חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אול און 4

מאת: בני דואניבריאות השן27/02/20134675 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הליך שיקום הפה הפך בשנים האחרונות הרבה יותר קל ומהיר, ההחלמה מהירה יותר וסיכויי ההצלחה של השתלות שיניים טובים מאי פעם. כיום ישנם הליכי השתלות שיניים שאורכים שתי פגישות בלבד שלאחריהם המטופל יכול לחזור לשיגרה כמעט מייד, ועדיין ישנם טיפולים של השתלות שיניים שלוקחים הרבה זמן עקב המתנה בין שלב לשלב. אנשים רבים פונים לעשות השתלות שיניים בגלל שתי סיבות עיקריות: בריאות הפה ואסתטיקה. אחת הדרכים המודרניות לשיקום הפה בהשתלות שיניים הן השתלות דנטליות או מה שמכונה שתלים דנטליים בהליך המכונה הכל על ארבע.

שתלים דנטליים

לפני שנגיע לתיאור ההליך המכונה all on 4 יש צורך להסביר מעט אודות שתלים דנטליים שהליך זה של all on four הוא חלק ממנו. שתלים דנטליים עשויים מחומר מלאכותי, ובדרך כלל מסגסוגת מיוחדת של טיטניום והם מהווים תחליף לשורש של שן חסרה. השתל מוחדר לעצם הלסת ויוצר בסיס איתן שעליו ניתן להרכיב כתר או מספר רב יותר של כתרים. מה שקורה במשך הזמן הוא שתאי העצם מתפתחים סביב השתל ומחזקים אותו למקום המיועד לו באופן כמעט טבעי. לאחר חיזוק זה של העצם סביב השתל והתקבעות השתל במקומה אפשר לעשות בהם שימוש כבסיס להרכבת החלקים הנחוצים לשיקום הפה הכולל מבנים שונים וכתרים.ההבדל העיקרי בין שתלים דנטליים לשיניים תותבות הוא יכולת הפעלת הכוח בעת הלעיסה. עם שיניים תותבות ניתן להפעיל עד 20% מכוח הלעיסה ועם שתלים ניתן להפעיל עד 80% מכוח הלעיסה ללא כל חשש. מעבר לכך, השתלים הדנטליים הם מאד אסתטיים ובעלי מראה טבעי, דבר שהופך אותם למאד מבוקשים.

הליך השתלת שיניים הוא פעולה כירורגית פשוטה בהרדמה מקומית בלבד, אך יש לדעת לבחור את השתל הנכון לכל מקרה. על רופא השיניים לידע את המטופל באשר לשתל המתאים לו ביותר מתוך מגוון האפשרויות שניתן לעבוד איתן. יש שתלים חרוטיים, בצורת צילינדר, צרים או רחבים, קצרים וארוכים. על הרופא לקבוע איזה שצל יהיה מתאים לכל מקרה ומקרה מכיוון שלכל לסת יש מבנה קצת שונה ואנטומיית לסתות שונה. התאמה זו היא אחד התפקידים החשובים ביותר של הרופא ולשם כך דרושים מיומנות ונסיון רב.

רבים מעוניינים לדעת האם יש מגבלת גיל להשתלת שיניים. החל מגיל 17 אין מניעה לעשות שתלים לאחר שהרופא בדק את מצב בריאותו של המטופל כראוי והוא יכול להחליט כי הוא כשיר להליך מהסוג שהוא מייעד לו. מעבר למגבלת הגיל אין ספק כי השתלת שיניים אצל אנשים בוגרים יותר תורמת באופן משמעותי להעלות את איכות החיים של המטופל ולתחושה הרבה יותר טובה.

all on four

מהו הליך all on 4 ? הליך זה הוא הליך שמשתמשים בו במקרים שבהם ניתן לעשות גשר במקום שיניים תותבות והוא נקרא כך מפני שניתן לשקם לסת שלמה על ארבע שתלים בלבד.הליך all on four הינו הליך חדשני לשיקום הפה על גבי שתלים. באמצעות שיטה זו ניתן לשקם את הלסת כולה על 4 או 6 שתלים בלבד. הטיפול בשיטת all on 4 אינו מצריך תהליך החלמה ארוך והוא מבוצע כמו כל יתר הטיפולים בהרדמה מקומית בלבד. השיטה מיועדת בעיקר לבעלי לסתות מחוסרות שיניים, לכאלה שיש תותבות או שכל השיניים שלהם מיועדות לעקירה. ניתן לעשות את השיקום על 6 שתלים במקרים שבהם כמות העצם קטנה ולא איכותית דייה. השענות על 6 שתלים תאפשר חלוקת עומס נכונה יותר בין המוקדים.

 



תגיות המאמר: all on 4, all on four


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172066 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162252 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165714 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164612 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164295 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163497 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162517 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201592 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181670 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181781 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171507 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171507 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171382 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica