חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נמאס לכם מהבני זוג?

מאת: משה יוניגישור ובוררות18/02/2013943 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תובעים או נתבעים? כמעט שלא תמצאו ישראלי שלא נזקק לייעוץ משפטי בעשור האחרון, בשחייה אנחנו לא משהו אבל בתביעה כן! ואי אפשר להיות מופתעים יש מספר גדול יותר של עורכי דין מכל מקום אחר בעולם.

למה אנו זקוקים לעורכי דין? לדוגמה: בענייני עסקים וגם נושאים אישיים כמו ענייני גירושין הסכם גירושין ועוד. ולכן, אם אתם בצרה כדאי למצוא עורך דין טוב!.

מחפשים הגנה משפטית? מה חשוב לדעת שמחפשים עורכי דין גירושין? עצות, דגשים חשובים ופרטים רבים בכתבה הבאה.

יש לכם חברה פרטית? כל אחד מאיתנו רוצה להצליח בעולם העסקים ובאמצעות השילוב של תכנון מוצלח בצירוף של קצת מזל, החלום להקים עסק משגשג יכול במהירות להפוך למציאות. אבל כל עסק מצליח צריך ליווי משפטי מקיף ולכן בכל החלטה חשובה גם הקטנה ביותר ובטח אם אתם נתבעים או במקרים בהם אתם תובעים אחרים כדאי שלצידכם יהיה עו"ד מוביל.

בעיות בזוגיות- ביחסים יש סיבות רבות עשויות לעורר בקעים בחיי הזוגיות, מבגידה ולעתים עד אלימות. לרוב להיפרד זה הפתרון הרצוי להורים ולכל בני המשפחה. עורך דין שמנוסה בתחום יכול להציע את כל הכלים לגמור את הקשר בצורה נכונה וגם זה משהו.

גישור גירושין- פתרון די יעיל שרבים נעזרים בו בעיקר בשביל לפתור בעיות בזמן קצר. תהליך שכזה לא יכול לגשר על כל פער ושלא כל בעיה עסקית, אישית או אחרת תסתיים בפתרון מוסכם. הכל כרוך במאמץ משותף בהנחייה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים ולגישור על פערים.

צריכים מומחה בתחום? עשו בירור אולי מישהו מהקרובים אליכם מכיר איש מקצוע בתחום. יש סיכוי גבוה שאחד מהם השתמש בשירותי עו"ד טוב לאחרונה חוות דעת ממקור ראשון הן הכי כנות ואביקטיביות. ובכל זאת- בדקו חוות דעת על עו"ד באתרים רלוונטים לפני שתשלפו את הארנק.

היום יש המון אנשי משפט, והם מטפלים בתחומים שונים לכן לפני פגישה עם איש מקצוע חשוב לברר האם משרדו בעל ניסיון בתחום הנוגע אליכם. לא כל אנשי המקצוע בעלי התמחות בכל סוגי השירותים המשפטיים. מה עוד? בהצלחה!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131464 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131217 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131178 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131239 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יוניספרות13/03/131170 צפיות
יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי,

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131245 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131217 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאמרים נוספים בנושא גישור ובוררות

מאת: tiloniגישור ובוררות11/02/181588 צפיות
כשבאים לדון בנושא גישור לאחר בגידה, עולה השאלה האם לתת מקום לאמוציות ולהבעת רגשות או שמא יש להישאר מקצועיים ודידקטיים ולהתעסק רק בתחום החוזי של הסכם שלום בית או גישור?

מאת: tiloniגישור ובוררות04/01/181532 צפיות
הפנייה הראשונית אל המגשר היא פנייה טלפונית של אחד מבני הזוג אל מגשר מקצועי השייך לרשימת המגשרים המורשית של משרד המשפטים, למרות שאין חובה חוקית להיכלל ברשימה זו, הרי שמוטב לפנות לאיש מקצוע מוסמך ואמין.

מאת: tiloniגישור ובוררות01/12/171696 צפיות
כאשר הנישואים שלנו מגיעים לסיום אנחנו צריכים להחליט מהי הדרך הכי טובה להיפרד. תהליך של גישור גירושין יכול לסייע לנו להתגרש באווירה טובה וחיובית יותר

מאת: shlomy גישור ובוררות17/07/161854 צפיות
גירושין הוא אחד המאבקים הקשים הדורש משאבים נפשיים וכספיים רבים, הליך גישור בגירושין מבטיח לשני הצדדים את כל הזכויות בתהליך מהיר בלי בירוקרטיה והוצאות מיותרות

מאת: דוד סונינוגישור ובוררות24/06/152628 צפיות
המאמר מבוסס על עבודת הגמר שלי משנת 1990, ועל קורס שהעברתי באוניברסיטה בנושא. עבודת הגמר שלי היתה אבן דרך לביסוס מערכת הגישור. אולם תהליך השלמה שונה מתהליך הגישור. המאמר מנסה לשרטט את הדרך היעילה כדי לפתור באופן סופי סיכסוכים.

מאת: שירלי אנגלמןגישור ובוררות16/06/152108 צפיות
עו"ד שירלי אנגלמן, עורכת דין גירושין וענייני משפחה, מגשרת ומנחת סדנאות מתגרשים. (לשאלות וליצירת קשר בדואר אלקטרוני: s.mishpati@gmail.com ) (למאמר המלא ומידע נוסף באתר אינטרנט: www.get-net.co.il ). טלפון: 077-2010-298.

מאת: Yoniגישור ובוררות21/05/152525 צפיות
הדרך הנכונה והבריאה ביותר להתגרש היא חתירה אל הסכם המשרת את טובת שני הצדדים, הסכם הוגן המוסכם על שני הצדדים ומבוסס על גישור ותקשורת תקינה. כאשר שני הצדדים משתפים פעולה על התהליך, נכונים לפשרות ופועלים לסיום מהיר של התהליך הדברים יהיו הרבה יותר פשוטים בעבור שני הצדדים. חשוב להבהיר כי גישור גירושין משרת את טובת שני הצדדים, המגשר מחויב בהתייחסות שווה לזכויות של שני הצדדים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica