חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סימן מסחר | נדחה מועד הדיון בבקשה של חברת דנשר (1963) בע"מ לביטול סימן המסחר של Mewah Brands (S) Pte Ltd

הדיון בעניין בקשה לביטול סימן מסחר 192334 נקבע ליום 24.3.13 בהסכמת שני הצדדים המעורבים, זאת לאחר שכבר נדחה בעקבות בקשה קודמת מיום 7.3.13. חברת Mewah הגישה בקשה נוספת לדחיית הדיון בביטול סימן המסחר וזאת מכיוון שהמועד לא עולה בקנה אחד עם יומנו של אחד מבאי כוח וכן בגלל שיתכן ומצהיר מטעם החברה לא יספיק לקבל אשרת כניסה לישראל בזמן הקצר שנותר עד לדיון.


דנשר בע"מ התנגדה לבקשה לדחיית הדיון וטענה כי היה על חברת Mewah להיערך לכך מראש אך לפי ראיות שהביאה חברת Mewah ניתן לראות שנודע לה על עניין האשרה רק לאחרונה.

מתוך ההחלטה:


כב' סגנית רשם הפטנטים וסימני המסחר, הגב' ז'קלין ברכה, שקלה את טענות שני הצדדים והחליטה כי מכיוון שאי אישור דחיית הדיון עלול לגרום נזק אמיתי ל חברת Mewah יש לאשר את הדחייה. עם זאת, כב' הסגנית ציינה כי על הדחייה להיות קצרה ככל הניתן וכי על חברת Mewah לצאת בהוצאות של דנשר בע"מ הנובעות מדחיית הדיון בביטול סימן המסחר בסך 3000 ₪.

 

"האיזון הראוי בין האינטרסים המנויים לעיל, דהיינו, אלה של הצדדים, הערכאה הדנה בעניין והציבור כולו, מובילים אותי למסקנה שיש להיעתר לבקשה זו, אך תוך דחייה קצרה ככל הניתן של מועד הדיון וחיוב בעלת הסימנים בהוצאות. בעניין זה שקלתי את הנזק שייגרם לבעלת הסימנים מאי התייצבותו של המצהיר מטעמה לחקירה שכנגד על תצהירו לעומת נזקה של מבקשת הביטול אשר מעוניינת בסיום מהיר של ההליכים.


לאור האמור נדחה בזאת הדיון הקבוע ליום 24.3.2013. הצדדים יגישו מועדים מוסכמים לדיון לחודשים מאי-יוני 2013 וזאת תוך 7 ימים מהיום.


בעלת הסימנים תישא בהוצאות מבקשת הביטול הכרוכות בבקשה זו ובשכר טרחת עורכי דינה בסך כולל של 3,000 ₪."

סימן מסחר 192334(בקשה לדחיית מועד דיון) כב' סגנית רשם הפטנטים הגב' ז'קלין ברכה, 20 בפברואר 2013

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שילוןצוקרשטיין ושות' הוא משרד עורכי דין ועורכי פטנטים העוסק בפטנטים, סימנימסחר, מדגמים, זכויות יוצרים, זכויות מטפחים, דיני מחשבים ואינטרנט וכדומה.אנו עוסקים בהגנה על קניינם הרוחני של לקוחותינו ברחבי העולם. צלצל עכשיו לייעוץ 03-7585777.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שילון צוקרשטיין

מאת: שילון צוקרשטייןפטנטים20/03/131339 צפיות
בתיק התנגדות לרישום פטנט שמתנהל ברשות הפטנטים נמחקו ראיות של אחד הצדדים ובקשתו לבטל את ההחלטה נדחתה.

מאת: שילון צוקרשטייןפטנטים20/03/131178 צפיות
החזרה לתוקף של פטנט אשר בעליו לא רצו שיפקע אך עקב טעות לא שילמו את אגרת חידוש הפטנט במועד.

מאמרים נוספים בנושא קנין רוחני

מאת: tiloniקנין רוחני09/05/171678 צפיות
תשלום עבור רישום סימן מסחר מושפע מכמות האגרות ומסוג האגרות שיש לשלם, ממקרים לא צפויים של התנגדויות, מהיקף ההשקעה הנדרשת מעורך הבקשה ועוד. לאור כל זאת ניתן להבין כי עלות רישום סימן מסחר לא יכולה להיקבע מראש וכי היא יכולה להשתנות ממקרה למקרה ובכל מצב

מאת: ניב אבןקנין רוחני13/02/171609 צפיות
איזה רעיון טוב יש לכם הבוקר? משהו מהפכני שיכול להציע שינוי מרענן לדרך שבה כל אדם בעולם המודרני או אפילו אנשים ממדינות העולם השלישי יכולים לנצל בצורה תדירה? לפני שאתם הופכים את הרעיון לכדי פטנט רשום קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: רוני הכהןקנין רוחני06/02/171665 צפיות
הרבה לפני שפטנט מתקדם אל עבר שלבים מורכבים של פיתוח, תמיד ראוי שיתבצע חיפוש מקיף שלפיו יהיה ברור עד כמה הוא חדש ומקורי.

מאת: שרון צרפתיקנין רוחני23/11/161763 צפיות
תהליכים מאוד מורכבים שכן כדי שהמצאה תהפוך להיות פטנט רשום ומוצלח צריכים סוללה שלמה של בעלי מקצוע בתחום. מה כולל צוות מנצח להעמדת פטנט?

מאת: אופירקנין רוחני30/12/151877 צפיות
לעתים, נוטריון צריך לנסח אישורים המעידים כי הכתוב בהם – אכן נכון. ישנם כל מיני מסמכים שבלעדיהם לא ניתן לקדם תהליכים בארץ ובעולם. כך, למשל, אישור שאדם מסוים חי הוא אחד מאותם אישורי נוטריון המעידים כי האדם נותר בחיים.

מאת: ראובן ברמןקנין רוחני14/07/152147 צפיות
עורך הפטנטים ראובן ברמן מחברת אדיסון עורכי פטנטים www.epal.co.il מסביר בצורה פשוטה מהו פטנט, התנאים לרישום פטנט, תהליך הרישום, ועוד.

מאת: רוני אילןקנין רוחני07/02/148082 צפיות
המילה "מקוריות" היא מילה מרכזית ביותר בכל הקשור לדיני זכויות יוצרים. רוני אילן מסביר כי המשמעות שלה היא שהמקור של היצירה, בין אם מדובר בשיר, סיפור או פסל קינטי, הוא ביוצר שלה, כלומר שהיצירה תהיה הקניין הרוחני שלו ורק שלו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica