חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול פנים איכותי עושים אצל מקצוען!

מאת: רונן חזיקוסמטיקה31/01/2013830 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול פנים איכותי עושים אצל מקצוען!

סובלת מפצעים? עור שומני? אדמומיות?

האקלים הישראלי ידוע בנזק אשר הוא גורם לעור הפנים של הנשים בישראל. תלונות על פצעים, אדמומיות, יובש והתקלפויות של העור היא מנת חלקן של נשות ישראל ורבות מהן מחליטות לטפל בבעיה המטרידה (ולא רק אסתטית) ומפקירות את פניהן אצל מיטב הקוסמטיקאיות על מנת לשפר את המראה ולכבות את השריפה.

עם השנים הוכח כי טיפולי פנים הם בעלי השפעה אפיקטיבית במיוחד על העור של הפנים ומשנה אותו עד לכדי שיעור תוך זמן קצר ומומלץ מאוד להתנסות לכל מי שסובלת מבעיית עור.

חשוב לדעת כי טיפול פנים הוא אינו קסם, ולא תמיד הוא עובד על הפעם הראשונה וצריך סבלנות, אך היא בהחלט משתלמת לעיתים קרובות לאחר תקופת מה.

טיפול פנים- מאיזה גיל?

נהוג לחשוב כי טיפול פנים עושות רק נשים בגילאי העשרים ומעלה, אולם ככל שעוברות השנים הסטודיו של כל קוסמטיקאית רפואית מתמלא ביותר ויותר קליינטיות צעירות בגילאי העשרה אשר מבינות את חשיבותו של טיפול פנים טוב. טיפולי פנים נתן להתחיל מגיל שש-עשרה פחות או יותר, בגדול זוהי ההמלצה הגורפת משום שישנו שימוש בתכשירים שיכולים להיות לא בריאים לילדות אולם אם ישנה בעיית ער קשה אשר דורשת טיפול מגיל צעיר יותר מומלץ להיוועץ ברופא עור על מנת להחליט על טיפול פנים מתאים.

אל תתפשרו על פחות מקוסמטיקאית רפואית

אנשים רבים חושבים כי טיפולי פנים זה ליופי ותו לא.

למרבה הצער הטעות הנפוצה הזו גורמת לנשים רבות להגיע לידיהם של קוסמטיקאיות אקראיות אשר אינן מחזיקות בתואר קוסמטיקאית רפואית וגורמים לעצמם יותר נזק מתועלת, ממספר סיבות.

הסיבה העיקרית היא השימוש של קוסמטיקאית חובבנית לעומת קוסמטיקאית רפואית בחומרים כימיים אשר דורשים ידע והבנה רבה מה הם מכילים וכיצד פעולתם על העור.

קוסמטיקאית רפואית לומדת על העור, על שכבותיו השונות, על סוגיו ועל דרכי הטיפול המתאימות לכל אחד בהתם לרגישות שלו ולבעיה הנידונה וחשוב לזכור שרק קוסמטיקאית רפואית היא הכתובת הנכונה ביותר לטיפול בבעיות עור הפנים.

כיצד לשמור על עור הפנים?

על מנת לשמור על עור הפנים חשוב מאוד לזכור לשתות הרבה, גם בחורף.

כמו ככן, לא רק שתייה חשובה אלא גם תזונה נאותה שתכלול מינרלים וויטמינים. אם יש לכם מחסור בוויטמינים ניתן לשלים את המחסור על ידי נטילת תוספי תזונה.

חשוב מאוד ככלל לא לחשוף את העור לשמש הקופחת, בפרט את עור הפנים שהוא כה רגיש.

אם אתם נאלצים בכל זאת לחשוף אותו השתמשו במקדם הגנה עם אחוז סינון קרינה גבוה ואף בחבישת כובע רחב שוליים.

בנוסף, על מנת לשמור על העור רענן וצעיר מומלץ על פי צורך לעבור טיפולי פנים מקצועיים ואיכותיים שישוו לכם מראה שמח וזוהר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141591 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141229 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141328 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141257 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187266 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152557 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151945 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151791 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151882 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica