חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס מסחר במט"ח

מאת: עינבמט"ח09/11/20091136 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסחר במטבע חוץ, או פורקס, הינו למעשה רכישת מטבע אחד ומכירה של מטבע אחר בו זמנית. מסחר במט"ח יכול להביא עימו אפשרויות לרווחים גבוהים, כאשר אנו מוכרים מטבע שערכו עומד לרדת או קונים מטבע אשר ערכו עומד לעלות. עם זאת, בניגוד להשקעות או חסכונות סולידיים יותר, מסחר במט"ח יכול לגרור גם הפסדים כבדים עד כדי 100% מסך ההשקעה.

משום כך, חשוב ביותר ללמוד את עולם הפורקס ולתת את הדעת על חוקיו. לאלו מבינינו אשר התייאשו מרווחים של רבע אחוז על פקדונות מסורתיים בבנקים השונים, מציע שוק הפורקס השקעה המניבה רווחים אטרקטיביים במיוחד. השקעה זו תהיה כדאית רק במידה ומנהלים את המסחר במט"ח באופן מלומד.

מהו פורקס או מסחר במט"ח?


מסחר במט"ח, כמו השקעות רבות בתחום הבורסאי, הינו הימור שעליו להיות מלומד ומחושב עד כמה שניתן. בתחום זה של מסחר בפורקס, אדם מחזיק ברשותו מטבעות שוני, וסוחר בהם, כאשר הוא מוכר את אלה שהוא מאמין שערכם ירד ורוכש כאלו שהוא מאמין שערכם יעלה.

בשל הגלובאליות של שוק הפורקס, מסחר במט"ח מתרחש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע וחלק מן העסקאות בשוק פורקס הינן עיסקאות לטווח קצר, בעלות סיכון גבוה. שערי המטבעות השונים בשוק הפורקס, נקבעים על פי ההיצע והביקוש שלהם. אלה מושפעים גם ממצב האיזור הגיאוגרפי שבו משתמשים פיזית במטבע המדובר. לדוגמה - היחלשות הדולר עשויה לבטא את היחלשותה של הכלכלה האמריקאית כולה, כמו שהתחזקות היין היפני עשוייה ללמד על היציבות של שוק המסחר היפני בעולם כולו.

פורקס - לימודים להכשרת משקיעי מסחר במט"ח


לימודים איכותיים של מסחר בפורקס, ילמדו לא רק כיצד לבצע השקעות מסוגים שונים בסביבות שונות, אלא גם (ואולי בעיקר) יחשפו את התלמיד לשיטות שונות של חיזוי והערכה עבור מסחר במט"ח. לימודים מן הסוג הזה ידברו על גרפים ושיטות בעלות היסטוריה ופופולריות, שיהוו שיקול משמעותי בהחלטה כיצד לנהל מסחר במט"ח, איזה מטבע למכור ואיזה לרכוש.

ישנן מסגרות רבות של לימודים עבור מסחר במט"ח, החל מקורסים קצרים ללימודי שוק הפורקס (המיועדים בעיקר עבור אנשים בעלי ידע קודם בתחום ועבור מי שמעוניין לסחור בשוק פורקס באופן פרטי) וכלה בהכשרת ברוקרים עבור שוק הפורקס. ברוקרים בשוק הפורקס, מורשים לנהל או לאפשר ניהול חשבונות מסחר גם עבור לקוחות.

כיצד בוחרים קורס לימודים עבור מסחר במט"ח?

מסחר במט"ח הינו אחת הבחירות הנבונות עבור השקעת כספים פנויים והאפשרויות להרוויח ממנו הינן אינסופיות. עם זאת, חשוב מאוד לבחור לימודים איכותיים בתחום ולהשקיע זמן וכסף בלימודי הנושא והבנתו לעומק. אדם שיודע ומבין, ירוויח יותר ממשקיע חובב בשוק מסחר במט"ח.

ראשית, חשוב להבין מהי מטרת הלימודים. האם אתם מעוניינים להשקיע את כספכם בלבד? האם אתם מעוניינים להפוך את שוק הפורקס למקצוע שלכם? אין ספק כי מדובר פה בשני סוגים שונים של לימודים ולימודי מסחר במט"ח עבור ברוקרים (שהמקצוע שלהם הינו השקעה בשוק הפורקס) מסתיימים בבחינה לא פשוטה על מנת לקבל את תעודת המקצוע.

בנוסף, חשוב להבין איזה סוג של לימודים מתאים יותר לצרכים שלכם - לימודים במסגרת פרונטאלית, או אולי דווקא לימודים באינטרנט מול הרצאות מוקלטות וספרים? ייתכן ואחד הכלים שיסייעו לכם ללמוד את שוק הפורקס יהיה תיק השקעות וירטואלי שבו תוכלו להשקיע כספים וירטואליים וללמוד כיצד מנהלים השקעות בשוק הפורקס. בכל אופן, חשוב להקפיד וללמוד שיטות טובות ויעילות לבחינת רווחיות ההשקעה.

טיפים למתחילים

מסחר במט"ח הינו תחום שוקק המנוהל, על פי רוב, מהמחשב בבית. מסחר זה כולל עלויות פעולה ומס על הרווח. חשוב לקחת בחשבון עלויות נוספות כאלו בזמן ההשקעה, על מנת להחליט מה יהיה סכום הכסף שאותו תייעדו להשקעה. בנוסף, לא ניתן לנהל חשבון פורקס מבלי לבחור ברוקר שיאפשר לכם גישה לתוכנת ניהול חשבונות מט"ח.

מסיבה זאת, חשוב לבחור ברוקר שיאפשר לכם תוכנה נוחה, שירות אמין וטוב ואם אפשר - גם סטטיסטיקות, היסטוריה,  ופרטים שונים אודות מטבעות, אשר יעזרו לכם להתמצא בהשקעות שלכם בשוק הפורקס. דבר נוסף שכדאי לדעת בנוגע להשקעות במט"ח, הוא שברוקרים נוהגים לאפשר מינוף למשקיעים דרכם. מינוף זה יאפשר לכם להשקיע 100$, ולהרוויח כאילו השקעתם 500$ ובעצם להגדיל את הרווחים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתיבת מאמרים לאתרי אינטרנט בשיתוף אינדקס אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינב

מאת: עינבמתכונים ואוכל - כללי27/02/111554 צפיות
סתם קפה או קפה קפה? מה אתם יודעים על רשת בתי הקפה המובילה בישראל?

מאת: עינבהפרעות קשב וריכוז14/12/101619 צפיות
בריאות הנפש - הכנס השנתי הראשון של ה-ADHD מגיע לישראל...

מאת: עינבוטרינריה11/10/105807 צפיות
החתול שלך סובל מתולעים? כיצד מזהים תולעים? האם זה מסוכן לחתול או לבני אדם?

מאת: עינבחוק ומשפט - כללי03/10/102086 צפיות
קיבלת פסק דין אחרי משפט ארוך אבל הצד המפסיד מסרב לשלם? בואו לקרוא על מימוש פסק דין בהוצאה לפועל...

מאת: עינבהחזרי מס20/09/101468 צפיות
האם בדקת פעם האם הנך זכאי/ת להחזרי מס? האם אתם יודעים כי יותר מ-55% מהשכירים במשק זכאים להחזרי מס?

מאת: עינבתוספי מזון24/08/105664 צפיות
מטרנה ותוספי תזונה לתינוקות - מידע רפואי ובריאותי לאם ולילד...

מאת: עינבראיית חשבון15/08/103596 צפיות
אם את או אתה מנהלים עסק בטח שאלתם את עצמכם מה תפקידו וסמכויותיו של רואה חשבון CPA בישראל?

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152456 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151976 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141953 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141853 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica