חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד נוכל לתת לערך שלנו ביטוי דרך האינטרנט

מאת: דיאנה בן צביאימון עסקי09/02/20131115 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הקודם דיברנו על עולם האינטרנט, אמרנו שהיום ישנה הזדמנות מצוינת להשתמש בכלי המדהים הזה שנקרא אינטרנט ולבנות לנו עסק אינטרנאי מניב. הדבר חשוב הוא רק לדעת איך עושים זאת בצורה חכמה ונכונה.

ולא רק שנוכל לבנות עסק אינטרנטי אלא לבנות אותו על משהו שאנחנו מתחברים ואוהבים, לתת לערך שלנו לבוא לידי ביטוי דרך האינטרנט. בדיוק על החיבור הזה אני רוצה לדבר במאמר הזה.

לכל אחד מאיתנו יש ידע, ניסיון, כישורים וכישרונות שקיבלנו, למדנו, פיתחנו. אין אדם שאין לו את זה. אינטרנט מאפשר לנו לקחת את הידע ואת הניסיון שיש לנו, כישורים שפיתחנו ולמתג את עצמנו כמומחים באותו התחום בו יש לנו ידע רב. יכול להיות שעדיין אין לכם מספיק ידע אבל זה בדיוק העניין של השקעה בעצמנו, בניית הערך של עצמנו, לימוד והתפתחות אישית.

חשוב לזכור - הידע שיש לכם ישנם אנשים שמחפשים אותו ומוכנים לשלם הרבה כדי לקבל אותו. זה יכול להיות ידע בכל תחום בחיים. תנסו להיזכר על מה אנשים מתייעצים איתכם הכי הרבה? ולא סתם. כי הם מקבלים מכם תשובות שהם לא יקבלו באף מקום.

אז אם יש לכם ידע או כישרון מסוים, ויכול להיות שזה גם תשוקה שלכם או חלום שלכם, אז אינטרנט זוהי דרך מצוינת להוציא את זה החוצה. אז בוא נחלק את זה לשלבים:

דבר ראשון - לשאול את עצמנו מה אנחנו יודעים לעשות, במה אנחנו טובים, מוכשרים. דבר לא פחות חשוב , מתוך כל השימה הזאת לקחת 2-3 דברים שאתם באמת אוהבים ומתחברים מבחינה נפשית, רגשית, משהו שהייתם עושים בכיף.

דבר שני, אם חסר לכם ידע מסוים או צריך לפתח עוד קצת כישור מסוים, לקחת את זה כאתגר ולמצוא מקום איפה שאפשר לעשות זאת - אולי קורס, סמינר, סדנה ועוד.

דבר שלישי, לאחר שיש לכם כבר את התחום, להתחיל לבנות ערך של עצמכם באותו התחום - למתג את עצמכם כאדם שיכול לתת מענה ופתרונות על הצרכים של אנשים שבאים עם בעיה מסוימת.

לפני שנמשיך הלאה, בואו ניקח דוגמה - נניח שאתם מאוד אוהבים כלבים ואתם גם מאוד טובים עם כלבים, הם מקשיבים לכם, אתם כאילו מבינים את השפה שלהם. אתם מחליטים לקחת את התשוקה הזו לכלבים וללמד אנשים איך לתקשר עם הכלבים שלהם. כמובן, אם יש משהו מסוים שחסר לכם על מנת להשלים את הידע, אתם לומדים את זה.

עכשיו, נשאלת שאלה - איך בונים את הערך שלנו דרך האינטרנט? כאן בדיוק אנחנו עוברים לשלב הרביעי.  לאחר שבחרנו תחום שאנחנו מתחרים, אנחנו טובים בו, פיתחנו ידע וכישורים נדרשים במידת הצורך, מתחילים להבין איך עולם האינטרנט עובד ואיך הוא יכול לעזור לנו להעביר את הידע ואת המסר שלנו לאנשים שמחפשים מענה על הצורך שלהם.

זה מה שנקרא - שיווק באינטרנט בעזרת וידאו, בעזרת רשתות חברתיות, אתרי מאמרים, פורומים ועוד. על מנת שאנשים יגיעו לאתר שלנו, עלינו לעשות פעולות מסוימות. וידוע שהיום איפה רוב האנשים מחפשים מידע? באינטרנט. על מנת שגוגל יציג אותנו במנוע חיפוש, עלינו להתחיל להיות פעילים.

כמובן, לא אוכל לכתוב כאן במאמר קצר את כל התאוריה של איך שיווק באינטרנט עובד ואיך אפשר למתג את עצמנו כך שגוגל יתחיל להציג אותנו במנוע חיפוש אבל ברצוני שתבינו את השלבים. ככל שנהיה יותר פעילים ברשת אינטרנטית, כך גוגל יציג אותנו יותר.

שלב מאוד חשוב, על מנת שאנשים יבואו ויקנו מאיתנו, עלינו ליצור אמון אצלם. בשביל זה אינטרנט זו פלטפורמה מעולה כדי להעביר את הערך של עצמנו ולהראות לאנשים שמחפשים פתרונות לבעיות שלהם שאנחנו האנשים הנכונים שיכולים לתת מענה.

זאת אומרת, כדי שיתחילו להכיר אותנו ולסמוך עלינו ובהמשך כמובן לרכוש מוצרים ושירותים שלנו דרך האינטרנט,  עלינו קודם כל להעביר את הערך שלנו בעזרת חומרים שנפיץ בחינם - זה יכול להיות טיפים בעזרת סרטונים, מאמרים בעלי ערך, מענה על שאלות של אנשים בפורומים ועוד.

זה למעשה החיבור בין יצירת הערך של עצמנו לבין בניית עסק אינטרנטי שיתן לערך הזה לבוא לידי ביטוי. כמובן, הסברתי כאן את הכל בצורה מאוד כללית. אבל שוב, הכל עניין של ללמוד ולהתפתח, לקבל את הידע הנדרש כדי להגיע לאן שאנחנו רוצין להגיע.

מי שירצה לקבל יותר פרטים על איך עושים זאת, איך בונים עסק אינטרנטי ומעבירים את הערך של עצמנו, אשמח לתת הכוונה וליווי ואף להפנות לאנשים שמהם אני למדתי ועדיין לומדת שיכולים לעזור לכם בתחום.

מקווה שנהניתם מסדרת מאמרים זו בנוגע לכסף וניהול כלכלי, וזה פתח לם קצת את הראש לגבי איך להסתכל על העולם שלנו, ישנם המון הזדמנויות עסקיות שיכולות להביא לנו הרבה כסף, להיות מודעים לכך, פתוחים בראש, עם רצון למוד ולהתפתח, להכיר עולמות חדשים.

ואשמח כמובן להיות לעזר. שיחת היכרות של חצי שעה תקבלו בחינם J

דיאנה בן צבי

מורת דרך להגשמה עצמית

054-7582076

Diana.benzvi@gmail.com

www.DianaBenZvi.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151463 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151393 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151762 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151511 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151429 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141846 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143075 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193611 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173782 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174129 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162595 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica