש צורך בשואבי אבק, מכונות פוליש, חומרי ניקוי שונים בעלי תפקידים מגוונים וכן הלאה. כאשר שוכרים את שירותיה של חברת ניקיון למשרדים או לבתים, יש צורך לבחון שהם אכן מסוגלים לספק את המענים לצרכים הללו ולנקות את המשרד שלנו כמו שצריך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141591 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141229 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141328 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141257 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222912 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191665 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181628 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181419 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica