חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתרים לשיניים

מאת: בני דואניבריאות השן10/03/2013737 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצורך בכתרים לשיניים נובע בעיקר מהזנחה. הפחד והעלות הגבוהה לטיפול שיניים בישראל מביא ישראלים רבים להזניח את השיניים שלהם. צריך לקיים בדיקות שיניים בכל חצי שנה והכמות הגדולה של אנשים בישראל שמצב הפה שלהם גרוע נובע בעיקר מאי קיום הבדיקות. בהתאם להחלטת ממשלת ישראל כל ילד בישראל עד גיל 18 יטופל אצל רופא שיניים בלי תשלום. בדיקות חוזרות וטיפול בזמן ימנעו את הצורך בעתיד לעשות טיפולי שיניים כואבים ויקרים והצורך בכתרים בשיניים יקטן.

שיניים הם חלק מגנטיקה. ילדים יורשים מהוריהם את איכות השיניים. אבל, שמירה מגיל צעיר צחצוח נכון ולפחות פעמיים ביום יכולים לסייע בשמירה על השיניים. את הכתרים בשיניים מדביקים על שיניים שהרופא נאלץ לעשות בהן טיפול שורש. כל מבנה השן משתנה ולעיתים אחרי הטיפול נשאר חלק קטן מהשן המקורית. כדי לשמור על השורש מכין טכנאי השיניים מבנה המודבק על השן המקורית והוא מהווה תחליף לשן. ישנה אפשרות נוספת היא תותבת של שיניים. על גבי מבנה מורכבת שיניים, כמספר השיניים החסרות, עשויות מחרסינה והן מולבשות על גבי הלסט.

יתרונן בכך שהן ממלאות את השיניים החסרות בפה וחסרונן הוא בכך שכדי לנקותן צריך להוציא את "הפלטה" מהפה ויש גם קשיי נגיסה ולעיסה. שיטה זו הייתה מקובלת ורוב המטופלים, בעיקר בגילאים מתקדמים, היו בעלי שיניים תותבות. זה היה פתרון באותם ימים. גם היום אפשר למצוא רופאי שינייםשממליצים על שיטה זו כדי להוזיל למטופל את עלות הטיפול בשיניים. במדינות רבות היה נהוג להכין כתרים לשיניים מזהב. העלייה מרוסיה הביאה עולים רבים שבפיותיהם היו שיני זהב וכדי לשוות לפה מראה יפה יותר הם החליפו, בארץ, את הכתרים לכתרים עשויים מחרסינה. אופנה חדשה החלה לפני מספר שנים והיא שיטת ציפוי השיניים בכתרים. המטרה היאליצור מראה אחיד של השיניים.

לצורך כך צריך לטפל טיפולי שורש בשיניים בריאות על מנת שבעתיד לא יהיה צורך להסיר את הכתר כדי לטפל בשן. לא תמיד צריך לצפות אתהשיניים. מעשנים כבדים גורמים לשיניים שלהם להיות צהובות מהניקוטין. כדי לקבל שיניים לבנות ואחידות אפשר לבצע הלבנת שיניים. זוהי פעולה שצריך לחזור עליה מדי כמה שנים. בניגוד לכתרים ולהשתלות היא זולה יותר ואינה מכאיבה. השתלת שיניים עם השנים התפתחו טיפולי שיניים בכל מני דרכים. אחת הדרכים המקובלות היום ביותר היא השתלת שיניים. השתלים הדנטלים הפכו תחליף לשיניים תותבות. היתרון בהשתלת שיניים הוא שהשיניים הופכות חלק מהפה ואין צורך (אין אפשרות) להוציאם כדי לנקות את השיניים. הן חלק משיני הפה של המושתל.אבל עד שהמטופל נהנה מהשיניים עליו לעבור תקופה לא קלה.מרגע עקירת השיניים החולות ועד לסיום הטיפול עובר זמן לא קצר.

לאחר העקירה וקביעת הבורג בעצם הלסת יש זמן המתנה להחלמת המקום. לעיתים כמה חודשים. לאחר מכן מתחילות המדידות של המבנה והשיניים שיורכבו על גבי הברגים שהוחדרו ללסת. מטופל שמחליט לעשות השתלת שיניים צריך לקחת בחשבון את תקופת הטיפולים וההחלמה. מי שמבקש לעשות טיפול מעמיק בשיניו שכולל עקירות, טיפולי שורש והשתלת שיניים כדאי ורצוי לו לבחור ברופא מומחה מקצועי בתחום ובעל קליניקה ידועה. לא כדאי לתת את הטיפול לרופא רק בגלל שהמחירון שלו נמוך מהמקובל. כדי לקבל את המידע הרחב ביותר שניתן על אופן הטיפול ומאיזה חומר עשויות השיניים. רופאי השיניים אינם ממליצים על השתלת שיניים לילדים. במקרים קיצוניים בהם יש צורך לעקור שן בשרית אצל ילד או לשחזר שן שנשברה עושים כתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172066 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162252 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165714 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164612 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164295 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163497 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162517 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201592 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181670 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181781 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171507 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171507 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171382 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica