חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל המוסיף הרי זה משופר

מאת: שרון צרפתיספרות25/01/20162746 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עד לפני עשור שנים נשים בעלות שיער דליל היו צריכות להסתפק בכמות השיער שעל ראשן ולהתפלל כי לפחות השיער שקיים לראשן לא ילך וידלדל עוד יותר מן הקיים, כאשר חלק היו בוחרות להרכיב לראשן פאות שמתאימות למראה מלא יותר של שיער וגם מספק את המראה הצנוע עבור מי שנמנית על היהודיות ששומרות את מנהגי הדת באדיקות רבה. לפני עשר שנים חל מפנה דרמטי בכל הנהוג לשיער אישה כאשר כפי שנשים היו משתמשות בשיער בתור פאה, כך החל השיווק של חתיכות של שיער שנקראות תוספות שיער עבור נשים שרוצות לעבות את הקיים בצורה מהירה ונוחה. במספרות החלו לספק את הדרישה עבור תוספות אלה שרק הלכה וגדלה עם הזמן, כאשר נוצרו כל מיני שיטות עבור ההוספה של תוספות אלה אל השיער הטבעי ברמה כה גבוהה שנראה כי המראה הוא אחיד וטבעי לגמרי.


פופולארי עבור תסרוקות של כלות

אחד המקומות שבהן אפשר לראות שימוש תדיר בתוספות שיער הוא אצל כלות לקראת חתונתן אשר רוצות להשיג מראה שונה מן הרגיל ולהרגיש זוהרות עד כמה שרק אפשר עם שיער ארוך וגולש שבתחילה אסוף בצורה רומנטית לשלב של הצילומים ולאחר החופה הן מפזרות אותו ומשוויצות עם מחלפות שיער ארוכות ונשיות שגולשות אל מעבר לכתף. שילוב של תוספות שיער עבור כלות הוא פשוט וחלק בלתי נפרד מהתסרוקת של הכלה שיכולה לשוות לעצמה מראה של שיער ארוך למרות שהשיער שלה די קצר במקור. באופן זה לא צריכים להיכנס אל סטרס בגלל שהשיער קצר מידי לתסרוקת כלה חלומית ופשוט מבקשים מהספר לעצב תסרוקת עם תוספת שיער מתאימה שגם מעבה את השיער הדליל וגם מאריכה את השיער הקצר.

 



תגיות המאמר: תוספות שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195881 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192210 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182369 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182440 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181815 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171052 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא ספרות

מאת: ירון כהןספרות01/06/172179 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: nisim ohanaספרות02/04/171765 צפיות
כתבתם ספר פנטזיה מרתק, ואתם מעוניינים גם לפנות לקוראים באירופה? הוצאתם ספר ילדים צבעוני ואתם מעוניינים שגם הילדים בצרפת יקראו אותו? כדי לעשות זאת, יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מאת: גיא ביסמוטספרות29/10/162619 צפיות
סדנת כתיבה יוצרת ברוח הביבליותרפיה היא סדנה עבור אנשים שמכירים בכוחה של הכתיבה האישית האותנטית ככלי להבנה וגילוי עצמו כמו גם ליצירת חיבורים עמוקים של הזדהות בין המשתתפים בקבוצה. במאמר זה אתאר בקצרה את השתלשלות העניינים בסדנאות הכתיבה היוצרת שלי.

מאת: ריקי שחםספרות27/01/163472 צפיות
מתוך אלבר קאמי ה"שיבה לטיפזה”

מאת: אבי בכרספרות22/01/163847 צפיות
חיים נחמן ביאליק הוא גדול המשוררים העברים בזמן המודרני, על כך נדמה כי אין עוררין, חיים נחמן ביאליק השפיע רבות על התרבות היהודית ועל ההוויה היהודית המודרנית, הקריירה הספרותית של חיים נחמן ביאליק היותה נקודת מפנה בספרות העברית המודרנית.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות20/11/153096 צפיות
על הסופר הצרפתי ברנרדן דה סן-פייר וספרו המשפיע "פול ווירז'יני", רב מכר היסטרי. פול ווירז'יני, יצירי דמיונו של דה סן-פייר, "ילדיו המאומצים", כפי שכינה אותם, הפכו לאגדה, שהכתה גלים בעולם כולו, ונתנה השראה לאמנים רבים, מפרסומו ב-1788, ערב פרוץ המהפכה הצרפתית ועד מלחמת העולם הראשונה, אם לא עד ימינו אנו.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות17/10/152648 צפיות
ספרה האוטוביוגרפי של דלפין דה ויגאן על חייה ומותה של אמה, שסבלה מדו-קוטביות, זכה להצלחה אדירה בצרפת. מדוע?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica