חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חגורות גב ואביזרים אורטופדיים

כאבי גב הם גורם מוביל להפסד ימי עבודה. מבוגרים וצעירים בכל רחבי העולם המערבי סובלים מכאבי גב תחתון, כאבים בצוואר וכאבים בברכיים. העדר פעילות גופנית, משקל עודף וישיבה ממושכת מעודדים את התפתחות הכאב. חגורות גב ואביזרים אורטופדיים מביאות להקלה משמעותית בכאב. האורטופדיה מציעה טכניקות טיפול ואביזרים להקלה בסימפטומים. בכדי להביא לריפוי מלא של הבעיה יש לשנות את אורח החיים.

החלפת הנעליים האופנתיות בנעליים אורטופדיות תהיה צעד נכון לקראת ריפוי כאבי הגב. אלו שסובלים מכאבים בגב התחתון זקוקים לחגורות גב. מדרסים יהיו גם כן פתרון מתאים בעבור מבוגרים וילדים. את ההחלטה אלו חגורות גב ואביזרים אורטופדיים כדאי לרכוש מקבלים בהתאם לעצת הרופא. מיותר יהיה להשקיע מאות שקלים ברכישת אביזרים אורטופדיים ללא התייעצות מוקדמת עם אורטופד. יש לציין כי הביטוחים המשלימים בקופות החולים מציעים הנחות ברכישת חגורות גב ואביזרים רפואיים. אם יש ברשותכם הפנייה של רופא לרכישת האביזרים תוכלו ליהנות מההנחה.

חגורות גב למניעת פגיעה בחוליות

רבים סבורים כי חגורת גב משמשת להגנה על חוליות הגב במהלך עבודה קשה או נשיאת משאות כבדים. מומחים בתחום האורטופדיה לא מסוגלים לספק תשובה חד משמעית. יש שטוענים כי החגורות מספקות הגנה חלקית אל מול אחרים שטוענים כי אין כל משמעות לחגורות הגב. חגורות גב הן אביזר רפואי שמיועד לשיקום לאחר פגיעות גב או הקלה על כאבי גב שנובעים מלחצים על החוליות. אין כל בסיס מחקרי להמלצה להשתמש בחגורות גב להגנה על הגב ממאמצים פיזיים משמעותיים.

סוגים של חגורות גב

במחלקת האביזרים האורטופדיים חגורות הגב זוכות לפופולריות רבה. בכדי לתת מענה לדרישה הרבה מציעות הרשתות מבחר חגורות בטווחי מחירים משתנים. החגורות הפופולריות ביותר עשויות חומרים אלסטיים כאשר את החגורה מהדקים על המותניים מתחת לבגדים. הדגמים המתקדמים יותר משלבים גם רצועות לקיבוע ומניעת תזוזה. גם את החגורות הללו נהוג ללבוש מתחת לבגד. מעטות הן החגורות שיש ללבוש מעל לחולצה.

יתרונות של חגורות גב ואביזרים אורטופדים

היצרנים טוענים כי חגורות גב מאזנות את העומס שמופעל על חוליות הגב במהלך הרמת משאות כבדים ומעניקות לחוליות תמיכה בתהליכי החלמה. הרופאים ממליצים להשתמש בחגורות גב ושאר אביזרים בכפוף להוראות רופא לצד טיפולים רפואיים או טיפולי רפואה משלימה. רכישת אביזרים אורטופדיים ללא אבחון מתאים לא תביא תוצאות.

אביזרים רפואיים איכותיים שמיוצרים בהתאמה אישית בעבור כל מטופל מעניקים לגופו את התמיכה לה הוא זקוק. חשוב לציין כי שימוש באביזרים אורטופדיים אינו מעיד על חולי כלשהו. הגוף זקוק לתמיכה לאחר תקופות של מאמץ ניכר, במהלך הריון או בעיצומה של תקופת הגדילה. כאבי גב, כאבים בכפות הרגליים או נוקשות בצוואר מעידים על בעיה רפואית. התעלמות לא תפתור את הבעיה אלא תביא להחמרתה. בדיקת אורטופד והפנייה לרכישת אביזרים אורטופדים יביאו הקלה משמעותית ושיפור באיכות החיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתעניינת ברפואה אלטרנטיבית על גווניה השונים כמו גם במדעם, פסיכולוגיה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירי פלג

מאת: שירי פלגעיצוב11/05/141554 צפיות
המאמר הזה מיועד להורים שמעוניינים לעצב את החדר של ילדיהם ומחפשים רעיונות איך לעשות זאת באופן שישיווה לחדר מראה חם נעים וגם ייחודי ומקורי. הרשו לנו לשתף אתכם בפתרון מעולה חסכוני ואחד הפופלארים הקיימים היום בשוק והוא עיצוב חדרי ילידם באמצעות מדבקות קיר. מדבקות קיר הן ללא ספק הפתרון האידיאלי להורים שלא מעונייניפם להשקיע אלפי שקלים בציור קיר מקורי או בטפטים שילוו את החדר לשמך שנה שנתים שכן הילד גדל ואיתו משתנה הטעם ה

מאת: שירי פלגעיצוב פנים07/03/141320 צפיות
עיצוב נכון לבית הוא כזה אשר מייצג אתכם בורה הטובה ביותר. אם אתם אוהבים אלמנטים מיוחדים ומקוריים, מדבקות קיר לוח גיר, תשתלבנה נהדר בביתכם. את הכתוב על לוח הגיר שבמדבקה תוכלו לבחור ולשנות בהתאם לרצונכם. המדבקות משמשות לרישום הודעות לצד הטלפון, תזכורות לרשימת הקניות במטבח ושאר שימושים בכל חדרי הבית. מדבקות לוח גיר תהיינה מתנה נהדרת בעבור כל בית. הן מאוד שימושיות ומומלצות. הקפידו לרכוש מדבקות קיר איכותיות ותוכלו ליהנות מהן למשך זמן רב. גירים לרישום על לוח הגיר ניתן לרכוש בכל חנות למכשירי כתיבה או מו

מאת: שירי פלגעיצוב פנים21/01/141167 צפיות
כל הורה יודע כי הילדים הקטנים שלנו גדלים מאוד מהר. בכל שנה, הילדים צומחים בכמה סנטימטרים ומשתנים. מדובר בתהליך טבעי. אנו מעודדים את הילדים לאכול בריא, לשאוף אוויר צח ולצמוח לגובה. מדבקות קיר מד גובה תהיינה מזכרת נהדרת בעבור המשפחה כולה.

מאת: שירי פלגגינון12/09/131237 צפיות
המעבר לדשא סינטטי הינו מגמה שהלכה וגדלה בעשור האחרון בארץ בפיגור של כעשור אחרי מובילת החידושים הצרכניים, ארה"ב. הפופולאריות שלו נובעת בין היתר בגלל המגמה הירוקה ששטפה את העולם והעלתה את המודעות למוצרים ידידותיים לסביבה.

מאת: שירי פלגלימודי שפות09/05/131345 צפיות
אם הגעתם לכאן אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר ללמוד אנגלית אונליין? בעבור אלו שעדיין לא מכירים את כל היתרונות שמביאה עמה רשת האינטרנט נסביר כי אפשר ללמוד אנגלית במתכונת של קורסים מקוונים תוך צפייה בסרטונים, שימוש בעזרי למידה והדרכה צמודה של מורה מוסמך.

מאת: שירי פלגצרכנות28/04/131273 צפיות
הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי.

מאת: שירי פלגאופנה25/04/131313 צפיות
הביקיני זוכה לפופולריות רבה בשנים האחרונות, אך בכל זאת ישנן נשים שעדיין מעדיפות בגדי ים שלמים. כמעט בכל קולקציה תמצאי גם דגמים מיוחדים של בגד ים שלם. ננפץ את הסטיגמה ונבהיר כי בגדי הים הללו מתאימים לצעירות ומבוגרות כאחד.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212855 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201431 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181330 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181363 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171463 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172606 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171753 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica