חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקירה שבועית - נאסדק ודאו ג'ונס

מאת: רון בורנשטייןשוק ההון09/11/2009794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדד דאו-ג'ונס

המדד אמנם המשיך בעליות שערים, תוך שהוא ממשיך גם להישען על קו מגמה עולה. עם זאת, במשך תקופה ארוכה אנו  מוצאים שגל העליות מאבד מעוצמתו. האינדיקאטורים מצביעים על סטייה, נפח המסחר הולך ודועך, חרף עליות השערים, ובמיוחד למול הסוחרים הרוכשים. באופן כללי, יותר סימנים מצביעים על כוחם ההולך וגובר של הסוחרים המוכרים, הגם שהדבר עדיין לא ניכר בצורה משמעותית על הגרף, חוץ מאשר העובדה שהמגמה הופכת ליותר ויותר "מגמגמת" מאשר "בריאה". עם זאת, בשלב זה לא מומלץ לרוץ ולדהור על עסקאות דוביות. גם כשנוצר האיתות שמלמד על כניסה ראויה לשורט, יש בכל זאת לזכור שברקע עדיין המגמה עולה, ולכן לא ראוי להמשיך בהתחלה עם עסקאות המלוות ביעד שמתחת לקו המגמה העולה.

נאסדק


כבר מזה זמן שהמדד פרץ כלפי מטה את קו המגמה העולה וצבע את הגרף באדום. במהלך שבוע המסחר החולף מצאנו ניסיונות מחודשים של עליות המדד. אולם אלה סיימו את השבוע במפגש בכמה נקודות בלימה קריטיות – מיצוי תיקון טכני של "פיבונאצ'י" וכן מפגש עם נקודת האל-חזור. אמנם לא מן הנמנע שנוכל לראות את פתיחת שבוע המסחר החדש מלווה בהמשך מגמת העליות, אך ספק אם לאורך זמן. כך שעסקאות לונג יש לקחת במנות קטנות ומבוקרות.

מדדים עולמיים מבית פורקס פרוז, פורטל מסחר במט"ח

הכותב, רן טוביה, ran.matah@gmail.com , מנכ"ל חברת "מעוף פיננסי" www.maoffinance.co.il , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר בפורקס בפרט. כותב מאמרים בתחום ומעלה סקירות. מדריך סוחרי מט"ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של "אחד על אחד" באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום, תוך בקרה על פעילותם וגיבוש אסטרטגיות התואמות צרכיהם האינדיווידואליים ומייעלות ביצועיהם.

אזהרה: אין במובא משום המלצה לרכוש מכשיר השקעה פיננסי כלשהו או לסחור בהם. כמו-כן, אין במובא משום ערובה להצלחה. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד. חשוב להדגיש שמסחר בשוק ההון נושא פוטנציאל רווח גבוה, אך גם טומן בחובו סיכון רב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורקס פרוז, פורטל מסחר במט"ח

http://www.forexpros.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון בורנשטיין

מאת: רון בורנשטייןשוק ההון14/12/091044 צפיות
מדד דאו-ג'ונס - אין למעשה הרבה חדש לגבי מדד זה מכפי שהובא בסקירה הקודמת. עדיין ניכר מאבק עיקש בין הקונים והמוכרים, בעוד הדבר מקבל את ביטויו בגרף מדשדש לאורך זמן רב יחסית. כמו-כן, אנו עדיין מוצאים שגל העליות נחלש, המומנטום גם הוא "מדשדש" ועם הפנים לכוח הולך ודועך, ובנוסף, גם האינדיקאטורים האחרים מצביעים על סיפור דומה.

מאת: רון בורנשטייןמט"ח14/12/091258 צפיות
דולר שקל: כמעט ואין שינוי מהסקירה משבוע שעבר. כפי שנמסר, קשה היה לומר שגל הירידות שפקד את המטבע האמריקאי הגיע לסיומו, ואכן גילינו במהלך שבוע המסחר החולף, שלאחר פתיחת מסחר בעליות, שאף חצו את המחיר 3.8000 ושאיפשר להיכנס לעסקת לונג צנועה, שהניבה רווח עד לקו ההתנגדות, מצאנו לאחר מכן שוב ירידות שערים שלוו בהתחזקותו של המטבע הישראלי דווקא.

מאת: רון בורנשטייןשוק ההון08/12/091049 צפיות
מדד דאו-ג'ונס - אכן האפשרות להמשך עליות, כפי שהובא בסקירה הקודמת, בא לידי ביטוי בשבוע המסחר החולף. יחד עם זאת, גם כן כפי שנמסר בסקירה הקודמת, גל העליות הולך ונחלש. הדבר משתקף ביתר שאת לקראת שבוע המסחר הקרוב.

מאת: רון בורנשטייןמט"ח08/12/091038 צפיות
דולר שקל: כפי שהובא בסקירה הקודמת – הצפי לירידות בשבוע המסחר החולף אכן לא אכזב. כמו-כן הומלץ לסוחרים שלא "ללכת שולל" אחר המגמה הדובית המסתמנת היות שעדיין ניכר הכוח אצל הרוכשים. גם תסריט זה אכן התממש – ביום המסחר האחרון של השבוע החולף הגיעו עליות משמעותיות באופן יחסי לאחר שבוע של ירידות שערים של הדולר מול עמיתו הישראלי.

מאת: רון בורנשטייןשוק ההון30/11/09981 צפיות
סקירה שבועית של הנאסדק והדאו ג'ונס מבית פורקס פרוז, הפורטל למסחר במט"ח

מאת: רון בורנשטייןמט"ח30/11/091056 צפיות
סקירת צמדי מטבעות נחברים מבית פורקס פרוז, הפורטל מסחר במט"ח

מאת: רון בורנשטייןהשקעות25/11/091011 צפיות
מדדים עולמיים וניתוח פנדומנטלי מבית פורקס פרוז, פורטל מסחר במט"ח הכותב, רן טוביה, ran.matah@gmail.com , מנכ"ל חברת "מעוף פיננסי" www.maoffinance.co.il , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר בפורקס בפרט. כותב מאמרים בתחום ומעלה סקירות. מדריך סוחרי מט"ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של "אחד על אחד" באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214004 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910470 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192995 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica