חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאפיינים של רמקולים שקועים

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים11/02/20131274 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רמקולים שקועים - מאפיינים רמקולים שקועים הם רמקולים המוטמנים בתוך הקיר ולכן אינם תופסים מקום ואינם פוגעים באסתטיקה של החדר. ישנם מאפיינים שונים של רמקולים שקועים ומומלץ להכירם לפני שבוחרים ברמקול הרצוי. מרכיבים של רמקולים שקועים המשפיעים על הסאונד כמובן שבראש ובראשונה, כאשר רוכשים רמקולים למערכת שמע ביתית, חשוב שאיכות הסאונד שלהם תהיה גבוהה ושהם יעשו את העבודה שלשמה נרכשו נאמנה. מרכיבים משמעותיים לאיכות הסאונד: מספר פיצולי התדר (דרייברים): הדרייברים הם אלה שאחראים לעושר ועומק הצליל שמפיקים הרמקולים. ככל שהרמקול מכיל יותר דרייברים כך עושר ומגוון הצלילים שהוא יכול להפיק עמוק ורחב יותר. רמקולים רגילים מכילים שני דרייברים, שאחראיים להפקת הצלילים הגבוהים והנמוכים. כאמור, רמקולים שמכילים מספר גבוה יותר של דרייברים יוכלו להגיע לדקויות צליל רבות יותר, עד לתחושה של אולם קונצרטים או של האזנה למוסיקה חיה. טווח התדרים: על מנת שאיכות הצליל שמפיק הרמקול תהיה גבוהה יותר, כך צריך להיות טווח התדרים גדול יותר. רוב הרמקולים נותנים טווח תדרים טוב בצלילים הגבוהים. השוני בין הרמקולים נובע בטווח התדרים הנמוך. ככל שטווח התדרים הנמוך רחב יותר, כך תהיה איכות הצליל שהרמקול יפיק עשירה וגבוהה יותר. צורות של רמקולים שקועים רמקולים שקועים מלבניים: זהו הסוג הסטנדרטי של רמקולים אלה. צורה זו מותקנת בעיקר בקירות. רמקולים שקועים עגולים: רמקולים בעלי צורה מיוחדת המותקנים בעיקר בתקרה ונראים כמו מנורה. סוגים של רמקול שקוע רמקול שקוע שיוצא מהקיר: רמקולים אלה שקועים בקיר ואינם נראים בזמן שהמוסיקה אינה מופעלת. ברגע שהמוסיקה מופעלת, חיישן המותקן ברמקולים גורם להם לצאת החוצה ולפנות לכיוון ההאזנה כדי למקסם את איכות הסאונד. רמקול סמוי: רמקולים אלה מכוסים בשכבה דקה של טיח וצבע, כך שהם אינם נראים לחלוטין למתבונן מן החוץ. הקיר נראה נקי וחלק מבלי שיעורר חשד כי מוטמנים בתוכו רמקולים. אלה הרמקולים השומרים על האסתטיקה של החדר באופן המרבי. רמקול בעל הגנה מפני רטיבות: רמקולים אלה מתאימים במיוחד לחדרים מרובי לחות כמו אמבטיה או מטבח. מי אמר שצריך לוותר על מוסיקה כאשר מתקלחים או כאשר מבשלים? הרמקולים כוללים הגנה מפני לחות שמאפשרת להציבם בבטחה בחדרים אלה. רמקול עגול: רמקול מסוג זה מתאים במיוחד להטמנה בתקרה. בצורה זו הוא אינו נראה כמעט כלל למי שנמצא בחדר. רמקולים שקועים ניתן למקם במקומות שונים בבית אחד היתרונות של רמקול שקוע הוא שניתן למקמו במקומות רבים ושונים בבית: במטבח, בסלון, חדר השינה, באמבטיה, ואפילו בחצר, כאשר הרמקול מוטמן בתוך סלע המיועד לנוי. בחירת רמקולים בעלי איכות צליל גבוהה ותכונות שמתאימות לצרכי הלקוח, מבטיחים הנאה מהאזנה למוסיקה בבית. נכתב ע"י צוות סטריאו סאונד 052-9097651

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צוות sitelinx.co.il, שירותי בנייה וקידום אתרי אינטרנט מקצועיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמיר פרל

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: תמיר פרלאבטחת הבית04/12/171940 צפיות
אם יש לך מצלמות אבטחה סביר להניח שאתה לא רוצה שהן ייפגעו או ייהרסו. כנראה גם ניתן לומר בבטחה שאתה לא רוצה שמצלמות האבטחה שלך ייגנבו. אף על פי שמאוד נדיר שפושעים יגנבו מצלמת אבטחה במקום לפגוע בה, זה לא בלתי אפשרי.

מאת: תמיר פרלטלפונים סלולריים11/06/154146 צפיות
על היתרונות בפיתוח אפליקציות Native עבור ארגון ו\או עסקים. עם כל ההתפתחות הטכנולוגית והבחירה הרחבה בשימוש בסמארטפונים וטאבלטים לצריכת מידע, מעולם לא היה זמן טוב יותר לשקול פיתוח אפליקציה לעסק שלך.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים11/06/153632 צפיות
מצלמת אבטחה היא כלי טכנולוגי יעיל ביותר שמסייע באבטחת משרדים ומקומות עבודה למיניהם, מוסדות ציבוריים, בתי אב פרטיים, אזורי מפגש הומי אדם כגון גנין ציבוריים, תיאטרונים ועוד. השוק מציע מגוון רחב של סוגי מצלמות אבטחה, במאמר הבא נסקור את הסוגים.

מאת: תמיר פרלצרכנות16/09/141330 צפיות
איך תבחרו זרועות ברקן טובות? יש כמה פרמטרים לבחירת זרועות ברקן טובות. הראשון והחשוב מכולם הוא בטיחות! בטיחות! בטיחות!

מאת: תמיר פרלצרכנות05/03/141274 צפיות
מערכת קולנוע ביתית מורכבת מכמה מרכיבים בסיסיים. בכל אחד ממרכיבי המערכת ישנם קריטריונים אותם חשוב לבדוק לפני שבוחרים ורוכשים את המוצר עצמו. להלן פירוט של המרכיבים השונים במערכת קולנוע ביתית והקריטריונים לבחירתם.

מאת: תמיר פרלביקורות מוצרים04/05/137915 צפיות
מבלי שנשים לב חיינו מלאים בזרועות תלייה לשימושים שונים. זרועות התלייה משמשים אותנו לכל מיני מטרות ועיקרן הן נוחיותן והחיסכון במקום שהן מאפשרות. זרוע לטלוויזיה לדוגמא הוא מתקן נפוץ שניתן למצוא כמעט בכל בית ובשימושים רבים. חשוב להבין את שימושיהם השונים של זרועות תלייה בכדי לקבל מושג לגבי מיקסום חלל החדר ונוחיות המשתמש במכשירי החשמל השונים.

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192903 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173199 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161828 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161686 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161650 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161773 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161776 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica