חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת והשתלת שיער

מאת: תומר אהרונסוןהסרת שיער06/11/2009923 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער - הרופאים מציינים שלא ניתן להגיע עדיין למסקנה בנוגע לשאלה האם הסרת השיער תיהיה לצמיתות, שכן מדובר בתחום חדש יחסית  ולא ניתן עדיין לבחון אם ההסרה תהיה לצמיתות. מה שדוואי לעומת זאת הוא שדילול השיער יהיה לתמיד, בנוסף, אופי גידול השיער, אם יהיה כזה, לא יהיה דומה למצב שלפני הטיפול . הרופאים מציינים שלכל אדם יש נתונים וגנטיקה שונה, ויתכן שאצל אחד אכן טיפול בהסרת שיער יגרום להסרת השיער לצמיתות, ואצל מישהו אחר זה יהיה לתקופה ארוכה אך לאחר זמן השיער יצמח בשנית, אבל גם כאן באופן מצומצם. התפתחות בתחום, הניסיון שנרכש, התפתחות בטכנולוגיה והתפתחות המכשירים (כיום- דור 4 של מכשירי לייזר) והעלייה באחוזי ההצלחה בטיפולים מספקים לנו את המידע ומוכיחים את ההתקדמות בתחום ולכיוון המטרה- הסרת שיער לתמיד.

לקראת טיפול השתלת שיער, תדרשו לבדוק אצל רופא עור, כדאי אצל מומחה בתחום של השיער, כי ההתקרחות ונשירת השיער שלכם באמת קשורה לפעילות ההורמון DHT ולא לגורמים אחרים נוספים. לאחר שהגעתם לרופא המנתח עם הפנייה (או בלי הפנייה אבל אחרי שוידאתם שהרופא הינו אמין ומקצועי, מסור ובעל תעודות והסמכה) דונו בניכם - הרופא יאבחן את ההתקרחות שלכם, ידאג לשתף אתכם בתהליך השתלת שיער שיתאים לכם, וכמובן יעריך את המספרשל טיפולי השתלת שיער שתדרשו לעשות בכדי להגיע לתוצאה מיטבית. חשובי לדעת, (גם בשביל שלא תתאכזבו) כי רק 60 אחוזים מהפונים לטיפול באמת נמצאים מתאימים להשתלת שיער, עדיף כי למטופל יהיה שיער כמה שיותר "שופע", באזור העורף ובצידי הראש.

 



תגיות המאמר: השתלת שיער, הסרת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הסרת שיער - אחד הכותבים ברשת אתרי המידע "טיפש".


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר אהרונסון

מאת: תומר אהרונסוןהסרת שיער31/10/09833 צפיות
מידע על הסרת שיער ותנאים הכרחיים לטיפול

מאת: תומר אהרונסוןהסרת שיער24/10/09845 צפיות
כל התשובות לכל השאלות בנוגע להסרת שיער

מאת: תומר אהרונסוןהסרת שיער24/10/09833 צפיות
מידע על טיפולי הסרת שיער

מאת: תומר אהרונסוןהסרת שיער03/10/09844 צפיות
מידע על הסרת שיער לצמיתות

מאת: תומר אהרונסוןבריאות ורפואה כללי19/09/09932 צפיות
מידע על הסרת השיער בלייזר

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818386 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184319 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142344 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142577 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144020 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144373 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148370 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica