חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בלייזר – לא לנשים בלבד!

מאת: אסתטיקה MGהסרת שיער27/02/2013904 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העידן המודרני הביא איתו שינויים רבים החל מהאינטרנט שהפך לחלק מחיי היום יום שלנו ועד לשינויים בטיפולים אסתטיים שעושים גברים ונשים ברחבי העולם. בארצות הברית טיפולים אסתטיים לגברים נהוגים יותר שלא לדבר על נשים שעושות טיפולי אסתטיקה בהפסקת צהריים.

למרות השינויים וההתקדמות בטכנולוגיה שעומדת מאחורי טיפולי אסתטיקה שונים והשיפור בזמן ההחלמה (שכמעט ולא מורגש ממילא) עדיין קיימים לחלק מאיתנו מחסומים רגשיים שונים אשר מונעים מאיתנו לבצע טיפולים כמו העלמת צלקות אקנה והסרת שיער בלייזר ואני מדבר כמובן על קהל הגברים.

נשים תמיד, מאז ומעולם היו יותר פתוחות לשינויים וההיסטוריה לימדה אותן לקבל את הרעיון של מראה אסתטי ונקי בצורה טבעית יותר… אולי זה עניין דרוויניסטי של ברירה טבעית אבל בעידן בו גברים הפכו למודרניים יותר ובמיוחד בערים גדולות בהם הרווקות שורדת אל גילאים מאוחרים יותר אין שום סיבה שגם גברים לא יהנו ממראה מטופח ומושקע יותר.

 

כמה מילים על הסרת שיער בלייזר

מצחיק עד כמה אנו יודעים מעט על תחומי אסתטיקה שונים וכמה מהמידע שלנו אנו אוספים משערוריות במקום מחקר אמין שקל מאוד לעשות על ידי שימוש באינטרנט. כאשר רבים מאיתנו חושבים על הסרת שיער בלייזר אנו חושבים על הבטחות שווא של מכונים להעלמת שיער לחלוטין אשר הופיעו בטלוויזיה בזמן שאנו מגרדים את הפלומה בגב התחתון.

הסרת שיער בלייזר או ליתר דיוק בעזרת אלומת אור ממוקדת עברה שיפורים רבים ומדהימים בעשור האחרון. ממצב בו רק אנשים עם עור בהיר ושיער "לא עקשן" יכלו לבצע הסרת שיער בלייזר עברנו למצב בו כמעט כולם יכולים לבצע הסרת שיער בלייזר ברוב המיקומים בגוף שלנו ובצורה קלה ולא יקרה (יש לציין!).

ישראל היא גם מקור לשיפורים בתחום זה וגם ממחוזותינו יצאו מספר פטנטים אשר הפכו את התהליך של הסרת שיער בלייזר לקל יותר ומהיר יותר. אפילו זמן ההחלמה של העור הפך לקצר יותר בעזרת שימוש באלומת אור בטמפרטורה נמוכה יותר ובצורה ממוקדת יותר אשר ממיסה את שורש השערה ומונעת נזק מיותר לעור המקיף אותה.

 

וותרו על דעות קדומות

במדינה בה גדלנו להיות אמיצים וגבריים, במדינה בה גיוס לצבא הוא חובה והחברים צוחקים על כל אחד שקצת משקיע בעצמו אני יכול להבין למה אנחנו חוששים לעשות צעד כדי להראות טוב יותר אבל תחשבו על זה… גם אם אתם בסביבה נוקשה כזאת אתם תגלו שהחברים שלכם מבינים את זה יותר ומקבלים את זה יותר כאשר זה נעשה על ידי חבר ולא באמת יטרידו אתכם בנושא זה.

הסרת שיער בלייזר היא אחד הטיפולים האסתטיים הזולים, המשפיעים ביותר מבחינת מראה חיצוני והמתגמלים מבחינת תוצאות נראות לעין. אל תחששו – הרימו טלפון למכון אסתטיקה רפואית ובדקו כמה ואיך תוכלו להגיע לפגישת יעוץ.

המון בהצלחה, מומחה אסתטיקה רפואית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסתטיקה MG - מגוון טיפולי אסתטיקה רפואית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסתטיקה MG

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818357 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184311 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142337 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144014 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148365 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica